וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל את החורף בשלום

בני יהודה ומכבי חיפה, שתי קבוצות שעדיין לא יצאו לפגרת החורף, ינסו למזער נזקים במשחק השלמה (19.00). האלופה תחסר את המאסטרו שלה, בוקולי

רפאל אולארה, בלמה של מכבי חיפה, לא יוכל לשחק במשחק השלמה מול בני-יהודה, אבל בתוך שבוע ימים יחזור לפעילות מלאה. היום נבדק הבלם אצל רופא מומחה בבית החולים מאיר בכפר-סבא, ד"ר ניסקה, וזה קבע שהפציעה פחות חמורה מאשר אולארה חשב.

בהמלצת הרופא, אולארה יעבוד עם המומחה הפיזיולוגי של הקבוצה, ד"ר ברק (בוקי) ירון, על שיקום הרגל, יקבע את הקרסול ויחבוש אותה לפני אימונים ומשחקים וכאמור, בתוך שבוע יחזור לאימונים רגילים ללא צורך בניתוח.

עם זאת, אולארה לקח חלק באימון המסכם שמכבי חיפה ערכה אתמול (שלישי) לקראת משחק ההשלמה במסגרת ליגת העל מול בני יהודה, שיתקיים בקרית אליעזר (רביעי, 19:00). כבר ברור, כי מלבד הבלם הצ'יליאני, גם אדורם קייסי ייעדר מהמשחק ויוחלף על ידי חיים מגרלשווילי. שאבייר אנדרסון צפוי להחליף בקישור האחורי את גוסטבו בוקולי, שיירצה עונש הרחקה בעקבות האדום שקיבל מול מ.ס.אשדוד בשבת. ליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן שהיו בין הבולטים בשבת, צפויים להמשיך ולקבל קרדיט בחלק הקדמי.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, חיים מגרלשוילי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון, ליאור רפאלוב, שלומי ארביטמן (אלן מסודי); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

עובד ובאטורינה חוזרים לשתף פעולה

אחרי התיקו מול הכח ר"ג בשבת ולאחר שהצליחה לעצור את שרשרת ההפסדים - בני יהודה חולמת על ניצחון. מכבי חיפה תתייצב בהרכב חסר, ואולי תהיה זו הזדמנות טובה לזהובים לגנוב נקודה ואולי אפילו שלוש במשחק חוץ קשה ביותר.

המאמן ניצן שירזי יחזיר את ראובן עובד להרכב, לאחר שהשחקן לא נכלל בסגל במחזור שעבר. שירזי שוחח בתחילת השבוע עם עובד, ולאחר שהעניינים ביניהם הובהרו, נסגרה הפרשה והקשר חזר להתאמן כרגיל עם הקבוצה.

לראשונה זה מספר חודשים ישתף מחר עובד פעולה בקישור עם הקרואטי מטה באטורינה, שמחלים מפציעתו. בשכונה מקווים כי שיתוף הפעולה הזה יוסיף מחץ וברק למשחק ההתקפה הדי אנמי של הכתומים לאחרונה.

הזהובים יחסרו את ליאור אסולין, שייעדר עקב צבירת חמישה צהובים. גם הבלם אסי דומב פצוע וספק אם יהיה כשיר להיכלל מחר בסגל הזהובים. ברק בדש, שעלה כמחליף בשבת והביא תנופה גדולה, יפתח כחלוץ בודד. הבלם יאיר אזולאי חולה בשפעת, נמצא בספק להערב ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

בבני יהודה בודקים בימים אלו להביא לארץ בלם זר כאשר האופציות החמות כרגע הן בלם ברזילאי ובלם קרואטי שמשחק בפ.צ. תון השוייצרית, ורדן ייסה. כמו כן נבדקת בקבוצה אפשרות צירופו של הקשר לירן כהן ששוחרר השבוע ממכבי ת"א. בעניין זה אמר השבוע ניצן שירזי כי הוא מעדיף להביא תחילה בלם וחלוץ ואז לבדוק אופציות לעמדות נוספות.

הרכב משוער: וינסנט אניימה: אלי אברבנל, יניב אלול, יאיר אזולאי (אימורו לוקמן), סאלם אבו סיאם: אימורו לוקמן (קובי דג'אני), הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, ראובן עובד, מטה בטורינה: ברק בדש.

19.12.06, 22:45
20.12.06, 12:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully