וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן להתעורר"

26.11.2006 / 18:19

המתח בבני יהודה הולך וגובר, ולמרות שהמאמן ניצן שירזי מרגיע כי "אנחנו קבוצה של תקופות", כבר מדברים על חיזוק הסגל בקרוב

המצב בבני יהודה נראה קצת מוזר, מצד אחד הקבוצה לא מנצחת כבר 5 מחזורים וממוקמת בתחתית ומצד שני ההנהלה משדרת סוג של רוגע ו-"יהיה בסדר, זה רק עניין של זמן". בהתחשב בעובדה שבשבוע הבא מצפה לקבוצה משחק מול בית"ר ירושלים, נראה כי תחושת השקט והשלווה עוד עלולה להתפוצץ להם בפרצוף. בהנהלת הקבוצה לא נזרקו עדין לאוויר שמות ספציפיים של שחקני חיזוק, אבל ברור לכולם ששינויים יהיו והשאלה היא באיזה עמדות. כרגע מדברים שם על בלם ואולי גם על שחקן קדמי שיוסיף מחץ ושערים בהתקפה.

הבעלים חזי מגן אמר אתמול (שבת) בכל ערוץ תקשורת אפשרי כי מעמדו של המאמן חזי שירזי איתן ויציב, וכי בקבוצה אין בכלל מחשבות כרגע לבצע שינויים או זעזועים בצוות המקצועי. שירזי אמר אמש מיד בתום המשחק כי "גם תוצאת תיקו הייתה מקפחת אותנו, שיחקנו טוב בהשוואה לשבועות הקודמים אבל כשמפסידים זה לא מנחם". עוד הוסיף שירזי שבני יהודה זו קבוצה של תקופות ומחכים שם בכליון עיניים שהתקופה הלא טובה תעבור".

אז לפי כל הדברים הללו, המאמן בסדר, הקבוצה שיחקה בסדר ובכל זאת התוצאות והמיקום בטבלה מראים אחרת... האם הבעיה היא בסגל השחקנים ? מצד אחד חוליית ההגנה לא יציבה והקבוצה סופגת כמות של 16 שערים ב-9 מחזורים ומצד שני גם החלוצים לא ממש מספקים את הסחורה. המשחק אתמול בפ"ת היה דוגמא מצויינת לכך, הכתומים פתחו את המשחק בלחץ רב על שער היריבה, נלחמו והפגינו מוטיבציה רבה אך לא הצליחו לתרגם זאת לשערים ויתרון מוקדם שיכול היה לתת בטחון ואוויר לקבוצה בהמשך המשחק. טעות אחת קריטית בהגנה הביאה לספיגה נוספת ולהפסד כואב נוסף, כנראה שהלחץ מתחיל לתת אותותיו גם על הדשא.

"לקבל 16 שערים זו בושה"

חלוץ הקבוצה, ברק בדש, הסכים אמש עם הקביעה הזו ואמר אחרי המשחק "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה וזה לא סוד, אולי זה הלחץ שבו נמצאת הקבוצה אבל אסור שזה יהיה תירוץ", בדש כמו גם שחקנים אחרים חושב שהקבוצה שיחקה טוב אתמול ומרגיש פספוס על כך שהקבוצה לא לקחה נקודות במשחק שברובו היא הייתה עדיפה על פני היריבה.

קובי דג'אני קשר הקבוצה אמר הערב: "הקבוצה בתקופה לא טובה, משחק ההגנה של כל הקבוצה, אני מדגיש, של כל הקבוצה, הוא לא טוב. לקבל 16 שערים מפתיחת העונה זה בושה, גם כשניצחנו לא שיחקנו טוב והגיע הזמן להתעורר". דג'אני מאמין בסגל הקבוצה ואומר עוד כי " הפתרון היחיד הוא להתחיל ללעבוד קשה ולרוץ, כשרון יש, אין שום סיבה לעשות שינויים בסגל, אנחנו קבוצה מאוד כשרונית אבל כנראה לא רצים מספיק במגרש." כשנשאל דג'אני לגבי המשחק שמצפה לקבוצה במחזור הבא אמר: "דווקא מהמשחק מול בית"ר אני לא מודאג, שחקנים מגיעים מפוקסים למשחק כזה ומודעים לחשיבות וליריבה, כולם יבואו מוכנים".

בהנהלת הקבוצה שוב באו אתמול בטענות לשיפוט. לדבריהם הקבוצה קופחה בבירור כשפעמיים היתה זכאית לפנדל בגין עבירות שלא נשרקו על החלוצים ברק בדש במקרה הראשון וליאור אסולין במחצית השנייה. שני החלוצים אף ספגו צהובים בעוון התחזות דבר שהכעיס עוד יותר את הנהלת הקבוצה. "מתחילת העונה השיפוט הוא מגמתי נגדנו, קופחנו השנה מספר רב של פעמים, אנחנו רק מקווים שבמשחקים הבאים התמונה תתהפך לטובתנו" נאמר שם בתום המשחק. לכתומים מצפה השבוע גם משחק באמצע השבוע, בגביע הטוטו מול הפועל כפר סבא ולאחריו ייתפנו להכנות למשחק הגורלי מול המובילה בית"ר ירושלים שייערך ביום ראשון הבא באצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully