וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - חיפה: אבו סיאם: "על קרקע בוערת"

מגן הכתומים מודע לחומרת המצב של קבוצתו, שהחתימה בלם. הירוקים במבוי סתום במו"מ עם קינן. בוקולי וקולואטי יצגו את ישראל בכבוד

בני יהודה שבמאזנה 11 נקודות בלבד, אחרי 14 מחזורים, היא כיום קבוצת תחתית לכל דבר. הפסד בשבת (19:30) לאלופה מכבי חיפה עלול לדרדר את הקבוצה אל מתחת לקו האדום.

ראובן עובד, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, טופל על ידי הצוות הרפואי וערך אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב בשבת. מאימון הערב נעדר אלי אברבנל, שסובל מכאבים בגב. המגן העדיף לנוח כדי לא להחמיץ את המשחק.

המגן סאלם אבו סיאם, נטש את האימון, עקב מתיחה חזקה ברגלו. אבו סיאם אמר בתום האימון: "אין סיכוי שאחמיץ את המשחק. למשחק כזה אעלה אפילו עם 3 זריקות. זה משחק חשוב מאוד והשחקנים בקבוצה מבינים שהקרקע בוערת וזה הזמן להתעורר". עוד הוסיף המגן: "דווקא עכשיו אפשר להרגיש איך כל השחקנים מתלכדים. בני יהודה זה כמו משפחה ודווקא בתקופה כזו רעה יפה לראות איך השחקנים מעודדים אחד את השני".

אבו סיאם התייחס גם לאוהדי הקבוצה : "אני בהחלט יכול להבין את אלו שמקללים, נצטרך להחזיר להם במגרש. אני בטוח שניצחון אחד יוציא את הקבוצה מהמשבר ודווקא משחק מול מכבי חיפה הוא הזדמנות מצוינת לצאת לדרך חדשה".

הבלם יאיר אזולאי התייחס להבאתו של הבלם הקרואטי: "אני לא חושב שהבעיה של בני יהודה היא בהגנה. הרי אם לא נבקיע שער לא נצליח לנצח. מכבי חיפה ממעטת לסיים משחקים ללא הבקעה כך שנהיה חייבים להבקיע. אני מאמין בקבוצה ובטוח שנצא מהמשבר".

גורם בכיר בקבוצה התבטא השבוע באחד האימונים כי "נראה שחלק מהשחקנים משחקים בלי לב ונשמה, דבר שהיה הסמל של בני יהודה לאורך כל השנים".

בנושא זה אמר המאמן שירזי כי הוא מאמין שעם התוצאות יחזור גם הביטחון של השחקנים. "ברגע שנחזור לשחק טוב ולנצח, אנשים לא יידברו על לב ונשמה. זה נכון שלא ניצחנו את שני המשחקים מול היריבות שלנו בתחתית, אז אולי דווקא במשחק, לכאורה קשה מול האלופה, נצליח לנצח ולצאת לדרך חדשה". בינתיים, פועל שירזי לחיזוק הגנת הקבוצה, והנהלת בני יהודה החתימה ביום חמישי את הבלם הקרואטי ודראן יישה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם; הרוויה קובצ'ביץ', קובי דג'אני, ראובן עובד, אסי בלדוט, אלי אברבנל (ברק בדש); ליאור אסולין.

רוני לוי מתלבט לגבי ההרכב

במכבי חיפה סבורים שהרכב מנצח לא מחליפים, וכרגע נראה שההרכב שניצח במשחקים האחרונים ימשיך, כשההתלבטות של רוני לוי היא אם להחזיר את הבלם דקל קינן, שנעדר בשבוע שעבר בגלל צהובים. גם סוגיית מגן השמאלי טרם סגורה, כיוון שאדורם קייסי החלים מהפציעה, אך חיים מגרלשווילי הציג יכולת לא רעה במשחקים האחרונים.

ליאור רפאלוב לקראת המשחק מול הזהובים משכונת התקווה: "אני מרגיש קצת יותר טוב, ואהיה כשיר לקראת שבת. אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה שנקלעה למצב רע, אבל נרצה להמשיך את התקופה טובה ואת רצף הניצחונות".

לגבי בעיית כיבוש השערים של הקבוצה בתקופה האחרונה אמר רפאלוב: "אין נוסחת פלא או הסבר למיעוט השערים שלנו. אנחנו עובדים על זה באימונים, ומה שמעודד אותי זה הקצב הגבוה והרמה שלנו במשחקים".

בינתיים נראה שאוהדי הקבוצה יתקשו להגיע למשחק בגביע אופ"א מול צסק"א מוסקבה שייערך בוולאדיקווקז, כיוון שישנם רק שני בתי מלון בעיר. בקבוצה מקווים שבשבועות הקרובים ייסגרו הפרטים המדויקים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר (אלון חרזי), אלון חרזי (דקל קינן), רפאל אולארה, חיים מגרלשוילי (אדורם קייסי), חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי, יניב קטן.

חיפה מוציאה שגרירים טובים

גוסטבו בוקולי ורוברטו קולאוטי נפגשו הערב עם צעירים יהודים מברזיל וארגנטינה שהגיעו לארץ במסגרת פרויקט 'תגלית'. שני השחקנים ייצגו את ישראל בכבוד והרעיפו מילים חמות על המדינה כשאמרו: "אנחנו מרגישים מצוין במכבי חיפה בפרט ובישראל בכלל. אין לנו כוונה לעזוב, למרות שמנסים להדביק לנו תווית של שחקנים זמניים שרוצים לעבור לקבוצות אחרות מחוץ לישראל. היחס אלינו פנטסטי. זאת מדינה בטוחה מאוד הרבה יותר מאשר ארגנטינה וברזיל".

קולאוטי אף הוסיף לגבי האזרחות שהוא קיבל וכן לגבי רצונו להישאר בישראל: "קשה לתאר במילים את ההרגשה העילאית. אנשים לא מבינים שלא אוותר על הזכות שניתנה לי לייצג את המדינה ולכן איני מתרגש מכך שכל יום מפרסמים שאני עובר לקבוצה אחרת. אני לא חושב בכלל לעזוב. לא את מכבי חיפה ולא את ישראל".

עו"ד דן חי נפגש ביום חמישי עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק כדי להמשיך ולדון בחוזה ארוך טווח שרוצה הקבוצה להציע לבלם דקל קינן. הצדדים טרם הגיעו להסכמה, משום שקינן מעוניין להכניס סעיף שיאפשר לו לצאת לחו"ל במהלך החוזה שמתוכנן להיות בן 3 שנים בנוסף לשנה וחצי שעוד נותרו לו בחוזה. בתקופה הקרובה ימשיכו הצדדים להיפגש על מנת לגשר על הפערים ולהגיע להסכמה בנושא.

יריבת חיפה בגביע אופ"א, צסק"א מוסקבה, ממשיכה במסע החיזוק שלה ברחבי ברזיל ולאחר החתמתו של הקשר הצעיר ראמון מקורינתיאס, נמצאת הקבוצה במו"מ עם קבוצת פאר נוספת מברזיל, סנטוס, במטרה לזכות בשירותיו של הקשר קרליניוס. על פי התקשורת הרוסית מוכנה האלופה הרוסית לשלם כ-4.5 מיליון דולר על הכשרון הברזילאי.

גיוראגי גיחוקידזה, ששיחק לפני 7 שנים במכבי חיפה והשאיר בעיקר חותם של כשרון מבוזבז וזכור גם בשל התנהגותו הבעייתית, פרש היום מכדורגל.

עדכון ראשון: 21:44, 04/01/07
עדכון אחרון: 17:31, 05/01/07

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully