וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שאין לב ונשמה במגרש"

20.12.2006 / 21:12

ניצן שירזי יודע שבני יהודה עמוק בבוץ אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה. רוני לוי לא מתרשם מהדרך: "כל ניצחון מקרב לצמרת, וזה מה שחשוב"

מכבי חיפה לא מוותרת. האלופה גברה היום (רביעי) בקרית אליעזר 0:2 על בני יהודה במשחק השלמה מהמחזור הרביעי, וצמצמה את הפער מהמקום הראשון לארבע נקודות בלבד. הירוקים, שבתקופה האחרונה לא הצליחו להציג יכולת משכנעת בליגה, עלו ליתרון כבר בדקה השלישית משער של ארבייטמן. קולאוטי הוסיף את השני בדקה ה-79, כדי להבטיח שלוש נקודות חשובות בניסיון להשיג אליפות רביעית ברציפות.

גם היום חיפה לא נתנה הצגה מדהימה, אבל מול בני יהודה, כך מתברר, זה מספיק. חניכיו של רוני לוי התקשו להניע את הכדור ביעילות או להגיע להרבה מצבים ליד שער היריבה, וגם הפעם הקהל החל לאבד את הסבלנות ולרטון מהיציעים. אבל שוב התברר בליגת העל בעונת 2006/07 לא צריך לשחק כדורגל משובח מדי כדי לנצח.

אבל עם כל הביקורת, חיפה מוכיחה לבית"ר ירושלים שהיא לא תוותר לה בקלות על התואר, ואם אחרי סיבוב כל כך מאכזב הירוקים במרחק ארבע נקודות בלבד מהמיליונרים של גאידמק - ליוסי מזרחי יש ממה לחשוש.

בני יהודה, לעומת זאת, כמובן שלא בנתה על נקודות בקרית אליעזר, אבל הקבוצה של שירזי כבר תשעה משחקים ללא ניצחון, ועדיין מרוחקים נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לליגה השנייה. לא ברור איך שירזי אמור לפעול, אבל כדאי שיעשה את זה מהר.

מי שנכח במשחק הוא החלוץ היהודי צ'יליאני, סבסטיאן רוזנטל, שהגיע כדי לנהל מגעים עם בני יהודה. נציגיו של החלוץ טוענים כי גם מכבי נתניה בעניין שלו, אך בקבוצה של יאמר ממשיכים להכחיש. רוזנטל יצטרף לאימוני בני יהודה בשבוע הבא.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! יניב קטן הגביה כדור חופשי מהאגף הימני, הגנת בני יהודה לא הצליחה להרחיק, וארבייטמן כבש בערבובייה מחמישה מטרים. 0:1 לחיפה.

דקה 6 - ראובן עובד הגיע למצב בעיטה נוח מ-16 מטר, אבל בעט חלש לידיים של דוידוביץ'.

דקה 10 - קולאוטי הגביה, וארבייטמן נגח משמונה מטרים מעל למשקוף.

דקה 23 - עד הזדמנות נפלאה לחיפה. רפאלוב שלח כדור עומק מצוין ליניב קטן, החליק ונפל, וקטן, מול שער חשוף, בעט מ-20 מטר ליד הקורה.

דקה 36 - דג'אני מצא את בדש, שמ-18 בעט חזק מעל לשער.

דקה 40 - דירסאו שלח כדור ארוך ליניב קטן. אניימה שוב יצא, וממרחק 35 מטרים משערו חילץ טת הכדור והרחיק החוצה.

דקה 44 - משומר הגביה, אנדרסון נגח מעשרה מטרים, לידיים של אניימה. הירוקים ממשיכים להחזיק בכדור, אבל לא מציגים יכולת מרשימה במיוחד. דירסאו ואנדרסון משחררים לאט מאוד את הכדור לשחקני ההתקפה הלא מורגשים.

דקה 46 - קטן חטף כדור לקובאצ'ביץ', חדר לרחבה אבל החמיץ באחד על אחד מול אניימה. הזדמנות גדולה לחיפה.

דקה 49 - קטן הכניס כדור עומק לקולאוטי, אבל סאלם אבו סיאם גלש בשנייה האחרונה לפני שהארגנטינאי דחק פנימה.

דקה 51 - אנדרסון קיבל כדור מארבייטמן ובעט חזק ושטוח. אניימה הדף לקרן.

דקה 57 - בעיטה חופשית של בני יהודה מ-25 מטר. קובאצ'ביץק בעט נפלא, דוידוביץ' התעופף והציל שער.

דקה 62 - דאבל פס בין קולאוטי לארבייטמן, האחרון הגיע למצב נוח ברחבה, לוקמן גלש והרחיק. למרות ההזדמנויות, הקהל הירוק עדיין נרגן והמשיך לשרוק בוז לעבר השחקנים.

דקה 73 - רפאלוב חטף כדור ופרץ לרחבה, אך במקום למסור ניסה לכדרר ואיבד את הכדור.

דקה 79 - גול! דירסאו הגביה מאגף ימין, מגרלשוילי קיבל את הכדור חופשי, בעט משבעה מטרים אלכסונית, וקולאוטי גלגל את הריבאונד פנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 90 - ביטון פרץ מצד ימין והגביה, אבל ראובן עובד בעט החוצה את ההזדמנות היחידה של בני יהודה.

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון, ליאור רפאלוב (מאור מליקסון, 80), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (אלן מסודי, 83), רוברטו קולאוטי (עדן בן בסט, 90).

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, יניב אלול, אלי אברבנל, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן (איציק עזוז, 84), הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני (אלי ביטון, 64), ראובן עובד, אסי בלדוט, ברק בדש.

שירזי: "מאזן של עשר נקודות אחרי 13 משחקים זה מביש"

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי: "זה נראה כאילו חיפה יצאו אתמול לפגרה וניצחו אותנו היום. אנחנו קבוצת תחתית, זה כבר מזמן לא סוד, וכקבוצת תחתית אנחנו חייבים ללמוד לנצל מצב אחד שיש לנו במהלך המשחק, ולא עשינו את זה. מאזן של עשר נקודות אחרי 13 משחקים זה מביש. אין ספק שאני האחראי הבלעדי למצב. נתחזק בחלון ההעברות, נביא שניים שלושה שחקנים. 80 אחוז מהסגל הקיים, אותם אלה שיושבים עכשיו בחדר ההלבשה חפויי ראש, הם אלו שהצעידו אותנו בשנה שעברה להישגים, והם אלה שיצטרכו להוציא את בני יהודה מהבוץ. זה נראה היה כאילו אין לב ונשמה על המגרש. נצטרך למצוא פתרונות".

יו"ר בני יהודה, חזי מגן: "כמו שלא רכבנו על כרכרות בחוצות העיר כשהצלחנו, כך אנחנו לא ניכנס לדיכאון בתקופה כזאת. משחק בלי לב זה רק ססמאות שיוצאות החוצה כשהקבוצה מפסידה".

מאמן האלופה, רוני לוי: "אני בהחלט שבע רצון. המשחק היה חד צדדי לחלוטין, הגענו להרבה מאוד מצבים. חבל שלא ניצלנו יותר מצבים בחצי הראשון, זה היה מקל עלינו, ואז המשחק היה נראה אחרת לגמרי, יותר אטרקטיבי ושובה עין. עדיין, כל ניצחון וכל שלוש נקודות מקרבים אותנו לצמרת, וזה מה שחשוב".

לגבי שינויים בחלון ההעברות אמר לוי: "יש לנו סגל יציב וטוב, וגם אם יהיו שינויים - הם בוודאי שלא יהיו גדולים".

אלון חרזי: "אני שמח שניצחנו משחק כזה, גם כשלא הפגנו יכולת טובה במיוחד. ממשחק כזה צריך לקחת את הדברים הטובים, בשביל שנדע לנצל את הפגרה הקטנה כדי להשתפר. מה שחשוב זה שהשגנו את שלוש הנקודות כדי להיצמד לצמרת הגבוהה".

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף שבסיום המשחק ברך נשיא מכבי חיפה את שחקני הקבוצה על הניצחון הביתי. מחר (חמישי) ימריא השוער ניר דוידוביץ' לאיטליה לבדיקה שיגרתית בברכו.

עדכון ראשון: 20/12/06, 21.12

עדכון אחרון: 21/12/06, 14.03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully