וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - בני יהודה: שובר שיוויון

שתי הקבוצות עם אותו מאזן בדיוק. עבור שחקניו של פרדי דוד זה המבחן אחרון לפני השינויים בינואר. הפסד של הזהובים ירעיד את השכונה

מכבי הרצליה תפגוש בקרב תחתית חשוב את בני יהודה (שבת, 18:00), במשחק על 6 נקודות, כפי שאומרת הקלישאה. כל שחקניה הזרים של הקבוצה שהיו בחופשות מולדת חזרו ויהי בסגל הקבוצה.

שאול סמדג'ה שהיה פצוע ויוסי שקל שהיה חולה חזרו להתאמן עם הקבוצה ויהיו כשירים, כששקל צפוי לפתוח. לאחר המשחק מול חניכיו של ניצן שירזי , צפוי המאמן פרדי דוד להחליט לגבי המשך דרכם של השחקנים שחתומים עד חודש ינואר, כאשר מעמדו של איבון ארייטה כפו שפורסם בוואלה! ספורט הוא הבעייתי ביותר.

פרדי דוד עדיין מחפש קשר זר שיחליף את אליאסו איסיאקו. מהמשחק ייעדר איתן עזריה (צהובים) וחי בן לולו שהתאושש מהפגיעה בראשו במשחק ההשלמה מול הפועל תל אביב, צפוי להחליפו. אייל טרטצקי צפוי לחזור לתפקידו הטבעי, מגן שמאלי. בקבוצה עדיין מקוים כי עדן בן בסט יגיע למכבי הרצליה במידה וישוחרר ממכבי חיפה.

הרכב משוער: יוסי שקל; חי בן לולו, לאוניד קרופניק, יה יה פטי, אייל טרטצקי; מהראן ראדי, דהייו שדייויס, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; פפי קימוטו, שלומי טולדו.

שכונת התקוה בלחץ, ברק בדש: "על משחק כזה לא צריך לדבר"

בבני יהודה הפנימו סוף סוף השבוע את העובדה כי השנה הם קבוצת תחתית לכל דבר. הזהובים יגיעו לקרב תחתית גורלי מול מכבי הרצליה,הצמודה אליה בתחתית הטבלה וכולם במועדון מבינים את חשיבות המשחק. הפסד, והקבוצה עלולה למצוא עצמה לראשונה העונה מתחת לקו האדום. עד כה מחזיקה הקבוצה במאזן מביש של 10 נקודות בלבד, ובמועדון מבינים שרק נצחון יכול לעצור את ההדרדרות.

המאמן ניצן שירזי אמר לקראת המשחק: "זה משחק מול קבוצת תחתית, זה קרב על 6 נקודות, זה משחק שאסור לנו להפסיד, אנחנו נמצאים במציאות כואבת של קבוצת תחתית". החלוץ ברק בדש: "על משחק כזה לא צריך לדבר, צריך לבוא ולעבוד על המגרש ולא לדבר בכלל".

הזהובים יחסרו את הקשר הגנאי אימורו לוקמן שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. שירזי יפתח עם יניב אלול ויאיר אזולאי במרכז ההגנה. אלי אברבנל, שמשחק בדרך כלל כמגן, עשוי לפתוח דווקא בקישור הקדמי ואת מקומו בהגנה יתפוס איציק עזוז הצעיר, שנטל חלק השבוע במחנה האימונים של הנבחרת הצעירה. ראובן עובד, ששמו הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לבית"ר ירושלים, יחזור להרכב הקבוצה וזאת לאחר שהשבוע אמר כי הפרשה מאחוריו ומעתה הוא מחוייב כולו לבני יהודה.

הקשר הקרואטי, מטה בטורינה שסובל מקרע חלקי בגיד ליד שריר התאומים, הצטווה לנוח כשלושה שבועות. בטורינה עצמו היה מעדיף לחזור מוקדם יותר: "הפרופסור אמר שאני צריך לנוח בערך שלושה שבועות, אבל אני מת לחזור לשחק, אם זה תלוי בי אחזור לאימונים תוך 10 ימים, אני מקווה להחלים הפעם לחלוטין ולחזור באופן קבוע להרכב הקבוצה.".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, אלי אברבנל (איציק עזוז), יניב אלול, יאיר אזולאי, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, ראובן עובד, ברק בדש (אלי אברבנל), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully