וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוני חולה, פיזית ומנטלית"

17.12.2006 / 22:16

דרק שארפ מנסה להסביר את היעדרותו של פאנן מהאימון המסכם של מכבי לפני הגליל (20:30). האם המנהל יגיע למשחק?

לילה שני בלי מוני וניקולה וויצ'יץ' נראה מדוכדך. "נורא מוזר", הוא נאנח. טל בורשטיין מעולם לא היה המרואיין המבוקש ביותר אך הוא יורד ראשון מהפרקט וכולם דוחפים לו מיקרופון לפה, אז הוא "מתנדב לדבר בשם השחקנים". "כולם יודעים מה המשמעות של מוני עבור הקבוצה ומקווים שהכל יסתדר בהקדם. אם אפשר, עוד היום", אומר הישראלי המשתקם. "אני מקווה שמוני יגיע מחר למשחק ושהכל ייפתר, כי מוני מאוד חשוב לכולנו". שמעון מזרחי דרוך כמו קפיץ, הערב יותר מתמיד. הוא מזהה סיכון פוטנציאלי ומסמן לבורשטיין משהו עם הראש, והאחרון נאלם ונעלם.

שחקני הקבוצה קיבלו הוראה ברורה שלא להתייחס למצב העדין וגם מזרחי מסרב בתוקף לדבר, אך כשהוא מתרכז בשיחת טלפון העיתונאים מנצלים שעת כושר. גם דרק שארפ, מתוקף היותו ווטרן וקפטן הקבוצה, נשאל לדעתו. "מוני חולה, פיזית ומנטלית", הוא אומר בחיוך חצי מתנצל, משום שלכל הסובבים ברור שכך אינם פני הדברים.

ביום שני (20:30, שלם וצפה) תשחק מכבי מול גליל עליון, ונוון ספאחיה תמיד אומר שעבורו אין משחקים קלים, "רק אם עושים אותם כאלו", אבל גם הוא מבין שהאישיו הגדול הוא טלנובלת פנאן ולא המפגש מול הזאטוטים של עודד קטש. "מוני חסר לנו אבל אנחנו ממשיכים לעבוד עם הקבוצה והפוקוס הוא רק על המשחק מחר", מדגיש המאמן, ומסביר כי "גם ככה אין לי הרבה מה לעשות בנידון. ברור שזה מטריד אבל אלו האנשים שבנו את מכבי והביאו את ההצלחה הגדולה, ואני יודע שהם יפתרו את הבעיות".

גם ללא פנאן, אך עם מזרחי, דיוויד פדרמן ונמי גולדשטיין, שנכחו כולם באימון, נשמרת האווירה הרצינית-ממלכתית. יניב גרין לא חש בטוב ונשאר בבית, אבל ללא הפורוורד המתקדם עשוי נואל פיליקס לשבור סוף סוף את מחסום 12 הדקות. "זה משחק חשוב כי בכל פעם ששיחקנו טוב ביורוליג נראינו רע בליגה", מוסיף ספאחיה. "אני מקווה ששוב נראה שאנחנו קבוצה טובה וננצח, לקראת המשחק החשוב מול פרטיזן ביום חמישי".

קטש: "לא מסוגל לראות את מכבי בלי מוני"

קטש עצמו, סמל הקבוצה ופייבוריט האוהדים מאמצע שנות ה-90' ועד היום, מבין ללב שחקני מכבי. "מוני הוא עמוד תווך במכבי. הוא הכל בשביל השחקנים ברמה היום-יומית ואפילו מעבר", מספר מי שהיה ועודנו אחד מחביביו של המנהל האקסצנטרי. "הוא אדיר, הוא עושה הכל, אבל מעבר לזה – אדם שאני באופן אישי התייעצתי איתו ושעזר לי לקחת כיוון בחיים, וחבר מעל לכל. אני לא מסוגל לראות את מכבי בלי מוני ומבחינתי זה תסריט הזוי. אני רוצה להאמין שהכל יסתדר".

אולם מי כמו קטש יודע שכך או אחרת, ההצגה חייבת להימשך. "תמיד נחמד לבוא ליד אליהו, אבל יחסי הכוחות ברורים", טוען קטש. הקבוצה שלו מדורגת במקום התשיעי ולמרות שבשבוע שעבר הפתיעה את ראשל"צ, גם לו ברור מה דרוש כדי לנצח את מכבי בהיכל נוקיה. "איך מנצחים את מכבי בהיכל? רק מכבי יכולה לנצח את מכבי", הוא מבהיר. "קשה מאוד לנצח שם, אבל אולי הם יפסידו את המשחק. יש כמה משחקים בודדים בשנה שמכבי באמת נותנת ליריבות אפשרות לנצח אותה וצריכים להיות מוכנים לקחת את ההזדמנות, אם תיפול בידינו". קטש תמיד היה אדם פרקטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully