וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "מדהים שארבעים אלף איש מריעים לך"

עוזי דן, הארץ בשיתוף

7.1.2007 / 7:50

בן סהר רשם 14 דקות קסומות ב-1:6 של צ'לסי על מאקלספילד: "שכחתי מההתרגשות". שער לעידן טל בניצחון בולטון. ליברפול-ארסנל 3:1

לבן סהר יש דקות משחק בצ'לסי ברזומה. לא, לא בליגת המילואים, בקבוצה הבוגרת. סהר נכנס בדקה ה-76 למשחק הגביע מול מאקלספילד, והיה שותף לניצחון 1:6.

"זה חלום שלי מגיל קטן וברור שמאוד התרגשתי לשחק בפעם הראשונה בבוגרים", אמר אתמול סהר ל"ספורט הארץ". "גם העובדה שארבעים אלף צופים מריעים לך מדהימה ("קה סהר, סהר" על משקל "קה סרה סרה" היה הדבר הכי טוב שמצאו נאמני סטמפורד ברידג'). אחרי שנכנסתי כבר שכחתי את ההתרגשות, שיחקתי עם הרבה ביטחון ואנשים הופתעו מהמשחק שלי, אבל זה מה שאני יודע. לא שמתי לב מי השחקנים מולי או לידי, רציתי להוכיח את עצמי, אבל מחכה לי עוד הרבה עבודה קשה".

סהר ימשיך להתאמן עם הסגל הבוגר של האלופה עד יום רביעי, ומקווה לשחק במדיה גם ביום רביעי בגביע הליגה נגד וויקומב. "אני מקווה שזה אומר שמוריניו היה מרוצה ממני", אמר. אמו, בתיה, אמרה אתמול: "הצלחתי ליהנות מהמשחק למרות ההתרגשות. כשראיתי אותו בחימום ידעתי שיהיה בסדר והוא ייכנס".

יניב קובוביץ' מ"הארץ" מוסיף כי הפועל ת"א תהיה זכאית לקבל 300 אלף דולר נוספים עבור סהר רק לאחר שישחק חצי שעה ומעלה בשני משחקים, כך שלהופעתו אתמול אין משמעות כספית.

אחרי ארבעה מחזורים בתשעה ימים קבוצות הפרמיירליג עשו הפסקה ממשחקי הליגה, ונכנסו בסוף השבוע למעגל משחקי הגביע. במוקד הסיבוב השלישי עמד המפגש בין ארסנל, שניצחה את ליברפול באנפילד 1:3. אבל אותנו עניינה יותר הבכורה של בן סהר במדי הקבוצה הבוגרת של צ'לסי, שהתקיימה היום בסטמפורד ברידג', מול קבוצתו של פול אינס, מקלספילד מהליגה הרביעית. ביום ראשון צפויים עוד שני משחקים בין קבוצות הפרמיירליג כשמנצ'סטר יונייטד תארח באולד טראפורד את אסטון וילה, ואברטון תתעמת בגודיסון פארק מול בלקבורן.

בשני משחקים שנערכו אמש (שישי) ניצחה סטוק את מילוול 0:2, ובריסטול גברה על הרפורד 0:1.

ליברפול - ארסנל 3:1

באנפילד ניסו לנקום את התבוסה 3:0 שקיבלו בלונדון, אי שם בנובמבר 2006, אבל מול תיירי הנרי וחבורת התותחנים שהוא מוביל, זה מאוד קשה. בדקה ה-37 חלב ורוזיצקי החליפו מסירות, עד אשר הצ'כי הניף רגל מכ-20 מטר וכבש את הראשון לזכות התותחנים. חלפו כשמונה דקות ושוב הצ'כי, בלי הפרעה מיוחדת משחקני ליברפול, בעט כדור חזק כדי לקבוע 0:2 בסיום המחצית הראשונה.

בדקה ה-71 דירק קויט הצליח לצמצם. פטר קראוץ' נגח כדור קרן של פנאנט, וההולנדי הגיע לפני שוער ארסנל, אלמוניה. אבל 6 דקות לסיום עוד שער ענק מבית היוצר של הנרי, סתם את הגולל על האדומים. החלוץ הצרפתי חילץ כדור מג'יימי קראגר והכניע את דודק בשער גדול. ארסנל ממשיכה לשלב הבא, ליברפול תצטרך להתרכז בליגת האלופות.

צ'לסי - מקלספילד 1:6

הקבוצה הסימפטית של פול אינס מהליגה הרביעית הגיעה לטיול בסטמפורד ברידג', אבל האלופה לא עשתה לה הנחות וקרעה אותה לגזרים. שער מוקדם של פרנק למפארד בדקה ה-16 העלה את צ'לסי ליתרון, אבל ג'ון מרפי הדהים עם שוויון בדקה ה- 39. שתי דקות בלבד לאחר מכן החזיר למפארד את היתרון למקומיים. החלומות של מקלספילד על סנסציה נגמרו בדקה ה-48, אז הורחק שוער הקבוצה טומי לי אחרי עבירה על אנדריי שבצ'נקו בתוך הרחבה. למפארד ניצל את הפנדל כדי לכבוש את השלישי שלו, ומאותו רגע צ'לסי כבר לא התקשתה לדרוס. שון רייט פיליפס (68), ג'ון אובי מיקל (82) וריקארד קארבליו (86) השלימו את החגיגה. בן סהר זכה לרגע הגדול שלו בדקה ה-76, אז החליף את סלומון קאלו. סהר בעט למסגרת פעם אחת בדקה ה-90, אך לא הצליח לכבוש.

דונקסטר - בולטון 4:0

הוונדרס לא התקשו להביס את הקבוצה מהליגה השלישית. טל בן חיים זכה למנוחה מסם ארלדייס, אבל עידן טל דווקא נהנה מקרדיט רב, שיחק 90 דקות מלאות ואף החזיר בשער בדקה ה- 33. עוד לפני השער של טל, העלו קווין דייויס (8) ואנדאיק תיימורין האיראני (22) נתנו לבולטון יתרון של 0:2, ותיימורין השלים את הרביעי והשני שלו בדקה ה-49.

פורטסמות' - וויגאן 1:2

במפגש בין שתי חברות הפרמייר ליג, המשיכה פומפי בכושר הטוב שלה מהליגה והשיגה ניצחון דרמטי. אנדי קול נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-64, לי מקלוק איזן בדקה ה-83, לפני שנאוונקו קאנו הניגרי כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן.

ווסטהאם - ברייטון 0:3

הפטישים לקחו פסק זמן מהיכולת המזעזעת בליגה וגברו על ברייטון מהליגה השלישית בדרך לסיבוב הרביעי. מארק נובל פתח את הדלת בדקה ה-49 עם הראשון של ווסטהאם, קרלטון קול כבש את השני בדקה ה-58, והיידן מאלינס חתם את התוצאה בדקה ה-90. יוסי בניון פתח ושיחק 90 דקות.

התקשורת הרוסית דיווחה היום כי אלכס סמרטין, קשר נבחרת רוסיה ודינמו מוסקבה, צפוי לחתום לשנתיים וחצי בווסטהאם.

תוצאות נוספות:

בירמינגהאם - ניוקאסל 2:2
ווטפורד - סטוקפורט 1:4
לסטר - פולהאם 2:2
נוטינגהאם פורסט - צ'רלטון 0:2
פרסטון - סנדרלנד 0:1

משחקים בולטים ביום ראשון: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה (16:00), אברטון - בלקבורן (17:00).

עדכון ראשון: 08:48, 05/01/07
עדכון אחרון: 19:08 06/01/07

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully