וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר בבלגאן

26.12.2006 / 15:10

כצפוי, השבוע האחרון ב-NFL נועד למתמטיקאים בכירים. מי חזק בתמונה, מי נאחז בציפורניים ומי הולך לדוג? וואלה! פוטבול עושה סדר

השבועות האחרונים ב-NFL עושים הרבה רעש בראש. חישובי ההסתברויות ושוברי השוויון לא נותנים מנוח. כפי שהבטחנו, אנחנו נותנים לכם כעת את כל התסריטים בשתי החטיבות. מי עלה, מי צפוי לעלות ומי מחשב את קיצו לאחור. בעוד ב-AFC הרוב יחסית ברור, הרי שב-NFC הסיפור לא פשוט בכלל. לפחות קבוצה אחת אם לא שתיים (סיאטל תסיים כראש בית גם אם תפסיד) תעלה עם מאזן חצוי של 8:8. קבוצות שנחשבו גמורות כמו הג'איינטס, אטלנטה וקרוליינה עדיין בתמונה.

ראשי בתים: הכל סגור, חוץ מ-NFC מזרח

ראשי הבתים ב-AFC נסגרו.

מזרח - ניו אינגלנד (4:11) - נלחמת על מקומות 3-4 בדירוג. בשבוע הקרוב בטנסי.

צפון - בולטימור (3:12) - עדיין נאבקת על ביתיות לכל אורך הדרך, ביום ראשון נגד בפאלו.

דרום - אינדיאנפוליס (4:11) - נאבקת על שבוע החופש. צריכה הפסד של בולטימור וניצחון על מיאמי.

מערב - סן דייגו (2:13) - כרגע ראשונה עד לסופרבול. תזכה בביתיות לכל אורך הדרך אם תנצח את אריזונה או אם בולטימור תפסיד לבפאלו.


ראשי בתים ב-NFC:

מזרח - פילדלפיה (6:9) היא ראש בית, בזכות שובר שוויון עם דאלאס. שתי הקבוצות כבר עלו לפלייאוף, כשאם האיגלס ינצחו את אטלנטה, הם יזכו בבית. דאלאס תקווה לניצחון על דטרויט ולהפסד של פילי.

צפון - שיקגו (2:13) - הבטיחו ביתיות עד לסופרבול. ישחקו בבית מול גרין ביי.

דרום - ניו אורלינס (5:10) - הבטיחו את המקום השני בחטיבה בזכות ההפסד של דאלאס לפילדלפיה. מארחים את קרוליינה.

מערב - סיאטל (7:8) - מגעילים ומסריחים, אבל עדיין - ראש בית. ישחקו בטמפה ביי.

תמונת מצב ויילד קארד, AFC

שני מקומות עדיין פנויים ועליהם נאבקות שש קבוצות. התסריט הפשוט הוא שניו יורק ג'טס ודנבר, שלשתיהן מאזן 6:9, ינצחו ויעפילו ממקומות 5-6. הג'טס משחקים מול אוקלנד והברונקוס מול סן פרנסיסקו. סביר להניח ששתיהן תהיינה בפנים.

אבל אם לא? ארבע קבוצות מחכות מאחור עם מאזן 7:8, לפי הסדר הזה: סינסינטי, ג'קסונוויל, קנזס סיטי וטנסי. הבנגאלס צריכים לנצח את פיטסבורג ולקוות להפסד של הג'טס, כי בשובר שוויון הם מפסידים לדנבר שניצחה אותם ביום ראשון. אלא שג'קסונוויל משחקת בקנזס סיטי, ואם תנצח יחד עם הפסד של דנבר, הבנגאלס יעלו בשובר שוויון משולש.

ג'קסונוויל צריכה לנצח בקנזס סיטי ולקוות להפסדים של סינסינטי, טנסי והג'טס. קנזס סיטי צריכה לגבור על ג'קסונוויל ולייחל להפסדים של דנבר ושל הבנגאלס. לטנסי סיכויים תאורטיים בלבד. היא חייבת לנצח את ניו אינגלנד, לקוות להפסד או תיקו של סינסינטי, להפסד של ג'קסונוויל בקנזס סיטי ולהפסד של דנבר. אבוד להם.

וזה עוד היה החלק הפחות מפתיע.

תמונת מצב ויילד קארד, NFC

הגענו לחלק המבדר. אמרנו קודם, לפחות קבוצה אחת תעלה עם מאזן 8:8, ולא בטוח שזו תהיה סיאטל. חמש קבוצות כבר עלו, ועוד חמש עם מאזן 8:7 נאבקות על הכרטיס הנוסף לפלייאוף. כרגע המובילים במרוץ הם לא אחרים מהניו יורק ג'איינטס, שגורלם תלוי בידם. ניצחון בוושינגטון - והם עולים. אבל כמו שאנחנו מכירים את הג'איינטס, לא מומלץ לסמוך עליהם.

מי עדיין בחיים? שימו לב: אטלנטה, גרין ביי, קרוליינה וסט. לואיס. כן, ברט פארב אולי לא יקיים את המשחק האחרון בקריירה. כן, ג'ייק דלהום עוד יכול לשחק בסופרבול השנה. וגם מייקל ויק ומארק בולג'ר. מה כולם צריכים?

קודם כל, שהג'איינטס לא ינצחו בוושינגטון. אטלנטה צריכה לגבור על פילדלפיה בפילי, וזה מאוד לא יהיה קל. ונגיד שעשתה את זה, היא חייבת הפסד או תיקו של קרוליינה לניו אורלינס ושל הפאקרס בשיקגו. קרוליינה מקדימה את הפאלקונס בזכות מאזן בתוך הבית, גרין ביי מקדימה אותה במרוץ בגלל מאזן טוב יותר מול יריבות משותפות.

קרוליינה צריכה לצאת עם ניצחון מהסופרדום בניו אורלינס ולקוות להפסדים של הג'איינטס ושל גרין ביי. זה הכל.

גרין ביי? ניצחון בשיקגו עם הפסד של הג'איינטס ועם הפסד או תיקו של סט. לואיס במינסוטה, הפסד של הג'איינטס וניצחון של קרוליינה, הפסד של הג'איינטס וניצחון של אטלנטה.

ולבסוף סט. לואיס - כמו כולם, מייחלים להפסד של הג'איינטס וצריכים לנצח במינסוטה. אם רק קרוליינה והם יסיימו ב-8:8, הפנת'רס יעלו. אם רק גרין ביי והם יסיימו עם 8:8 - הראמס יעלו. ובמקרה של יותר משתי קבוצות עם המאזן? כרגע הם במאזן 6:5 בחטיבה, כמו אטלנטה וקרוליינה. הג'איינטס וגרין ביי במאזן 5:7 בחטיבה. בקיצור, סיכוי תאורטי בלבד שמסובך להיכנס אליו.

ואגב - גם סנאריו שכולן מפסידות קיים. במקרה כזה הג'איינטס עולים עם 9:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully