וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מחפשת בלם וחלוץ

4.12.2006 / 20:57

מאוסו אמבסה, מלך השערים בליגה הקמרונית, אמור להגיע השבוע למבחנים בשכונה. ניצן שירזי: "אנחנו חייבים להתחזק"

עוד מחזור עבר ובשכונת התקווה אין שינוי. ההפסד של בני יהודה 2:0 אתמול (ראשון) לבית"ר ירושלים דחק את הקבוצה לכיוון קרקעית הטבלה ועכשיו כבר אין ספק שהיא קבוצת תחתית לכל דבר ועניין.

הזהובים שוב הפגינו משחק נרפה ולא יכלו לעמוד בקצב של המכונה הבית"רית למרות שהירושלמים הציגו משחק פושר למדי.
הלחץ בו נמצאים השחקנים מתחיל לבוא לידי ביטוי על המגרש. שחקנים שבעונה הקודמת הצעידו את הקבוצה למעלה נמצאים השנה בנסיגה בולטת. החלק הקדמי לא מספק שערים וההגנה סופגת בקלות כמעט בכל שבוע ולא משנה מי היריבה שמנגד.

המאמן ניצן שירזי היטיב לבטא את התחושה ואמר אחרי המשחק:" זה הסיבוב הכי רע שיכול להיות לנו, סיימנו שליש זוועתי מבחינתנו עם תפוקה מחפירה של 9 נקודות".

גם להנהלה וגם למאמן שירזי ברור שקאדר השחקנים הנוכחי לא יספיק להמשך. שירזי מתכוון להביא לקבוצה בלם וחלוץ בינואר וכבר החל לצפות בקלטות שקיבל ממספר סוכנים. השם שנמצא כרגע על הכונת הוא מאוסו אמבסה, מלך השערים בקמרון, שצפוי להגיע השבוע למבחנים. בעניין הרכש אמר שירזי: "אין לי ספק שנתחזק, אנחנו חייבים, נביא כמה שחקנים. יחד עם זאת רוב הפתרונות נמצאים בתוך הקבוצה. אלו אותם שחקנים שהצליחו בעונה שעברה והם אלו שיחזירו העונה את הקבוצה למקום בו היא ראויה להיות".

עוד נושא כואב העונה בשכונה הוא השיפוט. בהנהלת הקבוצה כבר נמאס לדבר על הקיפוח מצד השופטים. "מה עוד צריך לקרות בשביל שיישרקו לפנדל לטובתנו ? " , אמר היום גורם בקבוצה.

מרבית השחקנים העדיפו שלא לדבר היום. אסי בלדוט, קפטן הקבוצה שנמצא בתקופה לא טובה ואינו מציג את אותה יכולת טובה מהעונה שעברה אמר הערב :"אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה אתמול, מאוכזבים בעיקר מעצמנו, אנחנו לא מספקים את הסחורה, לא משחקים טוב וכרגע אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר". בלדוט יודע שגם הוא לא מספק את הסחורה והוסיף: "אני אישית בתקופה לא טובה כרגע, יש גם זמנים כאלה, בגלל שלא הולך זה נראה שיש יותר עצבים גם בין השחקנים, אבל האווירה בתוך הקבוצה היא מצויינת, כולם חברים, למרות שעל המגרש זה לא תמיד בא לידי ביטוי. כשמפסידים אז יש עצבים, עכשיו הכל נראה שחור, אבל אם ננצח הכל ייראה אחרת וגם מצב הרוח יישתפר".

הקפטן גם התייחס למשחק הבא שמצפה לזהובים מול הפועל ת"א ואמר: "הפועל קבוצה מצויינת, מצפה לנו משחק קשה מאוד, נצטרך לעבוד קשה ונקווה לתוצאות כבר בשבת הקרובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully