וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בהפועל תל אביב זועמים על העירייה

פקחי עיריית ת"א הגיעו בפעם השנייה השבוע לעקל ציוד בוולפסון. בינתיים הופסקה הפעולה. במועדון אמרו: "זה פשע מה שעושים לנו"

בזמן שיצחק שום והחניכים שלו ניצבים בפני משחק חוץ מכריע בשלב הבתים של גביע אופ"א מול פריס סן ז'רמן, המעקלים מעריית תל אביב הופיעו בפעם השנייה במתחם האימונים של הקבוצה בוולפסון. הפעולה התבצעה בעקבות חוב של מיליון ושלוש מאות אלף שקלים של עמותת הפועל החדשה לעירייה, שמצטרף לתביעת העירייה על סך של 20 מיליון שקלים מעמותת הפועל הישנה על חובות עבר של חשבונות ארנונה ומים.

עם הגעתם למקום סגרו המעקלים את המים, ולאחר מכן הביאו מנוף על מנת להעמיס כל דבר שניתן - מכולות, מכשירי כושר ועוד. בשלב מאוחר יותר הגיע למקום גרר, במטרה לקחת את רכבי המועדון שנמצאים במתחם. רכבו של אסי דומב, בלם בני יהודה שהתאמנה במקום, כמעט ונגרר לאחר שהתברר כי הוא רשום על שמה של הפועל תל אביב, אבל לאחר בירור קטן התברר העניין. בשעה 13:30 בצהריים, הגיעה לצוותי העיקול הפועלים במקום הוראה ממרק עובדיה, האחראי על הגבייה בעיירית תל אביב, על הפסקת הפעולה, החזרת כל הציוד פנימה ועזיבת המקום בצורה מיידית. צוות המעקלים, שבדיוק זכה לתגבור באותה שעה, פנה להחזרת כל הציוד המועמס חזרה למקומו.

כתבתנו לי בוץ מוסיפה, כי הפועל תל אביב הגיעה לפשרה זמנית עם העירייה, לפיה תקבל הקבוצה דחייה של שלושה חודשים בתהליך העיקולם. במהלך פרק הזמן הזה תנסה הפועל להגיע להסדר לגבי החוב הכספי. "זה פשע מה שהם עשו לנו", אמר גורם בהפועל לוואלה! ספורט. "נתפנה לזה שנגיע לארץ".

לפני שהתקבלה ההודעה על עצירת הפעולה, אמר יוסי קוזישווילי, קבלן ההוצאה לפועל של בית משפט, לוואלה! ספורט: "יש הוראה לעקל בכל מקרה, ולא מעניין אותי איפה נמצאת ההנהלה של הקבוצה. שיהיה להם בהצלחה, אבל אני עובד בית משפט".

נדב כהן, הרכז החינוכי של מחלקת הנוער, תקף את העירייה: "פעולת העיקול השביתה את כל מחלקת הנוער ובתי הספר. בושה וחרפה שראש העיר משאיר היום שישה עשר אלף ילדים ששייכים לעיר שלו מושבתים מפעילות".

מעיריית ת"א נמסר בתגובה כי "העירייה קיבלה התחייבות מבא כוחה של אגודת הפועל תל-אביב, עו"ד שחר בן-עמי, כי בשבוע הבא תעביר הקבוצה המחאה בגובה סכום החוב הנדרש בגין ארנונה ומים במתחם וולפסון. לאור התחייבות זו, מודיעה העירייה על הפסקת הליכי האכיפה המתנהלים עתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully