וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תקבע את גורלו של פביאני

חלוץ בית"ר ירושלים, שכבר היה מועמד לעזוב, יקבל הזדמנות נוספת בזכות שער הניצחון בטוטו. עובד ביקש לעזוב את בני יהודה ולעבור לבית"ר

חתן השמחה אחרי משחק גביע הטוטו של בית"ר ירושלים מול מ.ס אשדוד, היה כריסטיאן פביאני, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-90, והעניק לקבוצתו את הניצחון 0:1.

פביאני היה מאושר אחרי המשחק: "אני שמח מאוד שכבשתי היום שער ועוד יותר שמח שהשער הזה עזר לקבוצה לנצח. באתי לישראל בשביל לעבוד קשה ולהתקדם בקריירה ואני שמח מאוד שיוסי מזרחי נתן לי הזדמנות ביום ראשון וגם היום. אני מאושר מאוד להיות בישראל והמטרה שלי היא להשתפר בהמשך הדרך ולהישאר בבית"ר ירושלים.

"בסוף המשחק קיבלתי טלפונים מחברים בארגנטינה שבירכו אותי על השער, אני מאוד מקווה שגם אחרי ינואר הם ימשיכו להתקשר לישראל".

גם המאמן יוסי מזרחי היה מרוצה מאוד משער הניצחון של פביאני וההערכה היא שהוא יתן לו הזדמנות גם במשחק מול הפועל ת"א ורק לאחריו יקבע את גורלו בקבוצה. אם לפני שבועיים נראה היה כי פביאני סיים את דרכו בקבוצה מהבירה, הרי שהיום השער שכבש הוסיף לו הרבה מניות.

מזרחי היה מרוצה מאוד גם ממשחקו של הקשר האחורי, קובי מויאל, שהיה המצטיין במגרש. השחקן ערך את הופעת הבכורה שלו מול הפועל ת"א אשתקד ואף זומן לנבחרת האולימפית, אך מאז לא זכה להזדמנות נוספת בהרכב. בסיום המשחק התייחס מזרחי לקשר הצעיר: "קובי מויאל נתן לי הרבה חומר למחשבה".

מחר יזכו השחקנים ליום חופשי וישובו לאימונים ביום חמישי בבוקר.

ראן בעקבות פאבריס פרננדס, בית"ר בעקבות עובד

פאבריס פרננדס כנראה לא יישאר בבית"ר ירושלים, למרות שיש לו חוזה עד תום העונה. כך סבורים בבית"ר ירושלים וזהו גם רצונו של הקשר הצרפתי. לוואלה! ספורט נודע כי פרננדס מחזיק בהצעה מראן הצרפתית, הקבוצה בה גדל, כשגם קבוצות נוספות בליגה הצרפתית מחזרות אחריו. הכל החל לפני כחודשיים, אז היה מעורב הקשר בתקרית לא נעימה עם יוסי מזרחי, שהיה אז מאמן אשדוד. פרננדס, שהותקף בכל כלי תקשורת אפשרי על התנהגותו, הרגיש כי הוא לא מקבל גיבוי מהנהלת בית"ר. שבועיים בלבד לאחר המקרה, נחת מזרחי בבירה ומאז ועד היום לא חזר השחקן לשחק בטענה כי הוא פצוע.

פרננדס אמר למקורביו בנושא: "מישהו מתוך בית"ר ירושלים מנסה לחבל בי ולגרום לי לעזוב את בית"ר ירושלים. לא קיבלתי מספיק גיבוי בכל הלינץ' שעשו עליי, כל הזמן רק מחפשים אותי ויש לי הרגשה שמישהו בבית"ר עושה לי דווקא. אני לא אשאר כאן בכוח, נותנים לי הרגשה שאני לא רצוי כאן, כנראה שעדיף שאני אחזור לשחק בצרפת שם יקבלו אותי בשמחה".

לפני כשבוע וחצי המריא פרננדס לסדרת טיפולים בצרפת עקב הפציעה ממנה הוא סובל ברגל. עד כה שמר השחקן על קשר רציף עם בית"ר ירושלים, אך השהות הארוכה של השחקן העלתה בימים האחרונים כמה סימני שאלה בעיקר אצל הצוות המקצועי של הקבוצה. היום אמר אחד מחבריו הקרובים של השחקן: "פאבריס אכן טס לבדיקות בצרפת, אבל בזמן שהוא שם הוא קיבל מספר הצעות מקבוצות בצרפת, ביניהן גם ראן, הקבוצה בה גדל. אומנם יש לו חוזה עד תום העונה בבית"ר, אבל אם השיחות עם אחת הקבוצות יהיו רציניות הוא יבקש שחרור מבית"ר. בכל מקרה הוא לא מתכוון לעשות דברים מאחורי הגב כמו שלרואה עשה בקיץ, אך הוא גם לא יישאר בכוח בבית"ר. הוא שחקן מספיק טוב כדי למצוא קבוצה טובה בצרפת ואת זה גם יוסי מזרחי יודע היטב".

גורם בבית"ר הגיב: "לפרננדס יש חוזה עד תום העונה והוא חייב לכבד אותו. הוא נמצא כרגע בטיפולים ובשבוע הקרוב הוא אמור לחזור ארצה. אנחנו מאוד רוצים שהוא ימשיך בבית"ר וגם יוסי מזרחי רוצה אותו".

לוואלה! ספורט נודע כי ראובן עובד ביקש לעזוב את בני יהודה בינואר ולעבור לבית"ר ירושלים. סוכניו של עובד כבר נפגשו עם בית"ר והגיעו להבנות מסוימות. כמו כן, מרבים נציגיו של עובד להיפגש עם ראשי בני יהודה כדי לשכנע אותם לקבל את בקשתם לעזוב את בני יהודה בינואר, בינתיים ללא הועיל. עובד, למי שלא יודע, הוא חבר טוב של כריסטיאן פביאני, חלוץ בית"ר. במשחק בין בית"ר לבני יהודה הקהל הירושלמי קרא לראובן עובד לבוא לבית"ר.

בינתיים, כאמור, בני יהודה מסרבת לשחרר את הכוכב הגדול ביותר. הבעלים חזי מגן מכחיש: "לא היתה שום פנייה מבית"ר. יש לי יחסים טובים עם יוסי מזרחי ואני לא מגיב על ספקולציות. ראובן לא פנה לבית"ר. להזכירכם, ראובן חתום עד תום העונה ואין כל כוונה לשחררו. כל הפרסומים האלה, ערב משחק כל כך קריטי למועדון (מול הכח), הם לא לעניין".

עדכון ראשון: 12.12.06, 13:34
עדכון אחרון: 12.12.06, 23:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully