וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קארו פשוט תופעה"

22.11.2006 / 11:21

גם פאביו קאפלו, שאימן את החלוץ ברומא, לא נרגע מהערב של הנורווגי. 'הבילד': תומס דול יפוטר מהמבורג תוך 3 ימים. הנרי לא מרגיש בבית

פאביו קאפלו למד משהו מדרור קשטן. כמו מאמן הנבחרת הישראלית בתום הפסד 4:3, כך גם מאמן ריאל מדריד בסוף משחק בו קבוצתו הובכה לא פעם בבית מול ליון (2:2). הדבר הראשון שהיה לו לומר למיקרופונים שהופנו לעברו היה: "ראינו משחק אדיר הלילה".

בכלל קאפלו היה באווירה חיובית וטרח להחמיא ליריבה: "ג'ון קארו היה בלתי ניתן לעצירה. הוא שיחק אצלי ברומא ואני אומר לכם באחריות שבחיים לא ראיתי אותו משחק כמו הלילה. הוא פשוט תופעה. היתה לנו הזדמנות לנצח, אבל ליון ניחנת גם במזל וגם באיכות, מה יש להגיד היא קבוצה נהדרת".

פרגוסון: "אתה חייב להבקיע בשביל לנצח"

מנג'ר סלטיק, גורדון סטראכן, לא נרדם כל הלילה מרוב התרגשות. "יוצא מגדר הרגיל", הגדיר הג'ינג'י הסקוטי את הניצחון 0:1 ה"אח הסקוטי הגדול", מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון.

"לא היינו מבריקים במחצית הראשונה, אבל למזלנו יש לנו את שונסוקה נקאמורה, שנמנה על בועטי הכדורים החופשיים הטובים בעולם, ואת השוער ארתור בורוץ", אמר סטראכן.

"אתה חייב להבקיע שערים בשביל לנצח משחקים", סיפק פרגוסון את תובנת הכדורגל עליה מושתת המשחק. "סלטיק היא קבוצה שקשה לשחק נגדה בבית. למען האמת, קשה לי לעכל את ההפסד, אבל עכשיו כל מה שמעניין אותנו זה לקחת את הנקודה מול בנפיקה במחזור הבא".

ה'בילד': תומס דול הולך הביתה

ההפסד 3:1 לארסנל באיצטדיון האמירויות, יהיה הקש שישבור את גבו של מאמן המבורג, תומס דול. ה'בילד' הגרמני מפרסם כי המאמן יפוטר מהמועדון תוך שלושה ימים, ויזכה לפיצויים של כ-600 אלף יורו.

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, ידע שקבוצתו לא תקבל הפסד כאופציה לתוצאה מול המבורג בבית. גם כשנקלע לפיגור מוקדם משער נהדר של ואן דר וארט. "הקבוצה פשוט סירבה להפסיד", הודה הצרפתי, וסיפק תובנה חשובה משלו על משחק הכדורגל, "בליגת האלופות השחקנים נותנים כל כך הרבה, כך שהחילופים שאתה עורך ב-15 הדקות האחרונות של המשחק יכולים לעשות את כל ההבדל. הכניסה של תיאו וולקוט הזריקה לנו חיים. במחזור הבא נגד פורטו אני בטוח ששתי הקבוצות ישחקו בשביל לנצח, אבל אם המפגש יסתיים בתיקו, אני בטוח שלא נהיה מאוכזבים".

עם זאת, תיירי הנרי מודה שהוא עדיין לא מרגיש בנוח האיצטדיון האמירויות. החלוץ, שהפך לאחד הטובים העולם בהייבורי הישן, כתב בטורו מיוחד לתוכניית המשחק בין ארסנל להמבורג: "אני חושב שמתוך 8 משחקים יש לי 5 שערים באיצטדיון הזה, אבל עדיין אני לא מרגיש פה ממש בבית. בהייבורי הכרתי כל פינה, פה אני עדיין לא מרגיש מספיק בטוח לנסות את התרגילים שלי".

אנצ'לוטי: "אנחנו צריכים להיות מודאגים"

ובינתיים במילאנו, קרלו אנצ'לוטי מתקשה להסתגל למצב החדש. "אנחנו צריכים להיות מודאגים מהתוצאות העלובות שהישגנו לאחרונה, אבל ההעפלה לשמינית הגמר תעזור לנו להתגבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully