וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו יעזוב את צ'לסי בסוף העונה?

7.1.2007 / 11:11

חוס הידינק, שמועמד להחליפו בעונה הבאה: "הגיע הזמן שעוזרי יחליף אותי", דפו מועמד לכחולים. אלרדייס ובולטון קוראים לבניון

ה"סאנדי מירור" הבריטי מדווח שבצ'לסי מעריכים כי מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, יעזוב את סטמפורד ברידג' בסוף העונה. ע"פ העיתון, מערכת היחסים של המאמן הפורטוגלי עם בעל הקבוצה רומן אברמוביץ' ויו"ר המועדון פיטר קניון הפכה עכורה בזמן האחרון.

אתמול (שבת) הביסה צ'לסי את מאקלספילד 1:6 במסגרת הגביע האנגלי. זה נחמד, אבל פער שש הנקודות בליגה ממנצ'סטר יונייטד שבמקום הראשון, לא מוסיף שקט לקבוצה. בצ'לסי כבר מתכננים את העתיד ללא מוריניו.

השם החם המועמד להחליפו הוא ההולנדי חוס הידינק, אשר אברמוביץ' היה מעורב בהחתמתו כמאמן נבחרת רוסיה. מקור בכיר בצ'לסי סיפר ל"סאנדי מירור" הבריטי: "יש דברים מקרטעים. כלפי חוץ אנשים עומדים כחזית אחת, אך מאחורי הקלעים יש חשש שזו העונה האחרונה שלו בקבוצה".

חיזוק לעניין נתן הידינק עצמו כשאמר לתקשורת הרוסית: "הגיע הזמן שעוזרי בנבחרת, אלכסנדר בורודיוק, יקבל את שרביט האימון".

יו"ר ההתאחדות הרוסית ויטלי מוטקו התראיין לתחנת רדיו במוסקבה והגיב לשמועות: "להידינק יש חוזה, והוא מאמן הנבחרת הלאומית שלנו. כל עוד הוא תחת חוזה, אף אחד לא יכול לבחון את מועמדותו לשום קבוצה".

"כדי לתת לבן אדם להשפיע צריף פרספקטיבה של זמן. שיחקנו עד עתה רק ארבעה משחקים, אנו במקום השני עם סיכויים לא רעים, אבל יש לנו עוד שמונה משחקים השנה", סיכם מוטקו. הידינק חתום כמאמן נבחרת רוסיה עד אפריל 2008. דרור קשטן ונבחרת ישראל ודאי יעקבו בעניין רב אחרי ההתפתחויות במוסקבה.

מלבד זאת, למאמן הפורטוגלי יש צרה נוספת. דידייה דרוגבה וקלוד מקללה התעמתו עם מיכאל באלאק במהלך משחק התיקו (2:2) מול פולהאם והתלוננו למאמנם על חוסר האפקטיביות שלו. גם שחקנים בכירים נוספים בצ'לסי שותפים לדעתם, ואמרו בעילום שם לתקשורת הבריטית, שבאלאק לא מתאמץ בהגנה ולא תורם התקפית.

שחקן אחר שבולט בחוסר האפקטיביות שלו בקבוצה, הוא החלוץ אנדרי שבצ'נקו. מסתבר, שלמרות העונה החלשה של המפציץ האוקראיני, ריאל מדריד סבורה שהוא יכול לתרום לה ומוכנה להעביר לצ'לסי את רונאלדו הברזילאי תמורתו. ה"אס" הספרדי דיווח שבסנטיאגו ברנבאו ניסו להעביר את החלוץ גם למילאן, אבל האיטלקים סירבו בנימוס. בקיצור, אף אחד כבר לא מתלהב לקבל את החלוץ השמנמן.

בינתיים למוריניו יש עונה על הראש והוא רוצה לצרף להתקפת הקבוצה את חלוץ טוטנהאם ג'רמיין דפו, עוד אחד מבורסת השמות שהמאמן בוחן. ה"סאנדיי טיימס" מדווח שמוריניו סימן את דפו כאחד מייעדי חלון ההעברות, והציע לתרנגולים את שון רייט-פיליפס תמורתו. אגב, אחר דפו מתנהל קרב שקט, בו משתתפות לא מעט קבוצות פרמייר ליג.

הספרס יצטרכו למצוא סקורר אחר, אם תתממש ההעברה. חיבתו הנודעת של מנג'ר התרנגולים מרטין יול לרייט-פיליפס, בצירוף העובדה שכבר היה מוכן בעבר למכור את דפו, הופכים את טוטנהאם לצד הפחות בעייתי בעיסקה. שני הצדדים דנים בעניין, ונראה כי הרבה תלוי בהסכמתו של רייט-פיליפס לחצות את הכביש ולעבור לווייט הארט ליין.

יוסי לבולטון, בן חיים לווסטהאם?

לפני שיוסי בניון חתם בווסטהאם, בפתיחת העונה שעברה, הייתה גם בולטון במרדף אחרי השחקן. לסאם אלרדייס יש כעת הצעה מעניינת עבורו: "בוא אלינו, ובמקום להיאבק על הירידה, תשחק בליגת האלופות".

מעמדו של בניון בווסטהאם ממשיך להתערער, לאחר שאלכסיי סמרטין, קשרה של נבחרת רוסיה, מועמד גם הוא להצטרף לקבוצה. סמרטין בן ה-31 היה בעברו שחקן צ'לסי (ממנה הושאל לפורטסמות' ולצ'רלטון). בסוף השבוע החתימה ווסטהאם את לואי בואה מורטה הפורטוגלי, שמשחק גם הוא על המשבצת של הקשר הישראלי.

בתקשורת הבריטית דיווחו כי גם פולהאם מעוניינת בבניון, ובינתיים מדווח ה"סאנדיי מירור", כי ווסטהאם הצטרפה למרדף עם צ'לסי אחרי טל בן חיים.

פרגוסון תומך בבחירת סקולס לכדורגלן השנה

סר אלכס פרגוסון מאמין שקשרה של נבחרת אנגליה בעבר ומנצ'סטר יונייטד בהווה, פול סקולס, ראוי לקבל את פרס כדורגלן השנה באנגליה.

סקולס, שהבקיע חמישה שערים מתחילת העונה, חזר מפציעה קשה בעינו, שכמעט גרמה לו לעיוורון, ומאמנו באולד טראפורד יוצא מגדרו כדי ששחקנו יזכה בפרס.

"אני חושב שכולם במועדון, כולל אוהדינו, ישמחו מאוד אם סקולס יבחר", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד והוסיף, "הוא הבקיע חמישה שערים עבורי, ויחד עם המוח המבריק שלו, הוא הפגין כדורגל משובח. זה יהיה נהדר עבורו לזכות בפרס".

מאמן מוליכת הטבלה רמז שאולי יחתים שני שחקנים נוספים בקבוצה, למרות היותו מרוצה מהסגל הנוכחי: "אני שמח על מה שיש לנו, השחקנים משתפרים ומתאמנים טוב. אבל, יש לנו עוד הרבה מקום לשיפור".

* ליברפול הצטרפה למרדף אחרי דארן בנט, שחקנה של צ'ארלטון. 15 מיליון לי"ש, זה הסכום אותו תצטרך לשלם הקבוצה שתרכוש אותו, ומלבד רפא בניטז, גם צ'לסי ו-ווסטהאם מעוניינות בשחקן. מאין יבוא הכסף? בליברפול חושבים שמכירתם של קרייג בלאמי לאסטון וילה ופיטר קראוץ לניוקאסל, אולי תכסה על הסכום הדרוש. חשוב לציין, כי בניטז מעדיף להביא את דויד וייה, אך עיסקה כזאת עם ולנסיה נראית מסובכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully