וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מציגה: משהו קטן וטוב

25.11.2006 / 20:20

מכבי פ"ת מתבססת חזק בצמרת, אחרי ניצחון 0:1 (קאקו, 78) על בני יהודה המידרדרת. שירזי: "אנחנו מחכים שהתקופה הרעה תעבור"

מכבי פ"ת לא עוצרת, בני יהודה ממשיכה להידרדר. שער של בלסינג קאקו בדקה ה-78 העניק למכבי פ"ת ניצחון על הקבוצה של ניצן שירזי, והכתומים ללא ניצחון בחמשת משחקיהם האחרונים.

מכבי פ"ת לא הצליחה לשחזר את היכולת המצוינת מהניצחון על בית"ר ירושלים, אבל גיא לוזון בנה קבוצה מנוסה וחזקה מנטלית, שמצליחה לצבור נקודות גם ביכולת לא משכנעת, ובאופן זמני אף עלתה לפסגת הליגה.

בני יהודה, מנגד, כבר לא זוכרת את העונה הקודמת, שהסתיימה במקום השלישי ובגמר הגביע, תוך תצוגות כדורגל מהנה. אומנם הקבוצה משכונת התקווה הציגה הפעם יכולת לא רעה, אבל נראה שהיא חייבת להסתגל לסטטוס החדש שלה כקבוצת תחתית, ולהתחיל להסתכל בחשש למטה מאשר לפזול למעלה.

מהלך המשחק

דקה 5 - אברבנל בעט מ-30 מטר, אוהד כהן הדף לא טוב, אך בדש החמיץ את הריבאונד.

דקה 10 - בדש פרץ לרחבה וספק הוכשל על ידי ג'ובאניני, אך ספג צהוב על התחזות.

דקה 16 - גנון שלח טיל לחיבורים, אניימה זינק והדף.

דקה 23 - ברק בדש הוריד כדור לאסולין, אבל החלוץ החמיץ באחד על אחד מזווית קשה.

דקה 34 - כדור עומק מצוין של גנון לעומר גולן, אבל גולן החמיץ.

דקה 47 - מתפרצת לפתח תקוה, סרסור העביר לגולן, שמ-8 מטרים גלגל חלש.

דקה 66 - כדור הוגבה לרחבת פתח תקוה, וליאור אסולין, שנראה כי נדחף על ידי ההגנה, ספג צהוב על התחזות.

דקה 78 - גול! קלדיירה הכניס כדור עומק מצוין, ומשבעה מטרים קאקו בעט שטוח לפינה, ופנימה. 0:1 למכבי פ"ת.

הרכבי הקבוצות:
מכבי פ"ת: אוהד כהן, עיסמאיל עמר, מוראד מגמאדוב, מאוריסיו ג'ובאניני, קובי גנון, אנדריי קלדיירה, אורי לוזון (אסי משיח, 75), בלסינג קאקו, רוביל סרסור (דני פרדה, 71), עומר גולן (דובב גבאי, 57), פטריק סופו.

בני יהודה: וינסנאט אנימה, אברבנאל, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, ראובן עובד, אסי בלדוט (אלי ביטון, 72), ברק בדש (אלירן עטר, 85), ליאור אסולין.

שירזי: "אפילו תיקו היה מקפח אותנו"

המאמן המנצח, גיא לוזון: "קבוצה טובה צריכה לנצח משחקים גם פחות טובים. זה רק תחילת הדרך, אנחנו חושבים כבר על המחזור הבא. המ חמאות לבני יהודה, אבל הנקודות לפתח תקוה וזה מה שחשוב. אנחנו קבוצה מאוד יעילה. בחצי השני השתלטנו על מרכז השדה. המיקום בטבלה לא מטריד אותי כרגע, אלא רק במחזור ה-33".

עומר גולן: "הוכחנו הרבה אופי. למרות ההחמצות שלי, אני מאמין בעצמי".

אוהד כהן: "היכולת לא משכנעת, אבל הניצחון חשוב. מצפה לנו משחק קשה מאוד גם מול הפועל ת"א, אבל תן לנו ליהנות מהניצחון הזה כרגע. עכשיו צריך לגלות בגרות ולא לצאת בהצהרות".

ניצן שירזי היה מאוכזב בסיום: "הייתה לנו שוב בעיה בניצול מצבים, והיום גם תיקו היה מקפח אותנו. שיחקנו טוב בהשוואה לשבועות הקודמים, אבל כשמפסידים זה לא מנחם. בשורה התחתונה הפסדנו, תוצאה שלא עושה עמנו חסד. אנחנו בתקופה רעה מאוד, יוצאים מאוכזבים. כרגע אני לא חושב שאני הבעיה, יש בקבוצה מכלול של בעיות. אני לא מחפש אשמים כרגע, צריך לראות איך עושים את הדברים אחרת. אני מכיר טוב את בני יהודה, זו קבוצה של תקופות. אנחנו מחכים בכיליון עיניים שהקבוצה הרעה תעבור".

חזי מגן: "הצגנו יכולת טובה, ולצערי זה לא התבטא בתוצאה. אם נמשיך ככה, גם הנקודות יגיעו". כשנשאל לגבי מעמדו של ניצן שירזי אמר: "זו שאלה שמוטב לולא היתה נשאלת".

ברק בדש: "שיחקנו טוב, אבל זה לא הספיק. אנחנו צריגכים נקודות, ואת זה לא השגנו. זה לא סוד שאנחנו בתקופה לא טובה. יכול להיות שזה בגלל הלחץ, אבל זה לא צריך להיות תירוץ. עדיין מוקדם להגיד שהסתבכנו, יש עוד דרך ארוכה עד סוף העונה".

ראובן עובד: "אנחנו משחקים כדורגל חיובי, אבל הם עקצו אותנו. אנחנו קבוצה טובה, אין ספק שנצא מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully