וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסמכו על דודו

7.1.2007 / 19:11

הגלאקטיקוס של ריאל הפסידו לאוואט ולה-קורוניה 2:0. ברצלונה סיימה ב-1:1 עם חטאפה. לואיס פרננדז פתח את הקדנציה בבטיס ברגל ימין

אחרי געגועים עזים לליגה הטובה ביותר באירופה, שיצאה לפגרה, נפתח המחזור ה-17 בליגה הספרדית אמש (שבת). היום (ראשון) התקיימו רוב המשחקים כשבמוקד עמד משחקה של ריאל מדריד, שהתארחה אצל דודו אוואט וקבוצתו דפורטיבו לה קורוניה. למרות הרכש הנוצץ שעשה קאפלו בחלון ההעברות, לא הצליחה לקבוצה להוציא פירור מהריאזור והפסידה 2:0.

אלופת אירופה, ברצלונה, יצאה לפרבר קטן ליד מדריד, ללא המוצהבים רונאלדיניו, דקו ומוטה, שלא חזרו עדיין מחופשה בברזיל, למשחק נגד חטאפה, אך איבדה שם שתי נקודות חשובות במירוץ לאליפות כשסיימה בתיקו 1:1.

בטיס סביליה, תחת הדרכתו של מאמנה החדש, לואיס פרננדז, אקס בית"ר ירושלים, פגשה את סלטה ויגו וניצחה 0:1. הקבוצה השנייה של ברצלונה, אספניול, אירחה באיצטדיון האולימפי את רקראטיבו הואלבה, שממשיכה להפתיע כשניצחה 0:1.

ויאריאל התמודדה נגד ולנסיה בדרבי של העיר והפסידה 1:0.

חטאפה -ברצלונה 1:1

הקטאלונים, מעודדים מהפסדה של הראשונה, סביליה, אתמול לסראגוסה (1:2), יצאו לפרבר המרוחק 50 ק"מ ממדריד למשחק נגד חטאפה. רונאלידיניו, דקו ומוטה, שתפסו להם חופשה בברזיל החמה, נעדרו מהמשחק. נראה כי גם קבוצתם לא חזרה עדיין מהפגרה כשלא הצליחה לייצר את מהלכיה הרגילים. בדקה ה-54 טעות חמורה של הבלם המכסיקני, רפא מארקז, שניסה להחזיר כדור לשוער. דניאל גונזאלס גויזה, חלוץ חטאפה, הצליח להגיע לכדור ומול ויקטור ואלדז שלח פנימה.

בדקה ה-70 קיבלה בארסה כדור חופשי מכ-20 מטר. רונאלדיניו לא היה על המגרש כדי לקחת את הבעיטה, אבל צ'אבי עשה זאת לא פחות טוב מהברזילאי. הספרדי הבינלאומי סובב כדור נהדר מעל החומה של חטאפה כדי להכניע את אבונאנדסיירי. בארסה מצמצמת את הפער לשתי נקודות מסביליה כשהיא עדיין עם משחק חסר.


מאיורקה - אתלטיקו בילבאו 3:1

הבאסקים הגיעו לאי לקרב תחתית חשוב נגד הביתיים. אתלטיק הבקיעה את כל ארבעת השערים במשחק. עיסמאיל אורסאיס הותיק פתח עם צמד (30 ו-50). אקספוזיטו הבקיע שער עצמי בדקה ה-82. שתי דקות לאחר מכן עוד שחקן ותיק, הפעם חוסבה אצ'בארייה, כבש כדי לקחת שלוש נקודות חשובות.

לה-קורוניה - ריאל מדריד 0:2

הלבנים מהבירה הגיעו לחבל גאליסיה למשחק נגד דודו אוואט וקבוצתו. בפגרה התחזקה ריאל בשלושה שחקנים. פרננדו גאגו מבוקה ג'וניורס, גונזאלו היגואין מריבר פלייט ומרסלו מפלומיננזה. גאגו פתח בהרכב, מרסלו נכנס בדקה ה-58 במקום מיצ'ל סלגאדו. אבל סל הקניות לא עזר למדרידאים.

המארחים שלטו במשחק והתקיפו יותר. בדקה ה-10 קיבלה לה-קורוניה כדור עונשין מחוץ לרחבה. המגן השמאלי, חואן קאפדוויה, בעט וחומת ריאל התפרקה כלא הייתה. קסיאס לא יכל להושיע. לקראת סוף המחצית הראשונה, חאבייר אריזמנדי במהלך סולו מדהים עבר מספר שחקנים ואת השוער, אך בעט רק לקורה.

כ-10 דקות בתוך המחצית השנייה נשדדה ריאל. אריזמנדי פרץ, אבל הכדור עבר את קו הרוחב. השריקה של השופט לא הגיעה, שחקני ריאל עמדו וכדור הרוחב הגיע להידאלגו כריסטיאן, שגלגל פנימה באין מפריע לשער החשוף.

ריאל שסופגת הפסד שני רצוף בליגה, החמיצה הזדמנות לצמצם את הפער מהמוליכה, סביליה, שגם הפסידה אמש.


ויאריאל - ולנסיה 1:0

הצוללת הצהובה אירחה באל מדריגל את הכתומים לדרבי של העיר ולנסיה. בדקה ה-74 נגח רובן בארחה לשערו של ברבוסה, שהדף, מיגל אנחל אנגולו השתלט על הריבאונד כדי להעלות את האורחים ליתרון. בעקבות הניצחון עולה ולנסיה למקום ה-5. ויאריאל נותרת במקום ה-11.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אספניול - רקראטיבו הולאבה 0:1

הקבוצה השנייה של ברצלונה אירחה במונטג'ואיק את רקרה, הממוקמת מעליה בטבלה. כזכור, לפני הפגרה ניצחה רקראטיבו את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו 0:3. היום הם המשיכו במסע החוץ המוצלח כשזכו בשלוש הנקודות. אנטוניו מוניוז הבקיע בדקה ה-56.


בטיס - סלטה ויגו 0:1

לואיס פרננדז, מאמנה החדש של הקבוצה מאנדלוסיה, פתח ברגל ימין עם ניצחון ביתי חשוב על הקבוצה מגאליסיה. רפאל סוביס הברזילאי עשה את ההבדל בדקה ה-60. למרות הניצחון, בטיס עדיין נשארת מתחת לקו האדום.


במשחק נוסף:

לבאנטה - סנטאנדר 0:2
ללבאנטה: דייגו קאמאצ'ו 63 ואוליבייה קאפו 77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully