וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן חיים יעזוב בקיץ"

11.1.2007 / 15:10

סם אלרדייס הודה שהבלם יעבור למועדון גדול יותר עם תום חוזהו בסיום העונה. המתח בין מוריניו להנהלת צ'לסי גדל, גם בניטז מתבכיין

סם אלרדייס, מנג'ר בולטון, הודה היום (חמישי) בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה כי ימיו של טל בן חיים במועדון יסתיימו ככל הנראה בקיץ הקרוב. חוזהו של בן חיים יפוג בתום העונה, והבלם הישראלי מסרב בתוקף לחתום על הארכת חוזה. על פי אלרדייס, בן חיים לא צפוי לעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי, אלא להישאר בקבוצה עד הקיץ ואז לעזוב כשחקן חופשי ללא תמורה.

למרות זאת המנג'ר לא מתכנן לפגוע במעמדו של בן חיים בחודשים הקרובים: "כל עוד הוא יתמיד ברמה בה הוא משחק, אני אהיה מאוד מרוצה. הוא בחור מאוד שאפתני, ולמרות שגם למועדון שלנו לא חסרות שאיפות, נראה כי יש מועדונים גדולים מאיתנו שמעוניינים בו".

מוריניו ממשיך להתבכיין

ז'וזה מוריניו ממשיך להתבכיין. מנג'ר צ'לסי, אחד המאמנים המפונקים ביותר בכל הזמנים, האיש שקיבל מהבעלים רומן אברמוביץ' כמעט כל שחקן שהוא אי פעם ביקש, מאשים את הנהלת הקבוצה בכך שהיא לא מאפשרת לו להתחזק בחלון ההעברות בינואר.

"אמרתי להנהלה על שחקנים שאני רוצה, אבל הם לא יבואו", אמר מוריניו, "אלו החלטות של המועדון. אני ביקשתי, ולא אני קבעתי שאף אחד מהם לא מגיע".

מוריניו, שבעיקר מתלונן על בעיות בהגנה, מבקש לצרף בלם, כשהמועמדים הבכירים הם טל בן חיים ומיקה ריצ'ארדס. "זה לא המועדון שלי, אני רק המנג'ר", אמר מוריניו, "ואם אף אחד לא בא, אף אחד גם לא הולך. הסגל שלי ייראה אותו דבר גם בתום חלון ההעברות".

צ'לסי מפגרת בשש נקודות אחרי מנצ'סטר יונייטד במקום הראשון, ומוריניו מתחיל להיות מודאג. "ג'ון טרי עבר ניתוח והוא מתאושש לאט, וגם יש לנו עוד בעיות, כי אשלי קול וקלוד מקאללה מורחקים". לאחרונה מדווח על מתח בין מוריניו לאברמוביץ' וכי המאמן יסיים את תפקידו בעונה הבאה. מוריניו לא מכחיש. "התפקיד שלי הוא לא חשוב, מה שחשוב זה צ'לסי".

אגב, ה"גאזטה דלה ספורט" טוען שהמועמד הבכיר להחליף את מוריניו בעונה הבאה הוא מאמן סביליה, חואנדה ראמוס.

רפא בניטז: "אני צריך כסף"

ההפסד 6:3 של ליברפול לארסנל במסגרת גביע הליגה זיעזע מעט את המועדון. לקבל שישייה באנפילד, גם אם זה במפעל זניח, זה אף פעם לא נעים, במיוחד כשארסנל משחקת עם ההרכב השני. מאמן ליברפול רפא בניטז הסיק מהמשחק הזה לא מעט מסקנות לגבי הקבוצה שלו.

"כשאתה מנתח את המצב הזה, אתה יכול להיות מודאג מכך שארסנל שיחקה עם תשעה מחליפים והבקיעה שישייה באנפילד", אמר בניטז, "אנחנו שיחקנו עם שבעה שחקנים די מנוסים, והפסדנו. אם אתה רוצה להתחרות ברמות הגבוהות, אתה חייב להוציא כסף. ולא רק על הקבוצה הראשונה, אלא גם על הצעירים ועל שאר שחקני הספסל".

"אבל ארסנל עובדת על עומק הסגל שלה כבר עשר שנים, אנחנו רק שנתיים", ממשיך להתלונן בניטז, "מחלקת הסקאוטינג שלי עושה לפעמים עבודה מצוינת, אבל לפעמים היא עובדת לאט, וגם כשהיא מוצאת מישהו - אין לנו מספיק כסף".

בינתיים בניטז מקבל ביקורת גם ממקור אחר - שוער הקבוצה, יז'י דודק. השוער הפולני ספג תשעה שערים מארסנל תוך ארבעה ימים, שהדיחו את הקבוצה משני המפעלים, ואמר: "אם אתה משחק פעם אחת בחודשיים, זה קשה להראות את היכולת שלך".

דודק עמד בשער גם בהפסד 6:3 בגביע הליגה וגם בהפסד 3:1 בגביע, והוא יודע שכבר יהיה לו קשה לתפוס מחדש את האפודה הראשונה. "שוער לא יכול לצבור ביטחון על הספסל", אמר דודק, "עכשיו כבר אני לא מצפה לכלום".

* מכיוון שרמת הרעש באיצטדיוני אנגליה, כמו פראטון פארק, אולד טראפורד ואנפילד, מאמירה לעיתים עד ל-90 דציבלים, הפרמייר ליג עשויה לצייד את שחקניה באטמי אוזניים כאמצעי הגנה בריאותיים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully