וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מעדיף את טום קרוז על הברנבאו

18.11.2006 / 16:10

ריאל אישרה לכוכב האנגלי לנסוע לרומא על מנת לברך את שחקן הקולנוע, בתנאי שיחזור למשחק נגד סנטאנדר. בקהאם מעדיף להישאר לחתונה

מה אתה עושה אם טום קרוז מזמין אותך לחתונה, בזמן שלקבוצה שלך יש משחק ליגה? אם זה תלוי בריאל מדריד, אז הקבוצה מעל הכל. אך אם זה תלוי בדייויד בקהאם הפצוע, שנמצא מחוץ לסגל למשחק מול ראסינג סנטאנדר היום (שבת, 21:00), כנראה תקבלו תשובה אחרת.

הכוכב האנגלי בן ה-31, הפצוע בברכו השמאלית, הוזמן יחד עם אישתו ויקטוריה ומקבץ מרשים של סלבריטאי על לחתונה המדוברת של שחקן הקולנוע טום קרוז וארוסתו השחקנית קייטי הולמס. ואמנם, בקהאם קיבל אישור מהמועדון לנסוע אתמול (שישי) על מנת לבקר את קרוז וארוסתו ברומא, אבל בתנאי שישוב להתייצב למשחק בסנטיאגו ברנבאו בשבת, בשביל להתאמן עם הקבוצה. "הוא פצוע, ובשביל להחלים הוא חייב להתאמן", אמר מאמנו במדריד, פאביו קאפלו. עם זאת השחקן עדיין באיטליה.

עתידו של בקהאם, שחוזהו במדריד מסתיים בינואר, לוט בערפל, והעיתונים האנגליים טוענים בתוקף שהוא יעזוב את הברנבאו בחורף הקרוב, וכבר קושרים את שמו עם הלוס אנג'לס גאלקסי מהליגה האמריקאית (ה-MLS), שם יש לו בי"ס לכדורגל.

במשחק נוסף שייערך היום (23:00) בליגה הספרדית תארח סביליה את ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully