וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא פטריוט?"

רומן רוזנבלט

19.11.2006 / 8:23

קטן מחזיר לקשטן אחרי הצמד מול הפועל פ"ת: "הדרך בה נופיתי מהנבחרת לא עשתה לי טוב". לוי: "חשוב לשמור על פער קטן מהצמרת"

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, ניסה למצוא נקודות אופטימיות ביכולת של חניכיו אחרי הניצחון 1:2 על הפועל פ"ת. "אני רוצה לקחת את הדברים הטובים, ואחד מהם זה המהפך מפיגור לניצחון", טען לוי. "נקלענו למשחק לא טוב, ואחרי שלא הבקענו במצבים הראשונים שלנו, נענשנו במצב הראשון שלהם. רדפנו אחריהם כשהיה להם בטחון, וזה יותר קשה".

"אני בטוח שכשנגיע לתקופה הטובה נעשה דברים יפים מאוד, ואני רוצה שלא נהיה רחוקים מהמקום הראשון כשזה יקרה. חשובה לי היכולת. כוח ההרתעה עצמו לא מנצח משחקים, לכן היה חשוב לשמור על פער קטן מהצמרת לקראת התקופה בה נכנס לכושר טוב יותר ונציג את יכולתנו האמיתית".

יניב קטן הסתכל קדימה: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות, אנחנו בכל זאת האלופה בשלוש השנים האחרונות. "אחרי משחק אחד טוב שלי אומרים שאני מצויין, אחרי משחק אחד לא טוב אומרים שיניב קטן לא בכושר. אני מתרכז רק בעבודה שלי. אני עדיין לא בכושר המקסימלי, אבל אגיע אליו. לא עשיתי דבר כדי להוכיח משהו למישהו".

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף, כי קטן לא אהב את ניפויו מהנבחרת: "הדרך בה ניפו אותי מהנבחרת לא עשתה לי טוב. איך אפשר להגיד עלי שאני לא פטריוט?".

במחצית המשחק עודד רוני לוי את שחקניו ואמר "המשיכו להניע כדור, אתם מנצחים את המשחק הזה". למרות שהיתה אכזבה מהיכולת של מספר שחקנים, הניצחון שיחרר לחץ ובמועדון ינסו לנצל את המומנטום החיובי ולעסוק פחות באותם שחקנים.

ליאור רפאלוב, שקיבל היום הזדמנות ושיחק כל המחצית השנייה, צפוי לשקול, במידה וימשיך לקבל דקות בהרכב חיפה, לשנות את דעתו ולהמשיך בשורות הירוקים. השחקן רצה לעזוב את הקבוצה בינואר.

איתי מרדכי, מאמן הנערים של מכבי חיפה, יצפה במשחק של פרטיזן בליגה הסרבית ויעביר את רשמיו למאמן רוני לוי. המגן אדורם קייסי עשוי לחזור להרכב הקבוצה.

יריבתה של מכבי חיפה, פרטיזן בלגרד ניצחה אמש (שבת) בליגה, 1:2 את קבוצת בנט והיא ממוקמת במקום הרביעי בטבלה. הקבוצה, שתגיע ארצה בעוד מספר ימים, נעזרת בהכנותיה למשחק במאמן הסרבי של ליטקס לובץ' הבולגרית, לופקו פטרוביץ', כך על פי התקשורת הסרבית.

פטרוביץ', שקבוצתו הודחה על ידי מכבי חיפה לפני שלב הבתים, העביר פרטים ורשמים על האלופה הישראלית לצוות המקצועי של פרטיזן בלגרד.

"דוידוביץ' היה צריך לקבל אדום"

מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, סירב להתאכזב מהתוצאה. "באנו במטרה להמר על התקפה, ועלינו עם ארבעה חלוצים כדי לצאת עם הפנים קדימה ממרכז השדה", אמר. "אחרי פתיחה טובה של חיפה שיחקנו מהר, ומעבר לתוצאה אני לוקח בחשבון ששיחקו בו כל כך הרבה שחקנים בני 20 ובני 18. זה היה משחק הרואי, וגם קצבי יחסית לליגת העל שלנו. יש לשחקנים המוכשרים האלה לב גדול".

מאמן הכחולים התייחס בקצרה לגם לשיפוט במשחק: "לפני שאנחנו מסתכלים על הפנדל שנשרק נגדנו, צריך להיזכר בדקה ה-30 במרפק של דוידוביץ' ואם השופט היה שורק על זה, אז מדובר בכרטיס אדום ופנדל שהיינו צריכים לקבל. אני לא בא בטענות לשופט אבל יתרון של 0:2 היה מנצח לנו את המשחק. בכל מקרה, הפועל פ"ת הולכת מכאן עם ראש מורם".

השוער רפי כהן ניסה למצוא את הסיבה להפסד: "יכול להיות שמדובר בחוסר הנסיון אבל רק כך השחקנים יצברו את הנסיון. כעסתי על ההגנה מתוך אינסטינקט אחרי הפנדל. אם לא הפנדל הם לא היו מנצחים, לכן זה חבל. אני מאמין בקבוצתי ושנצליח במטרה שלנו - להשאר בליגה. שחקני הפועל פ"ת היו מאוד עצבניים בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully