וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מתכוננים לחורף קר

19.11.2006 / 19:28

הכתומים ביכולת לא טובה ובקבוצה פועלים לחיזוק הסגל. אסולין: "כל הקבוצה אשמה במצב אליו הגענו, אנחנו סופגים בקלות"

בבני יהודה התעוררו היום (ראשון), השחקנים וההנהלה, לבוקר נטול חיוכים אחרי הפסד הליגה הביתי 3:2, אתמול מול אשדוד. בהנהלת הקבוצה דיברו כבר אתמול אחרי המשחק, על חלון ההעברות בחודש ינואר, בו יינצלו כנראה את ההזדמנות להבאת שחקני חיזוק חדשים על חשבונם של הקיימים, שלא מספקים את הסחורה.

המאמן ניצן שירזי אמר כבר אתמול בתום המשחק, כי ההנהלה תשמע ממנו בדיוק מה צריך לעשות ואת מי צריך להביא, בכדי שהקבוצה תראה אחרת. לדבריו, יש הרבה ליקויים והוא יודע שייצטרך לתת את הדעת על כך, על מנת שהקבוצה תשחק טוב יותר. השבוע יחזרו לסגל כל השחקנים שנעדרו בשבת, בתקווה שיהיה ניתן לייצב סוף סוף הרכב ראוי וחזק.

לכתומים מצפים כעת שלושה משחקים קשים נגד מכבי פ"ת, בית"ר י"ם והפועל ת"א ושחקני הקבוצה בהחלט מודעים למצב אליו נקלעו, ויודעים שעוד הפסד או שניים, ייסבכו את הקבוצה עמוק עמוק בתחתית. אף אחד, מן הסתם, לא מעוניין לקחת חלק במאבקי הירידה ובקבוצה מבינים כבר עכשיו, שצריך להתעורר ומהר. מספר שחקנים,בעיקר בחלק האחורי, מבינים שההנהלה מחפשת חיזוק ויודעים שאם לא יישפרו את יכולתם בעתיד הקרוב, הם ימצאו עצמם מחוץ לקבוצה.

ליאור אסולין נדרש לסוגייה כשאמר הערב: "כל הקבוצה אשמה במצב אליו נקלענו, אנחנו סופגים גולים בקלות אבל משחק ההגנה מתחיל בשחקני ההתקפה וזה כולל כמובן גם אותי". אסולין מבין גם את טענות האוהדים הזועמים ומרגיש שהשחקנים איכזבו את הקהל ובגדול. "ניצן שירזי נותן צ'אנס לכולם ומי שמשחק צריך לקחת כל הזדמנות ולנצל אותה. אנחנו מקצוענים וצריך לדעת לצאת גם מתקופות פחות טובות".

מרבית השחקנים העדיפו שלא לדבר היום, אך שחקן בכיר בסגל הקבוצה נאות לומר כי "ההפסד הוא לא סוף העולם, צריך לחזור לעשות את הדברים הפשוטים, חייבים להביא יותר אגרסיביות, הקרבה ונשמה למגרש... אנחנו מועדון מאוחד וזה מה שמאפיין אותנו. יש לנו מאמן מצוין, הלוואי על כל מועדון מאמן כמו ניצן שירזי. אנחנו צריכים להיות יותר קשובים להוראות והכל יסתדר".

גם בקרב אוהדי בני יהודה ניתן לחוש במתח ועצבים. חלק מאוהדי הקבוצה באו אמש בטענות להנהלה על מצב הקבוצה. לדבריהם האילתורים בהרכב וכן הצ'אנס שניתן לחלק מהצעירים, לא הצדיקו את עצמו והם דורשים חיזוק ומהר אחרת יהיה מאוחר מדי ובשכונת התקווה יחזרו למאבקי ההישרדות שאיפיינו את הקבוצה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully