וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר הפתח על התקווה

13.1.2007 / 20:15

הפועל פ"ת תקפה אבל לא כבשה בתיקו 0:0 מול בני יהודה, שסיבך את שתיהן עמוק יותר בתחתית. שירזי: "לא הגיעה לנו נקודה"

הפועל פתח תקווה ובני יהודה הגיעו למפגש הערב (שבת) ממקומות שונים לחלוטין. חניכיו של אייל לחמן נאלצו לשמוע כל השבוע ניתוחים ופרשנויות על אופיו של מאמנם, שהרביץ או לא הרביץ, קילל או לא קילל, וכל דבר אחר שלא קשור לכדורגל. בבני יהודה יכלו קצת לנשום לרווחה אחרי ניצחון על מכבי חיפה, והגיעו עם מצב רוח מרומם וקצת אופטימיות. אחרי 90 דקות ו-0:0, שתי הקבוצות נמצאות באותו מצב בדיוק - דכאון.

בפ"ת היו יכולים אולי להיות מרוצים מיכולתם ומההזדמנויות אליהן הגיעו אלמלא היינו כבר אחרי 16 מחזורים, והקו האדום לא היה מתרחק אם הניצחון של הכח עמידר בהרצליה. בבני יהודה חשבו שאולי יעלו על דרך המלך, אבל העובדה שמהדקה ה-15 החל המאמן ניצו שירזי לחמם את כל שחקניו אומרת בדיוק עד כמה הוא היה מרוצה ממה שראה. וראוי לציין שלא ראינו שיפור גדול מדי גם בהמשך.

המשחק התנהל בסימן הרבה מאוד התלהבות, נחישות ואגרסיביות בלתי פוסקת של צעירי הפועל פ"ת, ששלטה במרכז המגרש ותקפה עם הרבה שחקנים. חסרונו של חלוץ כובש בלט לעין, וצעיריו של לחמן לא הצליחו להבקיע.

נראה היה ששחקני בני יהודה לא התעוררו מחגיגות הנצחון על חיפה וקשה להגיד שהופיעו למשחק. המשקוף והקורה הצילו את החבר'ה מהשכונה, שהציגו משחק רע מאוד בשתי המחציות, התבססו על כדורים ארוכים לליאור אסולין, שלא עשה דבר. שירזי צריך לשלוח פרחים ושוקולדים לווינסנט אניימה, שהציל אותם שוב ושוב.


אז המלאבסים כרגע רחוקים 5 נקודות מהמקום ממנו נשארים בליגה, בעוד בני יהודה נמצאת שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום, וכל מומנטום שחשבה שהיה לה נעלם כבר מזמן.

מהלך המשחק

דקה 8: עמרי קנדה בעט מחוץ לרחבה, אניימה התעופף והדף.

דקה 10: שוב קנדה בעט מחוץ לרחבה, הפעם הכדור החזק פגע בחלק העליון של המשקוף ויצא.

דקה 20: נתן סלאמי חלף על פני אציק עזוז באגף שמאל, ובעט מ-20 מטר אלכסונית כדור ששיפשף את החיבורים ויצא החוצה.

דקה 27: ניסיון בעיטה ראשון של בני יהודה. דג'אני בעט מ-30 מטר לידיים של השוער.

דקה 31: ליאור אסולין קיבל כדור 16 מטרים מהשער, בעט חזק, אבל הכדור חלף כמה סנטימטרים מהעמוד.

דקה 33: סלאמי קיבל כדור מלוזון כשהוא עומד על סף הררבה, ושלח בעיטה עוצמתית, אבל אניימה בעט מצוין.

דקה 52: מקאסי פרץ לרחבה והעביר רוחב לסלמי, שמעשרה מטרים בעט מעל המשקוף.

דקה 69: בלדוט ירה מ-20 מטרים, ויסוקר הדף גרוע, אבל ברק בדש משום מה כיוון את הריבאונד לגופו של השוער.

דקה 70: כמעט שער עצמי לזכות פ"ת. סמיה הגביה לרחבה ואזולאי, בנסיון ההרחקה, נגח לקורה של שערו הוא. הכדור חולץ לבסוף על ידי הגנת בני יהודה.

דקה 82: החמצה אדירה של יניב לוזון, שהגיע למצב של אחד על אחד מול אניימה, לאחר שקיבל כדור עומק מקקון, אבל לא השכיל להרעיד את הרשת.

דקה 83: אבו חצירא בעט שטוח מתוך הרחבה, אניימה הדף מצוין בקצות האצבעות.

דקה 85: מתפרצת של בני יהודה הסתיימה בבעיטה של אסולין, אבל הכדור היה חלש והלך הישר לידיו של ויסוקר.

דקה 86: בלדוט הפציץ מ-20 מטרים , והכדור חלף סנטימטרים מעל המשקוף.

הרכבים:

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מעוז סמייה; יניב לוזון, יפתח הררי, שגיב כהן, צ'קה גאדיאגה; סעיד מקאסי, אלנתן סלאמי.

בני יהודה: וינסנט אניימה; איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב, אסי בלדוט; קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', ראובן עובד, אימורו לוקמן, אלי אברבנל; ליאור אסולין.

"לא הגיעה לנו נקודה"

אייל לחמן התחיל בפרגון ליריבו. "ניצן שירזי העמיד את הקבוצה שלו בפריסה מצויינת על המגרש ומגיעות לו על כך מחמאות", אמר. "הפועל פ"ת הפגינה יכולת מצויינת היום. זה קורה לנו בפעם המי יודע כמה שאנחנו יותר טובים אבל לא מנצחים. החמצנו היום החמצות גדולות. אני מעודד לראות שלא שיחקנו כמו קבוצת תחתית טיפוסית. רק הקורות והמשקופים מנעו מאיתנו לנצח. אני גאה בשחקנים".

אז מה הבעיות בקבוצה? "אנחנו לוקים בחסר בכל הקשור בפס האחרון ובנגיעה מול השער", הסביר לחמן, "אבל זה הכל עניין של בטחון. האוהדים שלנו הם דבר יוצא דופן, למרות מצבה של הקבוצה הם דחפו אותנו לאור כל המשחק. אני משוכנע שלא נרד ליגה".

מאמן בני יהודה שירזי לא ניסה לכסות על היכולת הדלה של קבוצתו. "לקחנו נקודה במשחק שלא הגיע לנו", אמר. זה היה משחק רע מאוד שלנו. השחקנים הגיעו זחוחים, ומהבחינה הזו הנצחון על חיפה עשה לנו נזק. השחקנים חשבו שהנצחון יבוא לבד.
נפלנו מפ"ת במשחק הלחימה והמוטיבציה שלנו כמעט ולא הייתה קיימת היום. נצטרך להאבק עוד זמן רב עד שיהיה לנו שקט. אנחנו רוצים להתחזק בשחקן או שניים, זה לא סוד שאנחנו רוצים את לירן כהן".

מה חסר לפ"ת בשביל לנצח? נתן סלאמי ומוטי קקון לא היססו ואמרו: "רק מזל, הכדור פשוט לא נכנס". קקון הוסיף: "מזמן לא ראיתי משחק כל כך חד צדדי".

"הראש שלנו עדיין היה במשחק מול חיפה", הודה אסי בלדוט. "כל הכבוד לפ"ת, לא כל כך הגענו למשחק. עם יכולת כזו גם תיקו זו תוצאה טובה.רצינו לתת את הכל ולשחק חזק ולצערי זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully