וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הכח: שירזי השאיר את עובד מחוץ לסגל

המאמן פגוע מהבקשה של הקשר לעזוב בינואר. הסגולים לא כבשו מאז ה-3:3 מול מכבי חיפה. ההנהלה תסבסד כרטיסים לאוהדים

המאמן ניצן שירזי פירסם הבוקר (שישי) את רשימת 16 המתלבשים למשחק מול הכח (שבת, 18:20) והשחקנים הופתעו לגלות כי שמו של עובד לא נמצא ברשימה, כפי שפורסם אמש (חמישי) בוואלה! ספורט.

שירזי, שמרגיש מאוד פגוע מהתנהלותו של עובד וכן מההתבטאויות של מקורביו, החליט כי לקרב הוא יוצא רק עם שחקנים שמחויבים לבני יהודה ומבינים את חומרת מצבה. היום סירב המאמן הזהוב להרחיב בנושא עובד ורק אמר: "מדובר בשיקול מקצועי בלבד. אני לא רוצה לדבר על ראובן עובד". אמש כבר התבטאו מספר גורמים בהנהלת הקבוצה על טרייד אפשרי - עובד לבית"ר, תמורת הבאתם של מספר שחקנים לשכונה.

שירזי מתכנן להביא כבר בימים הקרובים מספר שחקנים זרים למבחנים. על הכוונת נמצאים שני בלמים וכפי הנראה אחד מהם יוחתם בקבוצה.

הקבוצה תחזור לשחק במערך של שני בלמים כאשר יאיר אזולאי ואסי דומב יהיו אלו שייפתחו. בהתקפה ימשיך הצמד, אסולין את בדש, לשתף פעולה בתקווה לשבור את בצורת ההבקעות וחשוב מכך להביא סוף סוף ניצחון ושלוש נקודות. הזהובים לא ניצחו בשבעת המשחקים האחרונים והשחקנים, שמודעים למצבה החמור של הקבוצה, הבטיחו לעשות הכל בכדי לשבור את שרשרת ההפסדים.

הקפטן, אסי בלדוט, סרב להתייחס לפרשת עובד ואמר: "אנחנו לא מתעסקים בזה, ראובן שחקן גדול ואני אשמח אם הוא יישאר אבל יש לנו משחק מאוד חשוב, אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה". בנוגע ללחץ האוהדים, הוסיף בלדוט: "בני יהודה זה מועדון שתמיד יש בו לחץ, העבודה שלנו היא לבוא ולתת 100% על המגרש בכדי לנצח. בתקופות לא טובות גם האוהדים לא מרוצים וזה מובן, נצטרך להחזיר להם על המגרש. חשוב שכולם יבואו וייתמכו בנו דווקא עכשיו".

הנהלת הקבוצה מקווה כי אוהדי הקבוצה יגיעו למשחק בלומפילד וייעמדו מאחורי השחקים דווקא עכשיו, בתקופה הקשה. ההנהלה באה לקראת האוהדים והוזילה את מחירי הכרטיסים: כרטיסי מבוגר יעלו 70 שקלים, נוער וחיילים ישלמו 35 שקלים. ילדים עד גיל 12 שיגיעו עם חולצה כתומה ישלמו רק 10 שקלים עבור הכרטיס.

הרכב משוער: וינסנט אניימה: אלי אברבנל, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם: קובי דג'אני, (אימורו לוקמן), הרוויה קובצ'ביץ, אסי בלדוט, אלי ביטון: ליאור אסולין, ברק בדש.

הכח מחפשת את השער

הכח עמידר ר"ג תצא בשבת לבלומפילד, למשחקה מול בני יהודה, במטרה לשבור את הקרח אחרי עשרה משחקים ללא ניצחון. מאז ה- 2:3 בשכונת התקוה במחזור השני, שגרם לאופטימיות אבל גם לחששות בגלל פציעתו של ניר רחמין, הכח לא ניצחה, ומאז ה- 3:3 בחיפה באוקטובר לא הבקיעה. הניצחון על מכבי ת"א הגביע הטוטו לא שיפר את מצב הרוח בקבוצה, אבל במערכת משוכנעים שהבעיה היא בניצול מצבים ולא ביכולת חלשה. לבני יהודה צרות משלה עונה אחרי ההעפלה לאופ"א והסגולים מקווים לעבור את הכתומים בטבלה של מוצאי שבת.

הקשר יוסי רוזן: "בסיבוב הראשון ביצענו נגדם מהלכים מושלמים חשבנו שהתוצאה תיתן זריקת מרץ להמשך, אבל זה לא קרה. אני מאמין שהיכולת הטובה תימשך והשערים סוף סוף יגיעו. גם בני יהודה לא במצב טוב אבל אנחנו מתייחסים רק לעצמנו. אנחנו עולים בסגל מלא ולא מחפשים תירוצים". רוזן טרם הביא לידי ביטוי העונה את היכולת שלו בבעיטות החופשיות, רק שער אחד (מול הפועל ת"א) והוא מקווה שהקבוצה תקבל יותר הזדמנויות. בהכח מצפים לבואו של החלוץ סאנוגו מחוף השנהב בשבוע הבא במטרה להחתימו בחלון ההעברות.

בקבוצה הביעו אכזבה מהחלטת ההתאחדות לא לאפשר חלוקת כרטיסים חינם לתלמידים באיזור, אבל האוהדים יהנו מהם וההנהלה תישא בעלויות, כלומר 20 אגורות לכרטיס (10 אחוז משני שקלים). הכרטיסים יחולקו ע"י חוג האוהדים החל משבוע הבא. בקבוצה מקווים שכך ניתן יהיה לגדל דור חדש של אוהדים.

הרכב משוער: מרשל אודה: אילן בכר, סביטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: יוסי רוזן, דן רומן, דודי ליברמן, אבי תקוה: מור גולן, שלומי אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully