וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם יודעים שאנגליה אדומה

2.12.2006 / 21:11

הקבוצות האדומות בפורמה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את מידלסבורו 1:2 ופתחה 6 פור. ארסנל גברה על טוטנהאם 0:3. וויגאן-ליברפול 4:0

שלושה ימים בלבד לאחר מחזור אמצע השבוע, יתקיימו היום (שבת) עוד שבעה משחקים בפרמייר ליג. במוקד עמד משחק הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על מידלסבורו 1:2. השדים האדומים ניצלו את המנוחה של צ'לסי כדי להגדיל את הפער בפסגה. בלונדון הביסה ארסנל 0:3 את טוטנהאם בדרבי לונדוני לוהט, עם שיפוט מזהיר של גראהם פול, ששוב גנב את ההצגה.

ליברפול לקחה את המאזן חוץ המזעזע שלה לוויגאן ויצאה משם עם ראש מורם אחרי 0:4. בולטון נוצחה על ידי העולה החדשה והמפתיעה, רדינג 1:0. ביום ראשון ייפגשו ווסטהאם ואברטון בגודיסון פארק, וביום שני יושלם המחזור עם המפגש בין מנצ'סטר סיטי לווטפורד.

מידלסבורו - מנצ'סטר יונייטד 2:1

מוליכת הטבלה, מנצ'סטר יונייטד, הגיעה לאיצטדיון הריברסייד של מידלסבורו. כשפול סקולס, ריאן גיגס, לואיס סאהה וריו פרדיננד חזרו להרכב של פרגוסון.

יונייטד פתחה טוב כשרונאלדו בחן את מארק שוורצר בדקה ה-14 עם בעיטה מרחוק, שוער המקומיים הדף וגיגסי היה צריך לכבוש, אך נגח החוצה. חמש דקות לאחר מכן הוכשל רונאלדו ברחבה, אחרי שנשלח מכדור של סאהה על ידי השוער האוסטרלי. החלוץ הצרפתי, סאהה, לקח את הפנדל וכבש לזכות מוליכת הטבלה.

בדקה ה-34 החמיץ רוני הזדמנות מצויינת לעלות את היונייטד ליתרון מבטיח. עד ההפסקה נשמר יתרון השדים האדומים. כ-20 דקות בתוך המחצית השנייה, הוענשו השדים האדומים בגלל הגנה מרושלת. את הכדור שעבר מעל נוויל, נגח היינצה אל מוריסון, שהצליח להשוות. אבל התגובה של מנצ'סטר לא איחרה להגיע ושתי דקות לאחר מכן היא השיבה את היתרון לחיקה. גיגס העביר רוחב, הכדור של רונאלדו נחסם, גיגס הרים שוב והפעם פלטשר לא התבלבל והרשית.

עד למשחקה של צ'לסי, הצליחה היונייטד, לפתוח פער של 6 נקודות בצמרת הפרמיירליג. הבורו ממשיכים להיות קרובים לתחתית הליגה.

ארסנל - טוטנהאם 0:3

התותחנים, שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים בפרמייר ליג, נאלצו להסתדר בדרבי הצפון לונדוני הראשון באיצטדיון האמירויות ללא כוכבם הגדול תיירי הנרי. החלוץ הצרפתי טרם החלים מהפציעה בצוואר, וסובל בנוסף לכך מפציעה בירך. אבל היה להם כוכב אחר - השופט גראהם פול.

בדקה ה-20 שלח רובין ואן פרסי את עמנואל אדבאיור לעימות אחד על אחד עם פול רובינסון, והטוגולזי כבש בקלות. ההילוכים החוזרים הראו שככל הנראה היה נבדל. אבל למורת רוחו של מרטין יול, פול, אותו אחד ששלף שלושה צהובים לשחקן אחד במונדיאל, לא השתכנע. בדקה ה-42 צלל תומאס רוזיצקי ברחבה, אחרי גלישה נקייה וטובה של שימבונדה, אבל פול סימן על הנקודה הלבנה. ז'ילברטו סילבה קבע 0:2. בדקה ה-73 נשלח ואן פרסי לרחבה, נעזר בידו כדי להשתלט על הכדור, ואז הוכשל ברחבה. פול ראה רק את העבירה השנייה, ושרק לפנדל נוסף, גם אותו הבקיע סילבה.

טוטנהאם, שעדיין מושלמת בגביע אופ"א, לא ממש מצליחה בפרמיירליג.

יתר משחקי השבת:

וויגאן - ליברפול 4:0

האדומים הצליחו סוף סוף לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה בפרמיירליג והם עשו זאת בסטייל עם רביעייה לרשת של וויגאן. כל השערים נפלו במחצית הראשונה. רפא בניטז הביע תקווה שקרייג בלמי, שזוכה השבוע משתי האשמות תקיפה בבית משפט בקארדיף, יחזור לכושר לאחר שהתפנה מכל הסחות הדעת מחוץ למגרש והוא באמת התפנה עם צמד בדקות 9 ו- 26. דירק קויט (40) ולי מקלוך (45) בשער עצמי השלימו את החגיגה האדומה.


רדינג - בולטון 0:1

הוונדררס הגיעה למשחק חוץ קשה ברדינג, שהגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים. היום המשיכו המקומיים עם הרצף הנהדר שלהם, כשקווין דויל עשה את ההבדל בדקה ה-33.


פורטסמות' - אסטון וילה 2:2

פומפי אירחה את הוילה בפראטון פארק וסיימה עימה בתיקו רב שערים. גארת' בארי העלה את האורחים בדקה ה-37 ליתרון. מאתיו טיילור, עם צמד בדקות ה-52 וה-80, עשה מהפך לזכות המקומיים, אבל חואן פאבלו אנחל איזן שתי דקות לאחר מכן וחילק את הנקודות.


במשחקים נוספים:

בלקבורן - פולהאם 0:2
לרוברס: שבאני נונדה 6, ובני מקארתי 24.

שפילד יונייטד - צ'רלטון 1:2
לשפילד: כריס מורגן 64 וקית' גילספי. לצ'רלטון: אנדי ריד 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully