וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - סרט מלחמה

10.12.2006 / 19:00

הנהלת הקבוצה זימנה אסיפת חירום בה לא חסכו המאמן והמנכ"ל מילים משחקניהם. שירזי: "שיהיה ברור, הרבה שחקנים ילכו מכאן בינואר"

בני יהודה במשבר. אחרי ההפסד אמש (שבת) 3:1 להפועל ת"א, כבר ברור שהקבוצה משכונת התקווה היא אחת מארבע המועמדות לירידה. מה שחמור יותר הוא שנדמה כי אף אחד משחקני הקבוצה לא מפנים את חומרת מצבה.

הנהלת הקבוצה כינסה היום (ראשון) את השחקנים לאסיפת חירום בשכונה. המאמן, ניצן שירזי, והמנכ"ל, משה דמאיו, לא חסכו בלשונם ואמרו דברים קשים מאוד לשחקנים במהלך האסיפה. "זאת בושה וחרפה איך שנראיתם אתמול על המגרש, שיהיה ברור שבחודש ינואר ילכו מכאן הרבה שחקנים ונביא אחרים במקומם", אמר שירזי לשחקניו.

בשבעת המחזורים האחרונים צברו הזהובים רק שתי נקודות מתוך 21 אפשריות, כאשר ההגנה החלשה ספגה 15 שערים, ממוצע של יותר משני שערים למשחק. זאת על אף שסגל הקבוצה מתבסס כמעט כולו על השחקנים שבעונה שעברה הגיעו לגמר הגביע ובאירופה. שירזי אמר כבר אתמול שטעה כשלא ביצע ריענון דרסטי יותר בסגל. "אני הראשון לחפש פתרונות, הקבוצה נראית הפוך ממה שאני רוצה", אמר המאמן מיד בסיום המשחק. "אני מתכנן להביא הכל: הגנה, קישור והתקפה".

אתם החוליה החלשה - שלום!

אם שירזי מתכנן מהפכה, היא צריכה להתחיל בהגנה. השוער הניגרי, וינסנט אניימה, שבעונה שעברה היה אחד משני השוערים הטובים בליגה, נמצא בנסיגה. אניימה, טוב ככל שיהיה, לא יכול לחפות לבדו על משחק ההגנה החלש של הקבוצה. אל הבלמים יאיר אזולאי ויניב אלול, שרחוקים משיאם, הצטרפו אסי דומב, שפתח באיחור את העונה ונראה כבד ולא בכושר, והמגן, סאלם אבו סיאם, שעדיין לא התאקלם בשכונה.

היחיד שמציג העונה יכולת סבירה הוא אלי אברבנל, אך הוא לבד לא מספיק. גם המגן הצעיר, יניב בסון, קיבל הזדמנות, אבל היה גרוע בהפסד הביתי לאשדוד. אפילו מערך שלושת הבלמים שניסה שירזי בשבת לא עבד והקבוצה חטפה שלושה שערים, כולם מתוך הרחבה.

"ההגנה היא רק חלק אחד בקבוצה " אומר הבלם יאיר אזולאי. "משחק ההגנה מתחיל בשחקני ההתקפה
והקישור ואי אפשר להאשים רק את שחקני ההגנה בשערים שאנחנו סופגים".

שניים נוספים שמאכזבים העונה הם צמד הקשרים האחוריים, אימורו לוקמן והרוויה קובצ'ביץ'. לצוות המקצועי פשוט אין הסבר כיצד אותם שחקנים, שהצעידו בעונה שעברה את הקבוצה לגמר גביע המדינה והביאו לשכונה את הכרטיס לאופ"א, נראים כל כך חיוורים השנה.

במוקד החיפושים של הצוות המקצועי נמצאים כרגע חלוץ ובלם.
בשכונה לא מחכים יותר מדי והחלוץ הקמרוני, מאוסו אמבסה, שהיה אמור לנחות למבחנים ביום שישי, יגיע כנראה בהמשך השבוע. הזהובים גם בודקים אפשרות הגעתו של בלם ארגנטינאי בשם מרסלו למבחנים בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully