וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק של הנריק

7.1.2007 / 18:42

החלוץ השבדי כבש בהופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד, בניצחונה הדרמטי 1:2 על אסטון וילה בגביע האנגלי. אברטון-בלקבורן 4:1

יממה אחרי שאנגליה וישראל עצרו את נשימתן ל-15 דקות עת ערך בן סהר את הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של צ'לסי, נערכים היום (ראשון) ארבעה משחקים שיחתמו את הסיבוב השלישי בגביע האנגלי.

מוליכת הליגה האנגלית, מנ'צסטר יונייטד, שמסתערת השנה על כל התארים, אירחה בהיכל החלומות את אסטון וילה, ניצחה 1:2 בתוספת הזמן והעפילה ל-32 האחרונות במפעל הגביע האנגלי.

במפגש נוסף על טהרת הפרמיירליג, אירחה אברטון את בלקבורן, אך לא יכלה לה והפסידה4:1. שפילד וונסדי מליגת המשנה התמודדה מול מנצ'סטר סיטי ונפרדה ממנה בתיקו 1:1. גם קארדיף, מאותה להיגה של וונסדיי, כפתה תיקו על קבוצת פרמיירליג וסיימ איתה ב-0:0 ביתי.

מנצס'טר יונייטד - אסטון וילה 1:2

השדים האדומים אירחו את הקבוצה של מרטין אוניל באולד טראפורד. הנריק לארסון, שכבר נפרד לשלום מהרמות הגבוהות ביבשת אחרי שזכה בליגת האלופות עם ברצלונה ועבר לשבדיה, חזר לאי הבריטי, בו עשה קדנציה מופלאה במדי סלטיק. היום (ראשון) הוא ערך את הופעת הבכורה שלו אצל אלכס פרגוסון ופתח בהרכב.

מחצית ראשונה עם לחץ של היונייטד על שערה של הווילה הסתיימה ללא שערים. 10 דקות בתוך המחצית השנייה והנריק לארסון הקפיץ את הקהל האדום. מהלך טוב של השדים האדומים הסתיים בבעיטה של השבדי. אלא שכ-20 דקות לאחר מכן ומילאן בארוש, חלוצה הצ'כי של הקבוצה מברמינגהאם הדהים את תיאטרון החלומות כשבעט מדויק מחוץ לרחבה כדי להכניע את קושצ'אק.

אבל מנצ'סטר של השנה הוכיחה בפעם המי יודע כמה, שהיא הולכת על כל התארים. אולה גונאר סולשיאר, שנכנס כמחליף כרבע שעה לסיום, חיכה עד לדקה ה-91 כדי להבקיע את השני של היונייטד ולהעלות אותה שלב.

משחקים נוספים:

אברטון - בלקבורן 4:1

הכחולים של דיוויד מויס אירחו את הרוברס בגודיסון פארק וקיוו להמשיך לשלב הבא בגביע, אבל הם עפו מהר משחשבו. בלקבורן היממה את הטופי כבר בפתיחת המשחק כשבדקה הששית, מט דרבישייר הצליח להכניע את הווארד, שוער אברטון. כרבע שעה חלפה ומורטן גאמסט פדרסן שלח טיל לרשת הגבוהה של הווארד. אברטון לא הצליחה לעצור את הסחף ופול גאלגר, כשבע דקות לסיום המחצית הראשונה כבש את השלישי. אנדי ג'ונסון הצליח רק לצמק בפנדל בדקה ה-68. בתוספת הזמן של המשחק הרוברס נעצו את המסמר האחרון בטופי עם שער של בני מקארתי.


שפילד וונסדי - מנצ'סטר סיטי 1:1

לשפילד: סטיבן מקלין 79. לסיטי: גיורגיוס סאמאראס 78 בפנדל. המשחק החוזר ייערך בעוד עשרה ימים באיצטדיונה של הסיטי.


קארדיף סיטי - טוטנהאם 0:0

טוטנהאם הגיעה לניניאן פארק וסיימה בתיקו 0:0 עם הקבוצה המדורגת במקום השמיני בליגת המשנה. השתיים ייפגשו שוב פעם בווייט הארט ליין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully