וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סראגוסה עצרה את סביליה

7.1.2007 / 1:06

גברה עליה 1:2, ומנעה ממנה להגדיל את הפער מברצלונה בפסגה, במשחק שהסתיים בתגרה מכוערת. מילאן גברה על יובה בגביע ברלוסקוני

סביליה פספסה הערב (שבת) הזדמנות להגדיל את הפער בפסגת הליגה הספרדית לשש נקודות, אחרי שהפסידה 2:1 לסראגוסה במסגרת המחזור ה-17.

קרלוס דיוגו כבש ראשון בשער נגיחה בדקה ה-14 והעלה את המארחת ליתרון מוצדק, ודייגו מיליטו הכפיל את התוצאה בדקה ה-51, למרות שספק נגע בידו ברחבה. פביאנו צימק את התוצאה בדקה ה-70, אבל זה בבירור לא היה היום של סביליה, שהרבתה להחמיץ, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ופתחה את 2007 ברגל שמאל.

המשחק הסתיים בטונים צורמים, כשדיוגו ופביאנו ניהלו קרב אגרופים אלים ומכוער, לפני שהשופט הרחיק את שניהם. ברצלונה, עם שני משחקים חסרים, תוכל להשתוות בפסגת הליגה אם תנצח את חטאפה.

ריאל סוסיאדד הפתיעה הערב את אוסאסונה, כשהלפני אחרונה הצליחה להשיג ניצחון 1:2. אוסאסונה, שהגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות רצופים, נכנעה בדקה ה-89 להקפצה אלגנטית של מיקל ארנבורו, שקבע את תוצאת המשחק. צ'אבי פרייטו כבש ראשון לסוסיאדד בפנדל (19), ראול גארסיה השווה זמנית (56).

במשחק נוסף נפרדו אתלטיקו מדריד וחימנסטיק מהתחתית ב-0:0 מאכזב מבחינת המארחת ממדריד, שהרבתה להחמיץ ואף איבדה את גבי פרננדס אחרי שספג צהוב שני. הייתה זו בסך הכל הנקודה התשיעית העונה של האחרונה בטבלה.

גביע ברלוסקוני: מילאן פצעה את יובה

מילאן גברה הערב 2:3 על יובנטוס בסאן סירו במסגרת גביע ברלוסקוני, משחק מסורתי שנערך בפעם ה-16 ברציפות. המשחק היה אמור להיערך באוגוסט, אך נדחה בגלל מחויבויותיה של מילאן בליגת האלופות. היה זה המפגש הראשון בין הקבוצות מאז ירדה יובה לליגה השנייה, והיא סיימה אותו בהפסד כפול - גם על הדשא, וגם מבחינת מצבת הפצועים שגדלה עוד יותר אחרי פציעתם של ג'ורג'יו צ'ייליני, ז'אן אלן בומסונג ורפאלה פלאדינו. אינזאגי (29) כבש ראשון למילאן, נדבד (40) השווה, דל פיירו קבע מהפך (67), סידורף (68) השווה עבור מילאן, ואובמאינאנג הצעיר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86.

עוד דרמות בגביע הצרפתי

בסיבוב הרביעי של הגביע צרפתי הפתיעה רומורנטין מהליגה השלישית את ראן מהליגה הראשונה, כשגברה עליה 1:3 אחרי צמד מהיר בהארכה. טולוז נזקקה לבעיטות הכרעה מ-11 מטר כדי לגבור על שאטלרואה מהליגה השלישית.

לאנס גברה על נאנסי 8:9 בפנדלים, אחרי 3:3 בתום 90 דקות וההארכה. לאנס שיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-53 אחרי שעיסם ג'מה הורחק. נאנסי כבר הוליכה 1:3, לפני שדינדאן (71) ומונה פא'קווה (90) השוו.

סושו גברה 1:3 על סנט אטיין בקרב ישיר בין שתי יריבות מהליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully