וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - מכבי ת"א: הצהובים ירצו להמשיך במומנטום

לי בוץ ורומן רוזנבלט

17.11.2006 / 11:45

אלי כהן מקווה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, בהרצליה ינסו לצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש-ישן, למרות בעיית הפצועים החמורה

מכבי ת"א השלימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק החוץ מול מכבי הרצליה במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל ביום שבת.

הצהובים מגיעים למשחק בהרצליה במומנטום מצויין לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, והחניכים של אלי כהן יודעים כי ניצחון מחר יכניס אותם חזק לתמונת הצמרת.

לירן כהן לא נכלל בסגל הקבוצה, כהן אחר, תמיר צורף לסגל ויחכה להזדמנות מהספסל. מכבי תחסר את אבי יחיאל המוצהב, ואת מקומו בהגנה ימלא ליאור ז'אן. לצידו של ז'אן יפתח מילאן מרטינוביץ', שחוזר להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה מהדרבי במשחק הניצחון מול הכח עמידר ר"ג.

בקישור מתלבט כהן בין ג'ובאני רוסו ליוסי שבחון, כשהנטייה של המאמן היא לתת את הקרדיט לקשר שהגיע מהפועל פ"ת. את החוד של הקבוצה ימשיכו לאייש משה ביטון ומיליאן מרדקוביץ'.

במהלך האימון אמש (חמישי) דרש כהן משחקניו לשחרר את הכדור מהרגל מהר יותר. "כל אחד מכם לוקח את הכדור ונהיה לי חוני המעגל", העיר המאמן לשחקניו במהלך האימון.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, משה מישאלוב, יוסי שבחון (ג'ובאני רוסו), אבי נמני, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ', משה ביטון.

פרדי דוד מחפש ניצחון ראשון

לא כך קיווה מאמנה החדש-ישן של מכבי הרצליה, פרדי דוד, לפתוח את הקדנציה השלישית שלו במכבי הרצליה כאשר קבוצתו סובלת ממכת פציעת עם לא פחות מ-5 שחקני הרכב שייעדרו בשבת.

בין השחקנים שייעדרו, אליאסו איסיאקו, שגמר את העונה, שי מימון המתאושש מניתוח בקע, שי ביטון שסובל ממתיחה ולא כשיר במאת האחוזים, עומר בוקסנבוים עם פגיעה בברך וצפוי להיעדר כמה שבועות וליאוניד קרופניק, שמרצה עונש הרחקה. לאור זאת, צפוי דוד לצרף מספר שחקני נוער לסגל.

בעקבות הביקוש לכרטיסים, בעיקר מצד אוהדי מכבי תל אביב, מסר היום (חמישי) דובר הקבוצה, בני בקלו, כי קופות האצטדיון ייפתחו מחר (שישי) בין השעות 14:00-11:00. עד עתה נמכרו במכירה מוקדמת מעל 500 כרטיסים. בהרצליה צופים כי מעל חמשת אלפים צופים יגיעו למשחק.

בלם הקבוצה, חיים מלכה אמר, לקראת המפגש מול השלישית בטבלה: "יש לנו מאמן חדש ודרך חדשה ואני מאמין שנצליח. ברור שהשחקנים הפצועים חסרים, אבל כל ה-11 שיעלו בשבת יצטרכו לתת את המקסימום כדי שזה לא יהיה תירוץ. מכבי תל אביב מגיעה בכושר טוב ובמומנטום של כמה ניצחונות והכול מתחבר לה. גם מכבי חיפה היא קבוצה טובה, ולמרות זאת כמעט ניצחנו אותה. אני חושב שבמיוחד עם פרדי דוד נוכל לעשות משהו בליגה הזו".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה (חי בן לולו), חיים מלכה, פטי יה יה, אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי, שלומי טולדו; פפי קימוטו, איבון ארייטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully