וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א- בני יהודה: לעצור את שרשרת ההפסדים

הקבוצה של יצחק שום הפסידה פעמיים ברציפות בליגה, הכתומים עשו את זה שלוש פעמים. אזולאי: "זה משחק על החיים שלנו"

בבני יהודה סיימו אתמול (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל ת"א, (17:20) באיצטדיון בלומפילד.

המאמן, ניצן שירזי, תרגל השבוע מספר הרכבים, אך נראה שימשיך לשחק עם שני חלוצים בתקווה ששחקני החוד שלו יספקו סוף סוף את הסחורה. הקשר קובי דג'אני, שהתאמן השבוע עם הנבחרת הצעירה צפוי לפתוח בקישור. מטה בטורינה עדין לא כשיר ולא ייכלל בסגל למשחק. שחקני הקבוצה מיעטו לדבר בתקשורת והעדיפו להתרכז בהכנות למשחק, בתקווה לעצור את שרשרת ההפסדים ולהביא שלוש נקודות לשכונה.

יאיר אזולאי אמר היום: "זה נכון שהאווירה בקבוצה לא הכי טובה בעולם, אבל אנחנו חייבים לבוא ולנצח ולצאת לדרך חדשה. הפועל ת"א קבוצה טובה מאוד וגם הם מגיעים אחרי שני הפסדים. נצטרך לתת את הכל ולנצח את המשחק הזה". עוד הוסיף בלם הכתומים: "אנחנו חייבים לעצור את שרשרת ההפסדים ולצאת מהמצב הקשה שנקלענו אליו. זה משחק על החיים שלנו, אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה".

לגבי הזרים, שעומדים להגיע לקבוצה, אמר אזולאי: "נצטרך להוכיח את עצמנו שאנחנו טובים ושלא צריך להביא שחקנים במקומנו. ההגנה היא רק חלק מהקבוצה, משחק הגנה מתחיל מהחלוצים ועובר גם בקישור, אי אפשר להגיד שבגלל ההגנה אנחנו מפסידים. גם מול בית"ר וגם מול מכבי פ"ת ההבדל בין תיקו להפסד היה שער, שלא כבשנו".

החלוץ הקמרוני, מאוסו אמבסה, צפוי לנחות הערב בישראל בכדי להיבחן בקבוצה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; אלי אברבנל,יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם; קובי דג'אני, הרוויה קובאצביץ', אימורו לוקמן, ראובן עובד; ברק בדש (אסי בלדוט), ליאור אסולין.

מסתמן: אבוקסיס יקבל מנוחה, דגו יחזור להרכב

הפועל ת"א ערכה אתמול (שישי) את האימון המסכם שלה. חניכיו של יצחק שום, שמגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון מחר תוריד את הקבוצה מהמאבק על האליפות.

בהפועל מתייחסים ליריבה ברצינות יתרה, על אף המצב שלא טוב בו נמצאת קבוצתו של ניצן שירזי, ויודעים כי ניצחון מחר חשוב מאוד לקראת השבוע הקרוב בו מצפים לאדומים עוד שני משחקים קריטיים מאוד – האחד בגביע אופ"א מול מלאדה ביום רביעי הקרוב, והשני בליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא.

יוסי אבוקסיס, שערך אתמול אימון חלקי בשל כאבים בשריר האחורי, התאמן היום כרגיל, אך עשוי לקבל מנוחה על מנת שלא לסכן אותו לקראת מלאדה. לעומתו, מי שצפוי לחזור להרכב הוא ברוך דגו, שלא פתח בשבוע שעבר מול מכבי פ"ת. גם שי אבוטבול, שהיה חולה במהלך השבוע, ערך אימון מלא ביום השני ברציפות ויאייש את הקישור האחורי יחד עם ואליד באדיר, זאת במידה ואבוקסיס אכן יפתח על הספסל.

בהגנה אמור טל חן לחזור להרכב לאחר מספר משחקים בהם עלה כמחליף, כששום עדיין מתלבט בין תומר חליבה לדני בונדר. באימון הבוקר תירגל המאמן את בונדר במערך ההגנה יחד עם יגאל אנטבי, חאבייר פאאס וטל חן, ובסיום האימון נשאר המגן הצעיר לעבוד על הרמות מהאגף.

כזכור, במשחק מול פ"ת העדיף שום לוותר על חליבה כשהקבוצה היתה בפיגור, והמגן הוחלף לקול שריקות בוז צורמות של הקהל האדום. נראה כי מחר יוותר המאמן על חליבה מהפתיחה וייתן את הצ'אנס לבונדר, שאת משחק הבכורה שלו בהפועל בליגה ערך מול בני יהודה בבלומפילד במחזור הפתיחה של העונה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר (תומר חליבה), חאבייר פאאס, טל חן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (יוסי אבוקסיס), ואליד באדיר, ברוך דגו, סלים טועמה, אליניב ברדה, זיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully