וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקו של טברטקו: 0:0 מאכזב בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א

10.12.2006 / 22:41

אחרי כל הרעש והצלצולים סביב המשחק, הסתיימה ההתמודדות ללא שערים. חלק גדול בכך, יש לשוער הצהובים, שגילה יכולת גבוהה

כמה מלחמות היו לנו השבוע סביב המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א. בג"צים, יציעים צפוניים, כרטיסים ועוד. במהלך היום עוד ביקשה מכבי וניסו אוהדיה לדחות את המשחק, אבל ללא הועיל ושתי הקבוצות התייצבו בטדי. במקום לרדוף אחרי פסקי דין, או לרוץ בעקבות עוד משפט וחצי שאמרו אלי דריקס או ולדימיר שקלאר, רק רצינו כדורגל. היום קיבלנו די הרבה מבית"ר, הרבה פחות ממכבי, אבל בלי כדורים ברשתות. מכל הטררם קיבלנו 0:0.

המחצית הראשונה הייתה במעמד צד אחד. בית"ר לחצה מהפתיחה, מכבי פחדה ולא שלחה שחקנים קדימה ומירב המשחק התנהל בחצי של הקבוצה בכחול. מיכאל זנדברג ודרק בואטנג המשיכו, כמו גם בכל העונה, להיות השחקנים המרכזיים בבית"ר, הניעו את ההתקפה של קבוצתם ובית"ר נראתה מצוין, עד הרחבה. חניכיו של יוסי מזרחי איימו בעיקר בבעיטות מחוץ ל-16 של היריבה, אבל בשער של מכבי מצאו את טברטקו קאלה, שממחזור למחזור נראה כמו השוער הטוב בליגה.

המחצית השנייה לא הביאה עימה בשורות שונות. בית"ר המשיכה ללחוץ, הגיעה בקלות לאזור המסוכן, אבל לא הצליחה לכבוש, כשגם המשקוף עוצר אותה ביחד עם אחד, טברטקו קאלה.

יוסי מזרחי העלה את כריסטיאן פביאני בהרכב והקהל גילה שחקן מצוין. הארגנטינאי עדיין סוחב איתו כרס מכובדת, הוא לא הכי מהיר או זריז, אבל מדובר בחלוץ נהדר, עם רגל ימין טובה, מיקום טוב ורעב לא קטן, מהסוג הרצוי לחלוץ. גם הקהל חסר הסבלנות בדרך כלל של בית"ר, ידע להאריך את התרומה שלו ומחא לו כפיים כשהוחלף בדקה ה-73. אם לא מהתוצאה, לפחות מפביאני יוסי מזרחי דווקא יכול לשאוב עידוד. טל חן וחאבייר פאאס, ראו הוזהרתם.

בשבוע הבא בית"ר שוב תעמוד במרכז העניינים. היא ושמעון גרשון יוצאים לבלומפילד לעוד מבחן חשוב בדרך לאליפות מול הפועל ת"א. מכבי, אחרי שהשקיעה היום מאמץ הגנתי של שלושה משחקים, תקווה לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל כפ"ס. אם היא תצליח להסדיר לעצמה את הנשימה.

מהלך המשחק

דקה 14: אמסלם מצא את עצמו פנוי ובעט חזק מ-23 מטרים, קאלה הדף.

דקה 18: טוטו תמוז גילה חור בהגנה של מכבי, רץ לכיוון הרחבה ובעט בשמאל החוצה.

דקה 26: זנדברג העלה כדור משמאל, קאלה הדף לא טוב למרכז הרחבה, אבל קלט את הריקושט של מירוסביץ'.

דקה 35: פביאני שלח כדור חופשי מצוין לכיוון החיבור, קאלה הדף בקושי לקרן. מירוסביץ' הרים את הקרן, גרשון נגח לגופו של אחד משחקני מכבי, הכדור עשה דרכו לשער אבל שטרית הציל מהקו.

דקה 54: אמסלם הרים כדור ופביאני נגח סנטמיטרים מהקורה.

דקה 63: מירוסביץ' הגביה קרן, טוטו תמוז נגח למשקוף.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ' (עמית בן שושן 63), טוטו תמוז (ז'ואנו פינטו 63), כריסטיאן פביאני (עומרי אפק 73).

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, משה מישאלוב, איבן רזיץ', אבי נמני, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ' (משה ביטון 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully