וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק לארסון יעבור למנצ'סטר יונייטד

1.12.2006 / 10:44

החלוץ השבדי יגיע מהלסינבורג בהשאלה. אנדריי שבצ'נקו התראיין לאתר הרשמי של צ'לסי ואמר: "אני מוכן לעמוד מול ביקורות"

הנריק לארסון, חלוצה השבדי של הלסינבורג ובשנתיים האחרונות של ברצלונה, יצטרף למנצ'סטר יונייטד בהשאלה. לארסון בן ה-35 אמור להגיע ליונייטד ב-1 בינואר ולהיות מושאל לשדים האדומים לתקופה של כשלושה חודשים. "זה כבוד גדול, במיוחד עבור הנריק ועבור הלסינבורג, שמועדון ענק כמו מנצ'סטר יונייטד רואה בו את הפתרון לבעיות", אמר יו"ר המועדון השבדי, סטן-אינגה פרדרין.

ללארסון זו לא תהיה קדנציה ראשונה באי הבריטי. ב-1997 הוא עבר לסלטיק אחרי 4 שנים מוצלחות בפיינורד ובגלאזגו הפך לסגנו של אלוהים. ב-7 עונות בסלטיק הוליך אותה ל-4 אליפויות ושני גביעים וכבש 242 שערים ב-315 משחקים.

שבצ'נקו: "אני מחוייב לצ'לסי"

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, מכחיש את הפירסומים לפיהם הרוסונרי נמצאים במגעים עם אנדריי שבצ'נקו לגבי חזרה שלו לשורותיהם. החלוץ האוקראיני לא התאקלם היטב בצ'לסי ובכדורגל האנגלי והספקולציות קישרו אותו בצורה טבעית עם חזרה למילאן, שמתקשה למצוא לו תחליף הולם. "עד השלב הזה לא התקיימו כל שיחות עם צ'לסי או עם שבצ'נקו לגבי האפשרות שהוא יחזור למילאן", אמר גליאני.

שבצ'נקו עצמו התראיין לאתר הרשמי של צ'לסי ואמר: "אני נותן 100 אחוזים בכל רגע נתון. אני רעב להצלחה ומחוייב לחלוטין לצ'לסי. יש לי הרבה כבוד לקבוצה, לאוהדים שלה ולתרבות הכדורגל האנגלית".

עוד הוסיף החלוץ האוקראיני: "בספורט תמיד יש רגעים טובים יותר וטובים פחות, זה נורמלי. אם זה אומר שאני צריך לעמוד תחת ביקורת, אני מקבל את זה".

טרי ייקנס, מוריניו ננזף

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, הואשם על ידי ההתאחדות האנגלית בהתנהגות בלתי הולמת במהלך משחק ההפסד של קבוצתו לטוטנהאם (2:1) בתחילת נובמבר, בו הוא הורחק על ידי השופט גרהאם פול.

הבלם, שספג שני כרטיסים צהובים, טען אחרי המשחק שפול נתן לו הסברים סותרים לצהוב השני ששלף לו. ההתאחדות ניקתה את פול מאשמה, אחרי שמספר משחקני צ'לסי סיפרו שהוא אמר כי הרחיק את טרי בגלל ש"מישהו צריך ללמד את צ'לסי לקח". טרי צפוי להיקנס. ז'וזה מוריניו לעומתו, הסתפק בנזיפה אחרי שביקר את ניהול המשחק של פול בתיקשורת.

* ההתאחדות האנגלית דורשת מק.פ.ר ומסטוק הבהרות רשמיות לגבי שתי תקריות חמורות במשחקיהן, בהן נזרקו למגרש בקבוקים מכיוון היציעים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully