וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעבירה הילוך

26.12.2006 / 10:48

בקבוצה מתכוננים לקרב התחתית החשוב עם הרצליה, ובינתיים לא יורדים מהבלם ווארדה. שירזי: "עובד הוא כרגע שחקן של בני יהודה"

בני יהודה ת"א תערוך היום (שלישי) שני אימונים, במטרה להגביר את קצב ההכנות לקראת קרב התחתית החשוב בשבת בהרצליה. הקשר הקרואטי מטה בטורינה דחה את חזרתו מהחופשה ב-24 שעות, עקב בדיקה שיעבור היום אצל פרופסור מרטנס בבלגיה.

בשכונה ממתינים עדין לבואו של הבלם הקרואטי ייסה ווארדה, שחקנה של פ.צ.תון. למרות פרסומים שונים, המאמן ניצן שירזי מאוד מעוניין בבלם ועדין לא ויתר עליו לחלוטין. לבני יהודה כבר יש סיכום עם הקבוצה השוויצרית, וכרגע הכל תלוי בסיכום שיושג עם סוכנו של השחקן.

שירזי אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו עדיין ממתינים שהוא יגיע, אלו ימים שקצת קשה להשיג את הסוכנים באירופה עקב החג. יש עוד מספר מועמדים במידה והוא לא יגיע, אבל כרגע אין שם קונקרטי שעומד על הפרק".

למאמן ישנם מס' בלמים זרים ברשימה, שניים מהם, ניגרי וברזילאי, נמצאים על הכוונת של שירזי למקרה שעסקת הבאתו של ווארדה הקרואטי לא תצא לפועל. בנושא הרכש הישראלי אמר שירזי: "מבין השחקנים הישראלים רק לירן כהן מעניין אותנו כרגע, אבל דמי ההשאלה שמכבי דורשים עבורו מאוד גבוהים. שאר השמות שנזרקו לאוויר פשוט לא רלוונטיים". שירזי התבקש להתייחס לעניין ראובן עובד ואמר: "כרגע לא קיבלנו שום הצעה מאף קבוצה ולכן אין טעם להתייחס לדברים, ראובן עובד שחקן של בני יהודה".

על מנת לפנות מקום לרכש בתקציב ייצטרך שירזי לוותר על מספר שחקנים מהסגל הנוכחי. כרגע לא התקבלה החלטה סופית והעניין תלוי בשחקנים שיובאו לחיזוק הקבוצה.

אמש בסיום האימון יצאו חמישה משחקני הקבוצה: ראובן עובד, אסי בלדוט, ברק בדש, ליאור אסולין ואסי דומב, לפנימיית "אלומים" בכפר סבא, על מנת להיפגש עם ילדים וזאת כחלק מפעילות ותרומה של המועדון לקהילה. הבעלים ויושב ראש הקבוצה, חזי מגן נבחר אמש למזכירות ההתאחדות לכדורגל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully