וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני יהודה: במלאבס מחפשים פליימייקר

סוכני שחקנים התבקשו לחפש עושה משחק שמשחק גם כקשר ימני. גולן: "שמח שאני חוזר לעצמי". הכתומים רוצים לברוח מהתחתית הבוערת

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, במכבי פתח תקווה לא נחים על זרי הדפנה. בימים האחרונים התנהלו שיחות בין ההנהלה והצוות המקצועי לבין מספר סוכנים בישראל, במטרה לחזק את הקבוצה בחודש ינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר עמנואל אוביידה ישוחרר ובמקומו יצטרף זר חדש. בימים הקרובים אמור המאמן, גיא לוזון, לקבל קלטות של מספר שחקנים זרים מאירופה. לוזון מחפש פליימייקר שיכול לשחק גם כקשר ימני. במקרה שאחד הזרים ירשים אותו, הוא יוזמן למבחנים לקראת חודש ינואר. בקבוצה לא רוצים להקדים את בואו של הזר בכדי לא לפגוע ביכולתו של אוביידה, שצפוי לקבל דקות עד אז. בינתיים, הלוזונים מנהלים משא ומתן עם מ.ס אשדוד בנוגע להעברתו של הקשר. עד אתמול לא הושג סיכום ולכן אוביידה נשאר להתאמן בקבוצה. "הוא לא יישאר כאן עוד הרבה זמן, כנראה שהוא יעזוב לפני ינואר", אמרו בקבוצה. בכל מקרה, לא נראה שאשדוד תסכים לשחרר שחקן מפתח תמורתו והעברתו תתבצע כהשאלה ולא במסגרת חילופי שחקנים. לירן כהן עדיין מועמד לחזק את הקבוצה, אבל עדיין לא קיבל שחרור ממכבי תל אביב.

לקראת משחק הבית מול בני יהודה (מוצ"ש, 18:30), לא מתכנן גיא לוזון שינויים משמעותיים בהרכב. סולי צמח צפוי להמשיך לשבת על הספסל, פטריק סופו, רוביל סרסור ועומר גולן בהתקפה. בקבוצה מביעים שביעות רצון מהקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה שגילה יכולת טובה מול בית"ר. גם הברזילאי צפוי לפתוח בהרכב. בכלל, לוזון לא מתכנן שינויים בהרכב הקבוצה. "הרכב מנצח לא מחליפים", אמרו הבוקר בקבוצה. היחיד שימשיך להיעדר מההרכב הוא המגן השמאלי נאור פסר שסובל מפגיעה בעינו.

המאמן, גיא לוזון, שיחגוג היום את הברית של בנו, אמר לקראת המשחק: "נעשה הכל כדי להמשיך את המומנטום החיובי שצברנו במשחק מול בית"ר, גם במשחק הזה".

החלוץ, עומר גולן, אמר לקראת המשחק מול בני יהודה: "בסך הכל אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך שבה שיחקנו מול בית"ר. התחלנו את המשחק כמו שסיימנו את המשחק שקדם לו מול אשדוד. אם נפתח את המשחק מול בני יהודה בצורה שבה סיימנו נגד בית"ר, ננצח. בני יהודה קבוצה מצוינת ואנחנו מודעים לכך. לא ניתן שהם יחזרו לעצמם על חשבוננו. גיא לוזון מכין אותנו בצורה טובה". על חזרתו למגרשים ועל כך שהוא צפוי לפתוח שוב בהרכב אמר: "אני שמח שאני חוזר לעצמי, אבל יש לי עוד הרבה מה להוכיח. אני מרגיש שעדיין לא אוכל לשחק 90 דקות, אני צריך כמה שבועות בכדי לחזור לעצמי".

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מרסיו ג'ובאניני, מוראד מגמדוב, קובי גנון; אורי לוזון, אנדרה קלדיירה, בלסינג קאקו; פטריק סופו, רוביל סרסור, עומר גולן.

שירזי: "השחקנים מודעים למצב החמור"

שבוע סוער עבר על בני יהודה, אבל בקבוצה מנסים לשדר כרגע שקט תעשייתי וכל זאת בכדי להרגיע את הרוחות לקראת המשחק החשוב בשבת באורווה.

שחקני הקבוצה מודעים היטב למצבם וגם נותנים כבוד ליריבה ממלאבס, שעשתה נצחון גדול על בית"ר במחזור הקודם. שחקני הקבוצה מבינים כי הפסד נוסף יסבך את הקבוצה עמוק בתחתית ומבטיחים לתת הכל על המגרש.

האימון המסכם של הקבוצה התקיים היום (חמישי) במגרש האימונים של הפועל ת"א בוולפסון. פעולת המעקלים של עיריית תל אביב, שבאו למשרדי האדומים לא הפריעה למהלך האימון.

הרכב הזהובים צפוי לעבור מהפך ביחס להרכב שפתח מול אשדוד.
אימורו לוקמן והרוויה קובצ'ביץ', שנעדרו בשבת, ייפתחו בקישור האחורי וכך גם סאלם אבו סיאם, שיחזור לעמדת המגן השמאלי. אסי דומב ויאיר אזולאי תורגלו בעמדות הבלמים. כנראה שיניב אלול ישלם את מחיר מחדלי ההגנה ממשחק ההפסד 3:2 לאשדוד במחזור שעבר.

המאמן, ניצן שירזי, ייפתח כפי הנראה עם שני חלוצים, כאשר ברק בדש, שהיה מצוין מול אשדוד, יצטרף לליאור אסולין בחוד. שירזי אמר היום: "בנוסף להכנה הטקטית עבדנו עם השחקנים גם על ההכנה המנטלית, השחקנים נראים ממוקדים ומודעים למצבה החמור של הקבוצה".

מי שחזר להתאמן היום באופן מלא הוא הקשר מטה בטורינה, שמחלים מפציעה בקרסול. הקרואטי התלונן אומנם על כאבים בסיום האימון, אך בשכונה מעריכים שהוא יוכל להשתלב במשחק .

הבעלים, חזי מגן, שהגיע הום לאימון אמר: "כרגע אין לנו מועמדים לחיזוק שנמצאים על הפרק, לא זרים ולא ישראלים, יש עדיין מספיק זמן עד לחלון ההעברות. בוא נקווה שהמצב עוד יישתפר ולא נצטרך להחליף בכלל שחקנים".

ברק בדש, שצפוי לפתוח בהרכב, אמר: "אנחנו באים אחרי הפסד ומודעים למצבנו הלא טוב. הקבוצה נמצאת בתקופה לא טובה ונהיה חייבים לעשות שינוי כבר במשחק הקרוב". כשנשאל לגבי תפקודו כחלוץ שני הוסיף בדש: "מבחינתי זה תמיד טוב יותר לשחק עם חלוץ נוסף, הרבה יותר קל להבקיע כשיש שני חלוצים מקדימה, אבל היחיד שמחליט זה המאמן והוא זה שייקבע בסופו של דבר איך נשחק".

בתום האימון חגגה הקבוצה בברית המילה של בנו של עוזר המאמן חזי שירזי.

הרכב משוער : וינסנט אניימה; אלי אברבנל, אסי דומב, יאיר אזולאי (יניב אלול), סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן, הרווה קובצ'ביץ', ראובן עובד, אסי בלדוט; ליאור אסולין, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully