וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוני ניצח בקרב, אבל יפסיד במלחמה"

17.12.2006 / 11:56

מוני פנאן, שלא הגיע גם לאימון הבוקר, תבע ממכבי ת"א התנצלות על פרשת דריקס. המנהל ייפגש הערב עם פדרמן כדי לדון במחלוקות

מוני פנאן פגוע. כבר חודש ימים, מאז נפלה ההחלטה בדבר מינויו של [[אלי דריקס]] למנהל השיווק של הקבוצה, שהוא מתהלך עם בטן מלאה ואינו מנהל שיג ושיח עם דיוויד פדרמן, פטרונו של הכדורגלן לשעבר. פנאן רצה לראות בתפקיד את בתו, לירון, האמונה על אגף קשרי הקהילה של המועדון. המנהל האקסצנטרי לא התפשר, ואף שבדרך כלל ההחלטות במכבי מתקבלות בישיבות דירקטוריון סדירות, הפעם הוצנח המינוי מלמעלה, במצוות פדרמן.

פנאן מנהל את המערכה הזו בעורמה. בשבועות האחרונים מצב הרוח בקבוצה לא הרקיע שחקים, עקב ההפסדים הרצופים במשחקי החוץ והיכולת הלא משכנעת גם במשחקי הבית ובליגה, כך שפנאן חש שאין זה הזמן המתאים למאבקי אגו אישיים. אלא שדריקס יחל היום בחפיפה רשמית ומחר יוצג לעובדי המועדון, ובתוספת ניצחון החוץ במלאגה, שעזר לאנשי מכבי לסגור שני סופי שבוע אופטימיים, לראשונה העונה, זיהה הזדמנות לתקוף. לזעזע.

פנאן בחר שלא להגיע לאימון, צעד נדיר ודרסטי מבחינתו, תוך הבנה שהדבר יביא להד תקשורתי נרחב וישיב את הדיון בעניין לסדר היום הקבוצתי. ואכן עוד באותו ערב התכנס דירקטוריון הקבוצה, ללא פנאן כמובן, בביתו של פדרמן, ודן בפיתרון.

"מוני הוא איש של כבוד ובעצם מינויו של דריקס ללא הסכמתו הוא הרגיש שלא מכבדים אותו כראוי", מסביר גורם במועדון. בישיבה הוחלט שאם כן, תפורסם הודעת התנצלות-הבהרה באשר לסוגיית דריקס, ככל הנראה עוד היום. אולם בכך, עושה רושם, לא תסתיים הפרשה: בסביבתו של פדרמן מספרים כי הוא נפגע עמוקות מפנאן ולא מצליח להבין את התעקשותו המתמיהה בנושא.

"דיוויד זורק בקבוצה מיליונים ואף פעם לא מתערב בהחלטות, לא דורש לקבל הבהרות. תמיד נותן למוני לנהל את העניינים", גורסים מקורבים לאיש העסקים. "ומוני אפילו על מינוי של איש שיווק לא מוכן להבליג. איש שיווק!".

"זה גן ילדים אחד גדול", מתרעם מקורב אחר. "בזה מתעסקים? בריבים על אגו? הרי המינוי של דריקס אושר ע"י שמעון, דיוויד ורענן. מוני אולי ניצח בקרב הזה, אבל יפסיד במלחמה". הדובר מכוון לכך שכלקח מפרשת דריקס, מעתה תידרש כל החלטה, שולית כמהותית, לעבור אישור מוקדם של כל הבעלים ופורום הדירקטוריון המורחב, ובעיקר דברים אמורים בכל הנוגע להחתמת שחקנים חדשים, נושא עליו היו אמונים פנאן ומזרחי כמעט בלעדית.

בכל מקרה, הודעת ההתנצלות הצפויה אמורה להשיב את הסדר על כנו, לפחות למראית עין, ולדברי אחד הנוכחים בפגישה, "מוני יגיע למשחק מול הגליל", ביום שני. אלא שבמצב העניינים הנוכחי, ובהתחשב בדם הרע הזורם בעורקי המועדון החל מהקיץ, נראה שלא כדאי לבנות על הפסקת אש מחייבת וארוכת טווח. בינתיים לא הגיע פנאן גם לאימון הבוקר של הקבוצה, כך שנראה ששום דבר לא סגור בפרשה. ייתכן כי פנאן ופדרמן ייפגשו הערב (ראשון).

עדכון ראשון: 17.12.06, 10:24
עדכון אחרון: 17.12.06, 11:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully