וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א זועמת על הפועל ת"א ומכבי חיפה

לי בוץ

15.11.2006 / 14:48

לדברי מקורבים למועדון, השתיים האחרות מגששות אצל ז'אן ז'אק גוסו גוסו, למרות שלזה סיכום עם הצהובים. לוני דחה שתי הצעות רכישה

מכבי ת"א חזרה הבוקר (רביעי) לאימונים לקראת משחק החוץ מול מכבי הרצליה בשבת, לאחר שאתמול קיבלו חניכיו של אלי כהן יום חופש, בו התבקשו להסיק מסקנות מהאירועים הלא נעימים בין ויקי פרץ לג'ובאני רוסו באימון שלשום.

לרשותו של כהן עמד סגל מלא, פרט לאבי יחיאל החולה, שבכל מקרה יחמיץ את המשחק בשבת עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ויובל שפונגין הנמנה על סגל הנבחרת למשחק מול קרואטיה הערב. חלוצה הצעיר של הקבוצה, תמיר כחלון, ערך אימון מלא לאחר שהחלים מפציעה בשרירי הבטן, בעוד שארז מסיקה ממשיך להגביר את קצב האימונים.

מאמן הצהובים העדיף שלא לתרגל את ההרכב שיפתח בשבת במשחקון הפנימי, אך הבהיר כי אין בכוונתו לזלזל בנועלת הטבלה. "המשחק מול הרצליה יהיה קשה מאוד גם בגלל חילופי המאמנים וגם בגלל שזה משחק חוץ", אמר כהן בסיום האימון. "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שהחוכמה היא לדעת לנצח משחקים כאלה. נגד הגדולות אתה בא מוכן, דרוך וחושש, ומכין את עצמך בהתאם כל השבוע. אבל דווקא למשחקים כאלה צריך לדעת להתכונן, לבוא דרוכים, ערוכים ומוכנים לכל הפתעה שלא תהיה. אם ניקח שלוש נקודות ונהיה עקביים כל פעם – דיינו. אני מרגיש את הקבוצה יום יום, וחושב שהשחקנים דרוכים ומוכנים לשבת".

כשנשאל האם הקבוצה מתכוונת להתחזק בחלון ההעברות בינואר, השיב המאמן: "אנחנו מתחילים להזיז עניינים, ואני מקווה שכבר בשבוע הבא נקבל קלטות ודיסקים ונמצא שחקן במסגרת התקציבית שלנו". לסיום התייחס כהן למשחק הנבחרת מול קרואטיה הערב: "אני מקווה שננצח 0:1 קטן ונגיע ליורו שאנחנו כלכך מאחלים לו". מעמדו של איבן רזיץ' בקבוצה עדיין מעורער, אך יחד עם זאת מקורבים למועדון אמרו: "אין כרגע קבוצה שמוכנה לקחת את השחקן ולשאת בעלויות שלו עד סוף העונה".

במכבי כועסים על הפועל ת"א ומכבי חיפה, שמגששות אצך ז'אן ז'אק גוסו גוסו ואצל סוכנו. גורמים במכבי אמרו לוואלה! ספורט: "יש לנו סיכום עקרוני עם השחקן וזה רק עניין של כסף. זה לא רציני שקבוצות אחרות מדברות איתו".

לוני הרציקוביץ' אישר השבוע למקורביו כי קיבל שתי פניות לרכישת הקבוצה, אך הוא לא מעוניין למכור מכיוון שלדבריו, ההצעות הכספיות לא תואמות את דרישותיו.

חלוץ הקבוצה, משה ביטון, אמר היום: "אנחנו בתקופה טובה ורוצים להמשיך במסלול הניצחונות. בליגה אין משחקים קלים, אבל אני חושב שהיום אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בתנאי שנמשיך לעבוד קשה".

"במשחק מול הכח הם באו והסתגרו רוב המשחק", הוסיף החלוץ, "ונגד בית"ר וחיפה הצליחו להוציא ככה נקודות. צריך לדעת לנצח כאלה משחקים – ועשינו את זה. מול הרצליה צפוי לנו משחק דומה. גם הפעם נעשה את המקסימום, ואם נצליח יהיה לנו הרבה יותר קל בהמשך. אנחנו חייבים להמשיך ברצף הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully