וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - בני יהודה: קרב תרנגולים

הכל מוכן למשחק התחתית החשוב. במלאבס מגבים את לחמן. בני יהודה רוצה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על האלופה

התחתית תתחמם בשבת כשארבע הקבוצות המרכיבות אותה תתנגשנה ראש בראש. הפועל פ"ת תפגוש את בני יהודה (שבת, 18:30) למשחק שניצחון בו יכול להזניק את הקבוצה קדימה, אך לחילופין, הפסד, עשוי לקבור את המועדון עמוק עמוק בתחתית.

המאמן אייל לחמן בטוח ביכולת חניכיו: "אחד הדברים מהם אני מרוצה בקבוצה הוא הבטחון של השחקנים. זו ההוכחה שכל שחקן ושחקן יודע לזהות, שלמרות התוצאות הלא טובות, הוא עדיין בתקופה טובה". מאמן הכחולים גם חלק מחמאות לחלוץ הקבוצה מוטי קקון: "אני מאוד מעודד מהקאמבק שלו, ומהעבודה הטובה שהוא עושה". יכולת טובה של ה"עיט" אולי תעזור לפ"ת להשיג את ניצחונה הביתי הראשון העונה, מול קבוצתו של ניצן שירזי.

אם מישהו חשב שהמשבר בין הקבוצה לעידן סרור, והמצב הקשה בתחתית הטבלה יערער את מעמדו של לחמן, אז הנהלת הקבוצה דאגה להסיר מלבו כל חשש. מעמדו של לחמן איתן בקבוצה ומכתב רשמי שפירסם המועדון מבהיר זאת היטב: "אנו בהפועל פ"ת מאמינים שאייל לחמן הוא הבנאדם הנכון במקום הנכון, והתוצאות לא יאחרו להגיע, כפי שהושגו ע"י אייל בקבוצות בהן אימן בעבר".

היום (שישי) נקבע שסרור יישאר בקבוצה עד תום העונה אבל ירצה את עונש ההשעייה בן השבועיים החל ממועד משחק גביע הטוטו נגד מכבי הרצליה. פירוש הדבר הוא שסרור יחזור להתאמן בשבוע הבא. במועדון הוסיפו שתקרית דומה תעלה לסרור בהשעיה עד תום העונה.פציעותיהם של אחמד קסום ומאור בוזגלו, יביאו את פ"ת למצוא את הנוסחה שתשאיר את הקשר בקבוצה. בסביבתו של השחקן רמזו לא אחת, שהוא מעוניין לעזוב את המועדון.

הקשר יוסי דורה עזב את הפועל פ"ת וחתם בהפועל קרית שמונה. הקונגולזי אנורה קבונגו הנבחן במועדון, ככל הנראה לא יוחתם משום פציעותיהם של אחמד קסום ומאור בוזגלו, אשר גרמו ללחמן להעריך מחדש את החיזוק הראוי לקבוצה.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, יפתח הררי, מיקל מרסגליה, צ'קה גאדיאגה; סעיד מקאסי, מוטי קקון.

עדכון ראשון: 14:32, 11/01/07
עדכון אחרון: 14:49, 12/01/07

בלדוט: "נבוא עם לא פחות מוטיבציה מהם"

ניצחון של בני יהודה במשחק החוץ מול הפועל פ"ת (שבת, 18:30) יצור מומנטום חיובי בשורות הזהובים, לאחר הניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם (1:2), וכמובן יוריד מעט את מפלס הלחץ בשכונת התקווה.

קובי דג'אני חזר ממשחק הנבחרת האולימפית בקפריסין, ואמנם ערך אימון חלקי, אבל מקומו בהרכב לשבת מובטח. מאטה בטורינה ערך אימון מלא, אך הצוות המקצועי מעדיף לא לסכן את הקשר הקרואטי, והוא לא בסגל לשבת. קרואטי אחר, הבלם ודראן יישה, שחוזהו עבר השבוע בבקרה התקציבית, בספק למשחק.

סאלם אבו סיאם סובל עדיין מפגיעה בשריר הירך, אך נראה שהמאמן ניצן שירזי כולל אותו בתוכנית המשחק. הקפטן אסי בלדוט יודע לקראת מה הולכת קבוצתו: "בליגה הזאת כל משחק הוא קשה, ובטח משחק מול הפועל פ"ת, שידועה כקבוצה אגרסיבית ונלחמת על חייה. פ"ת תבוא לקחת נקודות בכל מחיר וזה אולי המשחק הכי חשוב העונה עבורם".

"למרות שיהיה משחק קשה, השחקנים שלנו מנוסים ויודעים שאם לא ננצח השבוע, כאילו לא עשינו דבר לפני שבוע בניצחון על מכבי חיפה. התכוננו טוב, כמו לכל משחק ואנחנו מודעים לעובדה שאייל לחמן יטריף את השחקנים שלו. אנחנו נבוא עם מוטיבציה לא פחות קטנה ונעשה הכל לנצח את המשחק. אנו מבטיחים לעשות הכל כדי לגרום לאוהדים שלנו שוב אושר, כמו מול חיפה", סיכם קפטן הזהובים.

בני יהודה עוקבת בדריכות אחרי ההתפתחויות בקשר ללירן כהן, קשרה של מכבי ת"א. על פי הצוות המקצועי, הוא המועמד היחיד לחיזוק ובשכונה מקווים שהוא יסדיר את ענייניו מול הצהובים, ויושאל לבני יהודה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל (איציק עזוז), יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם; קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', ראובן עובד, אסי בלדוט; ברק בדש וליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully