וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אשדוד: מכת היעדרויות בשתי הקבוצות

אוצ'ה שריף עשוי לערוך הופעת בכורה בשכונה. אג'יי לא יושעה. המארחת תפתח ללא ארבעה שחקני הרכב בגלל פציעות והרחקות

אחרי שני הפסדי בית רצופים יוצאת מ.ס. אשדוד למשחק חוץ נגד בני יהודה שהועבר מבלומפילד לשכונת תקוה בגלל השזרוע. בני יהודה של העונה לא מזכירה את הקבוצה שהגיעה לפני חצי שנה לגמר הגביע, ולאשדוד תהיה הזדמנות לתקן את הרושם של התבוסה לבית"ר וההפסד למכבי פ"ת.

המאמן אלון חזן יצטרך להתמודד עם חסרונם של המגן השמאלי אדיר טובול והקשר האחורי עידן מליחי שהורחקו מול הלוזונים, ויש אפשרות שאוצ'ה שריף הניגרי שנחתך מהסגל של יוסי מזרחי, יערוך הופעת בכורה העונה. אושרי אלפסי עשוי להחליף את טובול כמגן שמאלי. אופציה אחרת היא מגן נבחרת הנוער רחמים צוקול.

השוער סמי אג'יי חזר לארץ מלונדון אחרי 45 דקות בתיקו של גאנה נגד אוסטרליה (1:1) וקיים שיחת הבהרה עם המאמן אלון חזן. אג'יי יפתח בהרכב בשבת, וככל הנראה לא יועמד לדין.

הקפטן שי הולצמן: "כרגע אנחנו לא מסתכלים על מיקום, מה שחשוב זה לעצור את כדור השלג של ההפסדים. העובדה שהמשחק בשכונה ולא בבלומפילד נותנת יתרון מסוים להם, אבל אני מעריך שיהיה משחק שווה כוחות ומקווה שנעשה תוצאה טובה".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף (אוצ'ה שריף), גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אושרי אלפסי (רחמים צוקול): יוסי אופיר, יניב עזרן, מסאיי דגו, שי רביבו (אמיר אלקריף), עידן שריקי: שי הולצמן

מכת פציעות בבני יהודה

בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת משחק הבית מחר (18:30) בשכונת התקוה מול מ.ס. אשדוד. הכתומים יחזרו מחר באופן חד פעמי למגרש בשכונה בגלל שזרוע החורף בבלומפילד.

הקבוצה תחסר מחר לא פחות מארבעה שחקני הרכב: סאלם אבו סיאם והרויוה קובצ'ביץ המורחקים, אימורו לוקמן (צהובים) ומטה בטורינה, שעדיין לא החלים מהפציעה בכף רגלו. גם אלי ביטון החולה ייעדר.

המאמן ניצן שירזי עדין מתלבט בנוגע להרכב. שירזי: "ההרכב החסר לא מהווה תירוץ בשבילנו,מבחינתי מי שלא משחק הוא פחות חשוב, אני סומך על אלו שכן ישחקו

לפי האימון המסכם ישחק יניב בסון כמגן שמאלי ויאיר אזולאי יפתח בצד ימין. בתום האימון קיים שירזי אסיפה ובה דיבר והראה קטעי וידאו מהמשחקים האחרונים של הקבוצה.

הקפטן אסי בלדוט: "הקבוצה התכוננה בצורה טובה מאוד למשחק, חוזק של קבוצה נמדד גם על פי המחליפים, מה שחשוב זה לא מי ישחק אלא לבוא ולקחת את הנקודות"
לגבי החזרה לשכונה הוסיף בלדוט: "למרות שאני שמח על המעבר לבלומפילד זה תמיד מרגש לחזור לשחק במגרש המיתולוגי שלנו בשכונה"

עובד אמר היום כי " הקבוצה מוכנה וסומכים על המחליפים שייעשו את העבודה, יש לנו קאדר רחב וטוב ואנחנו באים לנצח".

בהנהלה מקווים שהחזרה למגרש בשכונה, הוזלת מחירי הכרטיסים (60שקל מבוגר, 30 נוער) וכן הפיוס שנערך בתחילת השבוע עם נציגי האוהדים יגרמו לקהל לחזור למגרש.

הרכב משוער : וינסנט אניימה: יאיר אזולאי, יניב אלול, אסי דומב, יניב בסון: קובי דג'אני, אסי בלדוט, אלי אברבנל, איציק עזוז, ראובן עובד: ליאור אסולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully