וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי כבר עם הראש בנהריה - ובראניקו

מכבי ת"א נחתה אחרי ההפסד בבדאלונה, ומתרכזת ביריבה בגביע. בעקבות החולשה של ביינום והלפרין, טימו ראניקו מלובליאנה מתקרב

אתר היורוליג

צילום ועריכה: דרור פיקלני

יום לאחר משחק ההפסד לחובנטוד בדאלונה (98:92), נחתה מכבי תל אביב בארץ, כשהיא עדיין תחת תחושת ההחמצה הקשה מדקות הסיום במשחק. השחקנים סיפרו כי הם כבר מתרכזים במשחק הגביע הקרוב מול עירוני נהריה, אך ניכר היה כי הם עדיין מתאוששים מההפסד המרגיז.

ראניקו בדרך

פחות מ-24 שעות אחרי ההפסד בספרד, הגיעה מכבי תל אביב לסיכום עקרוני על הצטרפותו של טימו ראניקו, שחקן אולימפיה לובליאנה הסלובנית.

מאז שחרורו של רודני ביופורד לפני כחודש, עמלו במכבי על מציאת גארד בעמדות 1 ו-2, שיסייע לוויל ביינום וליותם הלפרין בהובלת הכדור. אם וכאשר יחתום ראניקו (26, 1.88 מ') הוא יצטרף לשורותיה באופן מיידי, אך יוכל לקחת חלק במשחקי היורוליג רק בשלב השני, שלב הטופ 16.

ראניקו שיחק בעבר גם בליגה האיטלקית, שם החל את דרכו ב-2001 ברג'ו אמיליה, ומשם עבר גם לרוזטו ולפזארו. הגארד הפיני הגיע בתחילת העונה שעברה לאולימפיה לובליאנה, ויחד עם יותם הלפרין הוביל את הקו האחורי של הקבוצה.

העונה קלע ראניקו 13.8 נקודות, מסר 3.3 אסיסטים ואיבד 2.2 כדורים ב-31 דקות משחק. הוא יהיה הגארד הרביעי שמגיע למכבי אחרי תקופת זמן באלופה הסלובנית, כאשר קדמו לו אריאל מקדונלד, בנו אודריך ושארונאס יאסיקביצ'יוס.

עדכון ראשון: 11.1.06 16:09
עדכון אחרון: 12.1.06 18:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully