וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לאושרי לוי: "אתה אשם בלפחות שניים משלושת השערים"

המאמן מאשים את השוער אחרי ה-3:3 מול מכבי חיפה. טביב מגן עליו: "הוא קורבן של טעויות בהגנה". ישראלביץ' ימשיך בקבוצה

"אני לא מבין איך אושרי קיבל גול מצחיק כזה", אמר אתמול אחד משחקני הפועל כפר סבא, והתייחס לשער השלישי שספג שוער הקבוצה, אושרי לוי, במשחק שלשום מול מכבי חיפה (3:3).

גם אלי אוחנה לא אהב את מה שראה מהשוער שלו. "אתה אשם לפחות בשניים משלושת השערים שספגנו מול מכבי חיפה", אמר לו המאמן הערב (רביעי) באימון. שחקנים בקבוצה אמרו שלוי נפגע מהדברים, וההנהלת הקבוצה אסרה עליו להתראיין, מחשש שהאירועים האחרונים יגרמו לסערה.

אלא שבינתיים נראה שלוי צפוי לפתוח בהרכב גם במשחק הליגה הקרוב מול הפועל פתח תקוה למרות שהשוער השני, אוהד לויטה, קיבל השבוע זימון מפתיע לנבחרת הצעירה כשוער שלישי.

לאחר המשחק מול מכבי חיפה השמיעו שחקני הקבוצה וכמה מהאוהדים טענות קשות כלפי השוער, כשחלק מיושבי היציע אף צעקו לו לעזוב את הקבוצה לאלתר, וחילופין דרשו מהצוות המקצועי למצוא לו מחליף.

בעקבות הדברים, מצהיר היום הבעלים, אלי טביב, כי לוי יישאר בקבוצה וכי אין כוונה למצוא לו מחליף. "אושרי לוי נשאר בכפר סבא", אמר הבעלים התומ,ך והוסיף: "הוא מקבל ויקבל גיבוי מלא וימשיך לעמוד בשערה של הקבוצה".

"הגולים שאושרי לוי ספג נובעים מטעויות חמורות בהגנה. בשני השערים הראשונים שחקני ההגנה לא כיסו את ארבייטמן וקייסי שנגחו מקרוב. לא יכול להיות ששחקנים יטיילו ברחבה שלנו והשוער יהיה קורבן", אמר אחד השחקנים. בקבוצה הכחישו כי פנו למכבי חיפה על מנת לשאול את תום אלמדון.

מנכ"ל הפועל כפר-סבא, גבי קצרה, נועד עם סוכן השחקנים גלעד קצב, וסיכם איתו כי גיז'רמו ישראלביץ' ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. הקשר, שמפגין יכולת טובה עד כה בקבוצה, יסיים בתום העונה חוזה של חמש שנים במכבי חיפה ויהיה שחקן חופשי.

לפי ההסכם בעל פה בין קצרה וקצב, השחקן יוכל להשתחרר רק אם יקבל הצעה מליגה בכירה באירופה. בכפר סבא היו רוצים להחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח, אולם כרגע הנטייה היא להשאירו לעונה אחת בקבוצה, כאשר בסופה יוחלט האם להאריך את החוזה.

השחקן, יש לציין, עדיין מחכה לקבל דרכון ספרדי, מה שיקבל על העברתו לאירופה. קצב צוטט בעבר כמי שאומר שסיכויו של השחקן לשחק בליגה הספרדית גבוהים אם הוא יקבל את הדרכון.

שחקני הקבוצה לא התאמנו היום ויקיימו מחר אימון רגיל. לקראת המשחק מול הפועל פתח תקווה, בצוות הרפואי מקווים שבן לוז יוכל לשחק. יעוזה אבובקרי ואבי כנפו צפויים להישאר מחוץ לסגל. אבובקרי צפוי לחזור לסגל רק לאחר הפגרה.

עדכון ראשון: 6.12.06, 00:01
עדכון אחרון: 6.12.06, 20:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully