וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת- כפ"ס: המשחק יתקיים באורווה

בתום דיונים קדחתניים במשך כל סוף השבוע, הושגה לבסוף פשרה שתאפשר את קיום המשחק באיצטדיון האורווה בפתח תקווה לעיני קהל

הסיפור הגדול של המשחק הזה התרחש עוד לפני בעיטת הפתיחה. המחלוקת הגדולה סביב האיצטדיון שבו יתקיים, אם בכלל המגרש, העסיקה ביומיים האחרונים את ראשי הקבוצות, ורק בצהרי שבת נמצאה הנוסחה שתאפשר את קיומו של המשחק באיצטדיון האורווה בפתח תקוה. בשל שביתת מכבי האש, שכרה הפועל פ"ת כבאית פרטית, אלא שמכבי האש לא אישרו אותה. 20 שעות לפני המשחק הודיעה הקבוצה ממלאבס למנהל הפועל כפ"ס, חנן קהלו, כי המשחק יוזז לאצטדיון ר"ג. אלא שכאן הפארסה לא נגמרה והפתח תקוואים, שזעמו על מכבי האש, הודיעו כי ימשיכו במאמציהם להשיב את המשחק לאורווה. במאמץ של השעות האחרונות הושגה פשרה בין הקבוצה והמשטרה, שאיפשרה את עריכת המשחק בפתח תקוה כמתוכנן. בשלב מסוים נשקלה האפשרות לא לאפשר כניסת אוהדים למשחק, אך גם היא ירדה מהפרק, והמשחק יתקיים לעיני קהל.

עוד לפני השגת הפשרה אמר מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה: "חבל מאוד שזו ההתנהלות בכדורגל הישראלי, שקהל האוהדים אינו יודע 20 שעות לפני המשחק היכן הוא התקיים והאם לרכוש כרטיסים".

אימון הבוקר ביום חמישי של הפועל כפר סבא היה שונה מהרגיל. השחקנים הודו אחרי האימון שהאווירה הייתה מתוחה. "אימון שקט כזה לא היה לנו מזמן. שיחת היום בחדר ההלבשה הייתה המתיחות בין אוחנה ולוי", אמר אחד השחקנים והוסיף: "אושרי מסתובב עם הראש למטה. כולם מדברים עליו מאחורי הגב, בגלל הגול השלישי שספג, וזה בכלל לא נעים. לאף אחד מאיתנו אין אומץ להסתכל לו בעיניים, ואסור שזה יקרה בקבוצת כדורגל כמו כפר סבא. צריך להבין שעושים לו עוול".

כזכור, באימון ביום רביעי הערב מתח המאמן אלי אוחנה ביקורת קשה על השוער. אוחנה האשים את לוי בשניים מתוך שלושת השערים שספגה הקבוצה ב-3:3 מול מכבי חיפה, והוסיף: "איך קיבלת את הגול השלישי?". שחקן אחר אמר על כך: "אלי רצה שהדברים האלה ייצאו החוצה ולכן הוא צעק. אושרי הוא בחור חזק ויתגבר על הכל, כולם יראו שמדובר בשוער טוב ובאדם ענק".

חלוץ נבחרת בנין ואלופת מולדובה, שריף טיראספול, רזאק אומוטויוסי בן ה~21, עדיין לא הגיע לישראל. החלוץ טס ממולדובה לבנין לחופשת מולדת ואמור להגיע ארצה בשבועיים הקרובים. אומוטויוסי עדיין מחכה לוויזה שאמורה להוציא לו ההנהלה.

לקראת המשחק מול הפועל פתח תקווה (שבת, 18:30 ב'אורווה'), יחסרו לקבוצה שלושה שחקנים. הקשר בן לוז מתאושש מהפציעה ברגלו אבל לא יפתח בהרכב, כשנראה שכלל לא יכלל בסגל. יעוזה אבובקרי ואבי כנפו ימשיכו להיעדר, בתקווה שהאחרון לא גמר את העונה. אוחנה החליט שלא לקיים הערב (חמישי) אימון, והשחקנים יתאמנו מחר (בשישי) בבוקר.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' אמר לאחר האימון: "אנחנו צריכים ללמוד הרבה מהמשחק מול מכבי חיפה. לא לקחנו נקודות, אבל שיחקנו מצוין 65 דקות. אם היינו משחקים ככה בכל משחק העונה היינו זוכים באליפות. הפועל פתח תקווה היא קבוצה מסוכנת כי היא צריכה נקודות".

ההנהלה יזמה שיחה בין עופר טלקר לבין ראשי חוג האוהדים. כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחוג האוהדים זעמו על המגן, שלטענתם ירק לעברם. אגב, לאחר המשחק מול מכבי חיפה, מחאו אוהדי הקבוצה כפיים למגן שנכנס כמחליף משום שהציג יכולת טובה.

הרכב משוער: אושרי לוי (אוהד לויטה); עופר טלקר, דגלאס דה-סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; לירון זרקו (שלו מנשה), אביחי ידין, אבי אבינו, ג'יזרמו ישראלביץ'; ז'וזה דוארטה, סמואל יבואה.

מאור בוזגלו בספק למשחק בשבת

הפועל פ"ת ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת משחקה מול הפועל כפ"ס בשבת. הכחולים מדורגים אחרונים בטבלה עם 5 נקודות בלבד בכל הסיבוב הראשון, והיא חייבת ניצחון לפני שיריבותיה לתחתית יברחו לה.

קבוצתו של המאמן אייל לחמן, המקווה לסיבוב שני טוב בהרבה מזה הראשון, סובלת ממכת פציעות לאחרונה. הקשר מאור בוזגלו, שהתגייס השבוע לצה"ל, בספק למשחק החשוב בשבת עקב פציעה ברגלו. גם מגן הקבוצה אדם קדוש פצוע ורק לפני המשחק יוחלט אם יוכל לפתוח בהרכב. החלוץ אלנתן סלמי לא השתתף באימוני הקבוצה בשל מחלתו, והקשר אחמד קסום מתאושש מניתוח הבקע אותו עבר. מגן הקבוצה מהרן אבו ריא, הפצוע בכף רגלו, נוטל חלק באימונים, אך לא ישחק בשבת.

הקבוצה התאמנה באווירה רצינית, ותרגלה מתפרצות ומשחקוני לחץ. במהלך האימון עצמו, מחו מספר אוהדים כלפי הנהלת הקבוצה על גובה מחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה, עליהם נדרשים לשלם ילדים ונשים.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, אדם קדוש; עידן סרור, צ'קה גאדיאגה, יוסי דורה, יניב לוזון; סעיד מקאסי, שמעון אבו חצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully