וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ראובן עובד

28.11.2006 / 20:54

בני יהודה שוב נראתה כבויה, ונפלה לפיגור 3:1 מול כפ"ס בגביע הטוטו. אבל ראובן דאג לסדר לשירזי 3:3. ההספק שלו: צמד גדול ובישול

בני יהודה, אחרי עונת 2005/6 מרשימה, שכללה הופעה בגמר הגביע והעפלה בגביע אופ"א, ובעיקר יכולת התקפית מהנה, בניצוחו של ראובן עובד הנפלא, נראית רע. העונה הזהובים מדשדשים בירכתי הטבלה, והעסק כבר לא עובד. חוץ מעובד, כמובן, שאצלו עדיין הכל עובד כמו שצריך. וכך, צמד גדול של הקשר המחונן ועוד בישול לאלי ביטון דאג שבני יהודה תסיים את משחקה בגביע הטוטו מול הפועל כפ"ס עם קצת כבוד, בתוצאה 3:3. הפועל כפר סבא, מצידה, שוב שיחקה טוב יותר מיריבתה, שום הגיעה למצבים, ושוב לא יצאה עם ניצחון. אוחנה, לטיפולך.

עובד העלה ליתרון 0:1 את בני יהודה עם שער ענק בדקה ה-3, אבל שערים של שלו מנשה (24) ואבי אבינו (31 ו-36). הקהל בבלומפילד החל להביע את חוסר שביעות רצונו מהקבוצה האומללה של ניצן שירזי, ונראה היה שאנחנו בדרכנו לגארבג' טיים ארוך במיוחד. אבל אז נכנס עובד לפעולה, וגם אם לא הצליח למחוק את הרושם הכללי, לפחות איפשר לקבוצתו לחזור הביתה עם משהו ביד. עוד שער ענק של הקשר צימק ל-3:2 בדקה ה-84, וארבע דקות מאוחר יותר הוסיף בישול לאלי ביטון, שגילגל פנימה משלושה מטרים את השוויון.

מהלך המשחק

דקה 3: גול! ראובן עובד קיבל כדור כ-35 מטרים מהשער, עבר בסלאלום ארבעה שחקנים, ובמפגש עם אושרי לוי קבע את ה-0:1.

דקה 17: עידן שום הרים מצד שמאל של הרחבה כדור מדוד לאבי אבינו, וזה בעט משמונה מטרים מהאוויר מעל למשקוף.

דקה 18: שוב האורחים ניצלו הגנה חשופה של בני יהודה. דוראטה מסר ליבואה, שמחמישה מטרים פיספס את הכדור מול שער ריק.

דקה 22: ליאור אסולין הוכשל בבירור ברחבה, על ידי עופר טלקר, אבל השופט חכמון סימן להמשיך.

דקה 24: גול! סמואל יבואה הוציא כדור רוחב לדוארטה, שבעט וולה מ-16 מטר. אניימה הדף, ושלו מנשה גילגל את הריבאונד פנימה מחמישה מטרים. 1:1.

דקה 31: גול! מנשה הקפיץ כדור עומק נפלא לאבינו, וזה חלף בקלות על פני אניימה וגילגל מקרוב לרשת החשופה, 1:2 לכפ"ס.

דקה 36: גול! הגבהה לרחבה של בני יהודה הגיעה לדוארטה, והחלוץ הוריד עם הראש. אבינו בעט מ-16 מטר את ה-1:3 של כפ"ס.

דקה 41: איציק עזוז הצעיר שבר את מלכודת הנבדל, וספג שאגות מאניימה הזועם. עם הירידה למחצית ספגו שחקני בני יהודה שריקות בוז צורמות מהקהל.

דקה 74: אלי ביטון קיבל כדר מצוין מאלירן עטר, עבר שחקן, אך משישה מטרים גלגל חלש לידיים של לוי.

דקה 77: הגבהה של אבו סיאם הגיעה לביטון, שהפעם החמיץ מ-12 מטר.

דקה 81: בני יהודה שוב מקופחת על ידי השופט. עובד פרץ בסלאלום מצוין ונדחף ברחבה על ידי תודוריקה, השופט חכמון שוב לא שרק לפנדל.

דקה 84: גול! ראובן עובד, המצטיין במשחק, הקשית מ-20 מטר כדור נפלא מעל אושרי לוי, וצימק ל-2:3.

דקה 88: גול! 88: ראובן עובד עושה הכל. כדור עומק לאלי ביטון השלים את הקאמבק, כשהאחרון צריך היה רק לגלגל פנימה משלושה מטרים. 3:3

הרכבים:

בני יהודה: וינסנט אניימה; איציק עזוז, יאיר אזולאי, יניב אלול (לירון צעירי, 76), סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן (אסי דומב, 46), הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, ראובן עובד, ברק בדש (אלירן עטר, 63); ליאור אסולין (אלי ביטון, 63).

כפ"ס: אושרי לוי; עופר טלקר, ולנטין תאודוריקה, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו; עמנואל פאפו, עידן שום, שלו מנשה, אבי אבינו (גיא דיין, 59); סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה (אורן נסים, 59).

"אני לא מבין מה ראובן עושה פה"

שירזי לא ממש היה מבסוט ממה שראה. "אני ממש לא מרוצה", אמר. "החצי הראשון היה מבזה, וזה לא מנחם אותי שהשתפרנו בחצי השני. יש לנו הרבה מה לתקן. לפעמים אני לא מבין מה ראובן עושה פה בארץ, רק הוא יכול לעשות את הדברים האלה. אבל הוא לבדו לא מספיק". לגבי שני פנדלים שהמאמן חושב שהיו צריכים להישרק: "כנראה שיישרק לטובתנו פנדל רק כשנקבל כדור מ"מ ברחבה".

ומה עם חתן השמחה? "יש לנו קבוצה טובה, ואני מאמין שגם הנקודות יגיעו", פירגן עובד. "אני אשמח באמת רק אחרי שננצח את בית"ר".

אלי אוחנה ניסה, כהרגלו, להסתכל על חצי הכוס המלאה. "היה משחק טוב ופתוח", אמר. "עד הגול השני של בני יהודה שלטנו במשחק. אני מאוכזב שספגנו שלושה שערים, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. המשחק הבא מול חיפה יהיה שונה לגמרי בכל המובנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully