וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אין כמעט זמן לנוח

17.12.2006 / 21:24

אחרי ה-0:0 עם הכח, הזהובים מתכוננים למשחק ההשלמה ביום רביעי, מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. שירזי: "ראובן עובד שחקן חשוב"

בבני יהודה קיבלו אתמול (שבת) ברגשות מעורבים את הנקודה שהושגה במשחק התיקו 0:0 מול הכח עמידר ר"ג. מצד אחד הצליחו הזהובים לבלום את שרשרת ההפסדים ואפילו שיחקו בכלל לא רע, בעיקר אחרי כניסתו של ברק בדש במחצית השניה, אבל מצד שני חזרה על עצמה בעיית הכיבושים, והקבוצה שוב לא הצליחה לממש את יתרונה בשדה ולתרגם אותו לשערים.

"היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק ולא עשינו את זה", אמר המאמן ניצן שירזי מייד בתום המשחק, "בתקופה מהסוג הזה גם השער נראה קטן פתאום, ה-7.32 נראים כמו שניים וחצי מטר והכדור לא נכנס".

שירזי שקיבל ביום חמישי החלטה שלא לכלול בסגל את ראובן עובד, התייחס אמש לסוגייה ואמר כי : "ההחלטה היא לא קלה, ראובן עובד שחקן חשוב של בני יהודה וכמובן שהייתי שמח לראות אותו על המגרש, ראובן התבטא בצורה לא נכונה לטעמי ועשיתי את מה שטוב בשביל הקבוצה".

לעומת זאת, שמחו בשכונה לקבל חזרה את הקשר הקרואטי מטה בטורינה, ששב להרכב לאחר תקופה ארוכה של היעדרות, עקב פציעה. בטורינה שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, שיחק אתמול במשך 65 דקות והיה אחד המצטיינים. אין ספק ששובו להרכב יוסיף המון לזהובים שנלחמים על חייהם כרגע בתחתית. שירזי שיבח את הקשר הקרואטי ואמר "מטה הוא חלק חשוב בבני יהודה, מדובר בשחקן שתרם המון לקבוצה ועוד יתרום רבות בעתיד. אם זה לא היה מטה הוא כבר מזמן היה על המטוס חזרה".

שירזי ממשיך לבחון כרגע הצעות לשחקני רכש זרים. המאמן אמר כי כרגע יש שני בלמים על הכוונת, ברזילאי וקרואטי, ואם הכל ייסתדר אחד מהם יינחת בקרוב בארץ בכדי לחתום בקבוצה.
שירזי גם יישמח לקלוט חלוץ בעל שיעור קומה אך העניין תלוי כמובן בתקציב ובעלויות השחקנים שיוצעו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully