וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס כמעט בפנים

31.12.2006 / 6:57

המיש-מש הגדול ב-NFL ייפתר בסוף השבוע, כשאז נדע מי הקבוצות שעלו לפלייאוף. טיקי בארבר וניו יורק ניצחו 28:34 בוושינגטון

כל מה שקורה ב-NFL הוא סמטוכה אחת גדולה כשזה מגיע לשבוע 17. שני כרטיסים נותרו פתוחים ב-AFC, רק אחד ב-NFC. ונכון לבוקר יום ראשון, הוא כבר לא ממש פתוח.

הניצחון של הניו יורק ג'איינטס בוושינגטון 28:34 העלה אותם באופן כמעט ודאי לפלייאוף. בעיקרון, גם עם הניצחון מקומם אינו מובטח, כי ניצחון של גרין ביי בשיקגו יגרום לשובר שוויון מוזר שייקבע לפי עוצמתן של הקבוצות אותן ניצחו השתיים, אבל מעשית - הסיכוי שזה יקרה קטן ביותר. ועם כל הנאמר, כבר למדנו שאם יש ליגה שבה הדברים הבלתי אפשריים ביותר קורים - זו ה-NFL.

בשבוע שעבר המדור התבייש קשות עם שישה ניחושים נכונים מ-15 משחקים, ההישג הגרוע ביותר העונה. הפעם ננסה לדייק יותר. ומה על הסכין מבחינת הטלוויזיה?

METV:

20:00: קנזס סיטי - ג'קסונוויל

23:15: פילדלפיה - אטלנטה


FOX:

20:00: לפחות לפי האתר, הלו"ז טרם פורסם


ESPN: בין ראשון לשני, 3:00: שיקגו ברס- גרין ביי פאקרס

מוושינגטון תגיע הבשורה? (שעה ראשית: 20:00)

וושינגטון (10:5) - ניו יורק ג'איינטס (8:7) - 34:28

המשחק הכי חשוב של המחזור מבחינת ה-NFC התקיים כבר אור ליום ראשון. למרות התפרקות ודכדוך גדול, הג'איינטס יכולים להכנס לפלייאוף ותלויים בעצמם, וכולם יודעים שבינואר חוקי המשחק שונים לחלוטין. יש כמה הסתברויות למה הג'איינטס לא יעלו גם לאחר הניצחון הזה, אבל הן נראות קלושות בעליל. ניצחון של דאלאס על דטרויט יעשה סוף לכל הספקולציות. אם דאלאס תפסיד וגרין ביי תנצח בשיקגו, יהיה שובר שוויון מוזר שייקבע לפי חוזקתן של כל היריבות שאותן ניצחו השתיים. אבל אין מה להיכנס לזה, מעשית - הג'איינטס בפנים.

במשחק עצמו טיקי בארבר הנפלא זרח עם 234 יארד על הקרקע ושלושה טאצ'דאונים, והוכיח שוב שהפרישה שלו קצת מוקדמת. איליי מאנינג מסר ל-101 יארד וטאצ'דאון. שני טאצ'דאונים לג'ייסון קמפבל ואחד לאנטואן רנדל אל בוושינגטון, כשהרדסקינס לא הצליחו להפוך פיגור 34:21 לניצחון, למרות שהייתה להם הזדמנות בדקות הסיום. 103 יארד וטאץ' לסנטנה מוס באוויר.


ניו אורלינס (5:10) - קרוליינה (8:7)

הפנת'רס איבדו סיכוי לעלות, גם אם ינצחו בסופרדום את הסיינטס, שצפויים לשמור על שחקניהם לפלייאוף. מכיוון שניו אורלינס הבטיחה את שבוע החופש, הגיוני ששון פייטון יעלה עם הרכב משני. כריס ווינקי ניצח, אמנם, באטלנטה, אבל נראה פשוט מזוויע, וג'ייק דלהום עשוי לפתוח במקומו בהרכב, אם כי ג'ון פוקס טרם הצהיר על כך באופן סופי.

התחזית: עם הרכב משני, הסיינטס יקחו את זה. ניצחון לניו אורלינס


דאלאס (6:9) - דטרויט (13:2)

הקאובויס קיוו בכל מאודם שהמשחק הזה לא יקבע כלום, אבל ההפסד לפילדלפיה תקע להם מקל עמוק בגלגלים. עכשיו, כדי לעלות כראש בית, דאלאס צריכה לנצח ולקוות להפסד של האיגלס מול אטלנטה. לדטרויט לא נותר אפילו כבוד לשחק עליו, הקבוצה הזו בזבזה את כולו בקדנציה של מאט מילן כמנכ"ל.

התחזית: ניצחון לקאובויס


קנזס סיטי (7:8) - ג'קסונוויל (7:8)

כמה לא מפתיע ואירוני, שבעוד ב-NFC לכל הקבוצות עם מאזן 8:7 יש סיכוי לעלות, וכאן שתי קבוצות שנכנסות למשחק עם מאזן 7:8 עלולות למצוא את עצמן בחוץ. קיי סי והג'אגוארס תלויות בהפסדים של הג'טס והברונקוס, שלהן משחקי בית קלים במיוחד. לגבי ג'קסונוויל, כמו שאומרים במקומותינו - יהיה זה מן הצדק אם היא לא תעלה אחרי שדאגה להכניס את עצמה לברוך כזה כל העונה. קנזס סיטי, מצידה, תקווה לנצח ותצפה לנסים מצד סן פרנסיסקו, שתשחק בקולורדו.

התחזית: ניצחון לצ'יפס, שכנראה לא יספיק


טנסי (7:8) - ניו אינגלנד (4:11)

וינס יאנג והטייטאנס נמצאים על מומנטום לוהט, אבל למרות שישה נצחונות רצופים הם צפויים לסיים את דרכם העונה. ועם זאת, מול הפטריוטס שכנראה ישמרו על הרגליים לקראת הפלייאוף, הם עשויים לקצור ניצחון שביעי ברציפות, לסיים עונה מופלאה במאזן 7:9 ולזכות, כנראה, את יאנג בתואר רוקי העונה. מבחינת הפטריוטס הבשורה היא חזרתו של רודני האריסון לתפקיד הסייפטי, מה שישפר מאוד את הגנת המסירה הקלוקלת של הקבוצה.

התחזית: ניצחון לטנסי, שלא יספיק לפלייאוף

סינסינטי בחוץ, הג'טס בפנים?

ניו יורק ג'טס (6:9) - אוקלנד (13:2)

אפשר כבר לפתוח את השמפניות במדולנדס, ולא מדובר על הג'איינטס. הניצחון במיאמי בשבוע שעבר שיחרר הרבה מתח אצל אריק מאנג'יני, שלא יכול היה לקוות ליריבה נוחה יותר עבור השחקנים שלו. אוקלנד היא קבוצה בלי שום דבר מאחוריה וללא טיפת גאווה, בעוד שהסילונים יודעים שניצחון יכניס אותם פנימה בלי להיות תלויים באף אחד.

התחזית: ניו יורק, אול דה וויי


סינסינטי (7:8) - פיטסבורג (8:7)

בגלל ניסיון כושל לבעיטת בונוס אחרי טאצ'דאון, יש סיכוי יותר מסביר שהבנגאלס ימצאו את עצמם מחוץ לפלייאוף. לסינסינטי הייתה הזדמנות מצוינת להיכנס לינואר בשבוע שעבר, אבל ההפסד לדנבר שם אותה בעמדת נחיתות עצבנית. פיטסבורג יצאה סופית מהתמונה אחרי ההפסד הביתי לבולטימור, ותנסה לקלקל ליריבה המסורתית השכנה.

התחזית: ניצחון לבנגאלס


טמפה ביי (11:4) - סיאטל (7:8)

הסיהוקס יתנו לכל השחקנים שלהם לנוח, מאחר שאין להם כל כך לאן לזוז בדירוג ה-NFC ומשום שכבר הבטיחו את אליפות ה-NFC מערב. הבאקנירס ינסו לשפר מאזן עגום בעונה עלובה.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


מינסוטה (9:6) - סט. לואיס (8:7)

לראמס כבר אין סיכוי תאורטי אפילו להכנס פנימה, מה גם שהם היו כל כך לא יציבים העונה, שלא הגיע להם להיות בפלייאוף. מינסוטה רק רוצה ששריקת הסיום תגיע.

התחזית: ניצחון לראמס


יוסטון (10:5) - קליבלנד (11:4)

בשבוע שעבר הדהימו רון דיין והטקסאנס את אינדיאנפוליס, ולא צפויים להיכשל גם מול החבורה המגמגמת של רומיאו קרנל, שלא מסוגלת לייצר טאצ'דאון.

התחזית: ניצחון ליוסטון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דנבר רוצה למנוע הפתעות (שעה ראשית - 23:05-23:15)

דנבר (6:9)- סן פרנסיסקו (9:6)

הברונקוס היו בדרך הנכונה לתהום, ואז החליט מייק שנאהאן להכניס את ג'יי קאטלר לעמדת הקוורטרבק. כרגע, לפחות, נראה שההימור הזה השתלם. הילד שיחק כבוגר ועזר לנצח את אריזונה וסינסינטי. כל זה, כמובן, יכול להתפוצץ לדנבר בפרצוף אם תפסיד בבית לניינרס. "אני לא יודע מתי זה קרה לי בקריירה", אמר הסייפטי ג'ון לינץ' על החמצת בעיטת הנקודה של סינסינטי בשבוע שעבר, שעשויה להתברר כיקרה מאוד. הוא אמור לוודא, יחד עם חבריו, שהיא אכן תהפוך למוזהבת.

התחזית: ניצחון לדנבר, ולא בקלות


פילדלפיה (6:9) - אטלנטה (8:7)

ואם כבר מדברים על קבוצות שקמו לתחיה תחת קוורטרבק חדש, מה תגידו על האיגלס? תחת ג'ף גארסיה לפילי יש ארבעה נצחונות רצופים, שהאחרון שבהם, בדאלאס, הכניס אותם פנימה והעלה אותם למקום הראשון ב-NFC מזרח. אצל אטלנטה הסיפור עצוב ומביך. לקבוצה כבר אין סיכוי לפלייאוף והיא נראית זוועה.

התחזית: הגנת האיגלס התחברה מאוד בשבועות האחרונים, סימן לא טוב למייקל ויק. ניצחון לפילדלפיה


בולטימור (3:12) - בפאלו (8:7)

הבילס איבדו בשבוע שעבר סיכוי להגיע לפלייאוף עם ההפסד לטנסי, בעוד הרייבנס עשו צעד ענק לקראת שבוע החופש, ומי יודע - אולי גם להבטחת הביתיות עד לסופרבול. יש לזכור שניצחון של העורבים והפסד של סן דייגו לאריזונה יעניק לשחקנים של בראיין ביליק את המקום הראשון ב-AFC בזכות הניצחון על הצ'ארג'רס מוקדם יותר העונה. הרייבנס תקווה להסתדר בלי הליינבקר המצוין אדליוס תומאס, שעלול להחמיץ את המפגש.

התחזית: בולטימור לא תפספס את ההזדמנות. ניצחון לרייבנס

אינדיאנפוליס עדיין חולמת על חופש

אינדיאנפוליס (4:12) - מיאמי (9:6)

ההפסד ביוסטון היה כואב מאוד לפייטון מאנינג והקולטס, מכיוון שניצחון היה משאיר אותם ראשון בשובר השוויון מול בולטימור על המקום מספר 2 ב-AFC. במקום זאת, הקולטס צריכים לדאוג כעת לניצחון ולהפסד של בולטימור לבפאלו. הרץ דומיניק רודס והטייט אנד דאלאס קלארק בסימן שאלה באינדי, שלא רק מוטרדת מהתקפת הריצה, אלא גם ובעיקר מהגנת ריצה מזעזעת.

התחזית: ניצחון לאינדי


סן דייגו (2:13) - אריזונה (10:5)

הצ'ארג'רס (והאח הידד שכתבה שלמה הצלחתי להתחמק מהבלבול הקבוע עם ה"פאדרס") הבטיחו כבר שבוע חופש, אבל על מנת להבטיח שמי שירצה להגיע לסופרבול יעבור דרך סן דייגו, הם צריכים לנצח את הקרדינלס. אריזונה מגיעה עם מוטיבציה להצליח במשחק הזה, כדי לסגור עוד עונה מזעזעת בטעם טוב. יש לה סיכוי?

התחזית: לא


שיקגו (2:13) - גרין ביי (8:7) - בין ראשון לשני, 3:15

יש הרבה אנשים שטוענים ששיקגו היא הקבוצה החלשה ביותר אי פעם שזכתה בביתיות לכל אורך הדרך. יכול להיות, אבל העובדה היא שהברס עשויים להיות עם מאזן 2:14, ויודעים מה? הם לא צריכים לתרץ ולהסביר לאף אחד. גרין ביי צריכה לנצח כדי, בקונסטלציה מסוימת, להגיע לפלייאוף, כשהיא יודעת מה עשו כל יריבותיה. ועם זאת, אחרי ניצחון הג'איינטס ועם ניצחון צפוי של דאלאס, המשחק הזה ישמש עבורה לפרוטוקול בלבד, ומטרתו תהיה אחת: להזכר (אולי) כאחרון של ברט פארב בקריירה.

התחזית: ניצחון לברס, שלא ירצו לעשות בושות במשחק שמשודר מחוף לחוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully