וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שמרה על הפיסגה

19.11.2006 / 22:25

הביסה בחוץ את מאיורקה 1:4, עם צמד של גודיונסן. אתלטיקו מדריד כבשה שלישיה בלבנטה. בשבת: סביליה-ולנסיה 0:3, ריאל-סנטאנדר 1:3

המחזור ה-11 בלה ליגה של ספרד נפתח אמש (שבת) עם דקת דומיה בסנטיאגו ברנבאו לזכרו של פרנץ פושקאש האגדי, שבילה כמה שנים יפות מאוד באצטדיון ובמדים של ריאל מדריד בשנות ה-50 וה-60.

הערב (ראשון), המשיכה ברצלונה לשמור על המקום הראשון כשגברה בחוץ על מאיורקה 1:4. אתלטיקו מדריד ממשיכה לצבור גובה וניצחה את לבנטה בחוץ, 0:3 וגם סראגוסה נצמדה לדבוקה המובילה כשהביסה בביתה את חימנאסטיק באותה תוצאה.

במשחק הצמרת המסקרן בין סביליה ו-ולנסיה, שהתקיים גם הוא בשבת, הייתה רק קבוצה אחת, סביליה כמובן, שמדורגת שנייה בטבלה אחרי אחרי הניצחון המרשים. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של הקבוצה בבית, וקשה להגיד שהיא מפחדת לארח גם את ריאל מדריד וברצלונה, עליהן גברה בבית בעונה שעברה.

ברצלונה הביסה את מאיורקה

מאיורקה - ברצלונה 4:1

בארסה הגיעה מנומנת משהו למשחק, ועד הדקה ה-34 אף אחת מהקבוצות לא בעטה אפילו פעם אחת לשער. לקראת סיום המחצית העניינים החלו להתעורר, ובדקה ה-41 הבקיע איידור גודיונסן את ה-0:1 אחרי מבצע משולב נהדר של הקטלנים. זה החל במוטה, שהעביר לרונאלדיניו, שמצא את דקו בתוך הרחבה, והקשר שלח רוחב לאיסלנדי, שלא בלי להתבלבל חלף על פני השוער פראטס וגילגל לרשת החשופה.

במחצית השנייה הבהירה האלופה הספרדית שגם בהילוך ראשון היא רמה אחת מעל לרוב קבוצות הליגה. בדקה ה-58 אנדרס אינייסטה שלח כדור עומק מצוין לגודיונסן, והחלוץ הסתובב על המקום, התקדם לעבר פראטס, וטרל להתעניין בדבר איזו פינה עדיפה עליו לפני שקבע 0:2. צמד לגודיונסן המושמץ, מול עיניו הצופות של סמואל אטו ביציע, שמחלים מהניתוח בברך בביתו שבמאיורקה, שם בילה ארבע שנים מוצלחות.

בדקה ה-70 ניצל ויקטור טעות של בלם ברצלונה רפאל מרקז כדי לגנוב לו את הכדור ברחבה של בארסה ולצמק את התוצאה ל-2:1. פרננדו וארלה הורחק משורות מאיורקה בדקה ה-82 אחרי עבירה על דקו שהייתה שווה צהוב שני, ובארסה ניצלה זאת חיש קל כדי להבטיח את הניצחון. אינייסטה כבש בדקה ה-86 וקבע 1:3 לאורחים אחרי בישול של רונאלדיניו. זה לא הספיק לקטאלונים והמחליף סנטי אזקיירו, ששיחק רק 14 דקות כל העונה ולא היה רואה מגרש אלמלא הפציעות של אטו וחאבייר סביולה, ניצל את תוספת הזמן כדי לקבוע 1:4. רונאלדיניו הוסיף בישול שני במשחק מאוד בינוני שלו, כשהקפיץ מעל להגנה המחוררת של המארחים, והבאסקי שלח ברגל שמאל את הכדור לרשת.

האלופה שמרה על המקום הראשון בטבלה בתום המחזור, ואפילו השכילה לשמור על הכוחות לקראת משחק ליגת האלופות שייערך ביום רביעי מול לבסקי סופיה האימתנית.

לה קורוניה - סלטה ויגו 1:0

דווקא בדרבי של גליסיה מול סלטה ויגו ספגו לה קורוניה ודודו אוואט את הפסדם הראשון העונה בריאזור. ננה הברזילאי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73. בלם לה קורוניה, אלברטו לופו, ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-89 לאחר שצלל ברחבה בניסיון לסחוט שריקה לפנדל. בעקבות הניצחון השוותה סלטה את מאזנה לזה של יריבתה השנואה עם 16 נקודות.

סראגוסה - חימנסטיק 0:3

המארחים התאוששו מההפסד (3:1) לברצלונה במחזור הקודם ושבו למסלול הניצחונות. פאבלו איימר קבע 0:1 בדקה ה-49. בדקה ה-54 אבל בואדס מחימנסטיק הורחק והמארחים ניצלו זאת תוך דקה כדי להכפיל את יתרונם ל-0:2 משערו של מרקוס גונזלס. ג'רארד פיקו חתם 0:3 בדקה ה-70.

לבנטה - אתלטיקו מדריד 3:0

המדרידאים ממשיכים ביכולת הטובה המאפיינת אותם לאחרונה, ניצחו 0:3 בפעם השנייה ברציפות, הפעם את לבנטה שספגה בזאת את הפסדה השני ברציפות. פרננדו טורס, מי אם לא הוא, פתח את חגיגת השערים כשהעלה את מדריד ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-34. צמד של מאניש (69, 75) חתם את הניצחון שקידם את האורחים למקום החמישי בטבלת הליגה.

ריאל מדריד - סנטאנדר 1:3

בריאל העסקים כרגיל. משחק טוב, אבל לא טוב מדי, ובסוף מסיימים עם תוצאה שלא מייצגת את מה שאירע על המגרש. סרחיו ראמוס היה הראשון להבקיע, כבר בדקה ה-5, כשנגח מצוין לרצפה ופנימה מקרן. בהמשך המחצית הראשונה הבקיע ראול שער מצוין שנפסל בטענת נבדל שנויה במחלוקת, בזמן שאיקר קסיאס התעופף כמה פעמים כדי לשמור על רשת נקייה. סנטאנדר רק יכולה להצטער שהשוער שלה לא עשה עבודה טובה גם הוא. בדקה ה-58 צירופי מסירות יפהפיים של מחמדו דיארה, אמרסון וחוזה אנטוניו רייס הסתיימו בבעיטה מוזרה של האחרון, שפתח במקומו של רוביניו, שהלכה מקצה הרחבה לפינה הקרובה. 0:2 מדריד.

מחמדו דיארה עצמו התכבד ב-0:3, שקשה לומר שסנטאנדר הייתה ראויה לו. השער היפה במשחק הגיע בדקה ה-76, כשאזקייל מרסלו גאראיי שלח בעיטה חופשית מדהימה לרשת של ריאל.

סביליה - ולנסיה 0:3

ולנסיה הגיעה למשחק עם רשימה ארוכה של שבעה פצועים, ומומנטום שלילי שנבע מתוצאות לא טובות ובעיות פנימיות בין החלוץ דויד וייה והמאמן. לכן, כשבדקה ה-17 הורחק דויד סילבה לאחר מרפק ששלח לשחקן יריב, הצ'ה נראו בבעיה גדולה. אותו מרפק תורגם לבעיטה חופשית שתורגמה בתורה לשער של יוליאן אסקודה הצרפתי, שניצל ירידה לא טובה של סנטיאגו קניזארס.

ולנסיה נראתה לא במשחק, ו-וייה ואדו הוסיפו את שמם לרשימת הפצועים, כשהאחרון ממרר בבכי בעודו מורד באלונקה בגלל פציעה בברך, שמרושם ראשוני נראית לא פשוטה. כזכור, אדו כבר סבל מפציעה אחת חמורה בברכו.

לואיס פאביאנו קבע 0:2 בדקה ה-55 אחרי שקיבל מסירת אמן מדניאל אלבס, וסיים מצוין מול קניזארס. פרדי קאנוטה רשם את השלישי בדקה ה-71, כשההגנה של ולנסיה שוב נכשלת.

שאר תוצאות המחזור:

ריאל סוסיאדד - בטיס 0:0

ויאריאל - חטאפה 0:1
לויאריאל: דייגו פורלאן (49).

אספניול - אתלטיק בילבאו 2:3
לאספניול: ראול טאמודו (53,60), וולטר פאנדיאני (90). לבילבאו: פרנסיסקו חאבייר יסטה (48), אריץ אדוריז (66).

רקראטיבו הואלבה - אוסאסונה 0:2
לרקראטיבו: חאבי גררו (45), איקצ'וקה אוצ'ה (76).

עדכון ראשון: 23:06, 18/11
עדכון אחרון: 23:57, 19/11

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully