וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם סיכמה על רכישת רייט פיליפס

4.1.2007 / 12:28

אם מוריניו יאשר את העסקה, הפטישים ישלמו לצ'לסי 9.8 מיליון ליש"ט. קרבישלי הכין רשימת קניות, בסיטי השלימו עם עזיבת ריצ'ארדס

ווסטהאם סיכמה עם צ'לסי על רכישתו של שון רייט-פיליפס, 24, תמורת 9.8 מיליון ליש"ט. העסקה דורשת את אישורו של מנג'ר המיליונרים, ז'וזה מוריניו, וסיכום פרטים אחרונים בין השחקן לבין הנהלת הפטישים.

אם מוריניו לא יאשר את ההעברה, זה מפני שהוא מודאג מהפציעות של ג'ו קול (שאולי גמר את העונה) ושל אריאן רובן. למרות שהמאמן עשוי לצרף לצ'לסי את ריקרדו קוארסמה מפורטו, האחרון לא יוכל לשחק בליגת האלופות, כך שרייט פיליפס עשוי להיות צלע חשובה בסגל.

אלן קרבישלי לא מתכוון להסתפק ברייט פיליפס, והוא ממשיך להגדיל את רשימת הקניות של ווסטהאם. המאמן החדש של הפטישים הוסיף לרשימה את מגנה הימני של בלקבורן, לוקאס ניל, ואת חלוצה האוסטרלי של מידלסברו, מארק וידוקה.

עוד ברשימה הפוטנציאלית של קרבישלי: חלוץ ווסט ברומיץ' ג'ון הארטסון, חלוץ ווטפורד אשלי יאנג, מגן ברמינגהאם מתיו אפסון, סילבן דיסטן ממנצ'סטר סיטי, מוריס וולץ מפולהאם וג'ואי ברטון ממנצ'סטר סיטי.

קשה להגיד לא ל-20 מיליון ליש"ט

מנצ'סטר סיטי כבר השלימה עם כך שבלם הקבוצה, מיקה ריצ'ארדס, יעזוב. הספקולציות לגבי הגעתו של ריצ'ארדס לאלופה צ'לסי תופסות תאוצה, ונראה שהשאלה עכשיו זה התזמון של ההעברה והסכום שאברמוביץ' יצטרך לשלם.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, סטיוארט פירס, מתאר את הפרסומים כ"שקריים", אבל גם הוא יודע שבסטמפורד ברידג' מתחילים להילחץ מהבעיות בהגנה (בייחוד עכשיו, שבולחרוז נפצע גם הוא), ועל סכום של שנע בין 18 ל-20 מיליון ליש"ט קשה לסרב. בנוסף, בסיטי יודעים שהכסף הזה עשוי להשאיר בקבוצה את סילבן דיסטאן.

בארוש רוצה לעזוב את וילה. דמפסי לפולהאם?

* וינצ'לו מונטלה, חלוץ רומא הוותיק, אמור להשלים בימים הקרובים את מעברו לפולהאם. הקבוצה מתכנת גם להחתים את הקשר האמריקאי של קבוצת ניו אינגלנד רבולושן, קלינט דמפסי, אם זה יקבל אישור עבודה בריטי. אם העיסקה תצא לפועל ודמפסי אכן יעבור לאי הבריטי תמורת 4 מיליון דולר, זו תהיה העסקה הגבוהה ביותר שנעשתה מול קבוצה אמריקאית. השיא עומד כיום על 3.5 מיליון דולר, בעיסקה ששלחה את ג'ון סטרן לנוטינגהאם בעונת 1999.

* מנג'ר אסטון וילה, מרטין אוניל, טוען שחלוץ הקבוצה, מילאן בארוש, לא מעוניין להישאר בקבוצה.


* דרבי השלימה את החתמתו של קשרה של מנצ'סטר יונייטד דיוויד ג'ונס תמורת מיליון ליש"ט.

* הנהלת וויגן הודיעה על קיצוץ משמעותי במחירי הכרטיסים, בניסיונה של קבוצת התחתית להחזיר את הקהל למגרשים ולשפר את האווירה במשחקים הביתיים במסגרת מלחמת ההישארות בפרמיירליג.

קאפלו: "הייתי קרוב לנבחרת אנגליה" ("הארץ")

בראיון למגזין "פור-פור-טו" סיפר פאביו קאפלו כי קיבל פנייה מההתאחדות האנגלית לאחר שהתברר כי סוון גוראן אריקסון לא ימשיך בנבחרת, והיה קרוב מאוד לקבל את התפקיד. בסופו של דבר, כנראה בעקבות החלטת ההתאחדות למנות מאמן אנגלי, הוא לא הגיע אפילו לרשימת המועמדים הסופית.

קאפלו גם סיפר כי כאשר אלכס פרגוסון היה קרוב לפרישה ב-2002 הוא קיבל פנייה ממנצ'סטר יונייטד, "אבל החלטתי להישאר באיטליה".

* טורה אנדרה פלו, חלוץ נבחרת נורווגיה לשעבר, חתם בלידס יונייטד, אותה מאמן חברו לשעבר בצ'לסי דניס ווייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully