וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה לנו שנה מדהימה"

למרות שנוצחו ע"י דאם ופאאס - 6:4, 7:6 (8-6) ועפו מהמאסטרס, היה ארליך מרוצה מהשנה שהסתיימה. "אנחנו רעבים יותר מכל אחד אחר"

משחק הזוגות האחרון של אנדי רם ויוני ארליך בבית המוקדם בטורניר המאסטרס בשנגחאי יצא לדרך. רם וארליך היו חייבים לנצח את הזוג ליאנדר פאאס ומרטין דאם ולקוות להפסד של האחים מייק ובוב בריאן לזוג פול הנלי וקווין אולייט, שניצח אותם במשחק הקודם.

אלא שכמו במשחק הקודם נגד הנלי ואולייט, גם הפעם רם וארליך נשברו מוקדם. פאאס ודאם שברו את ההגשה, עלו ליתרון 2:4 והמשיכו לניצחון 4:6 במערכה הראשונה.

את המערכה השניה פתחו רם וארליך טוב יותר, ובמצב 1:2 שברו לראשונה במשחק את הגשת יריביהם ועלו ל-1:3. אלא שאז הם שוב נשברו מיד, והתוצאה הושוותה ל-3:3. הצמדים שמרו את הגשותיהם עד לשובר השוויון, בו עלו רם וארליך ליתרון 3:6, אבל איבדו את שלוש נקודות המערכה שלהם, פאאס ודאם רשמו חמש נקודות רצופות וזכו בשובר השוויון - 6-8 ובמשחק כולו, 4:6, 6:7. עכשיו כבר לא משנה מה יעשו הבריאנים - רם וארליך בחוץ.

והבריאנים הפסידו בסוף להנלי ואולייט - 3:6, 7:6, 6:4. הניצחון של הנלי ואולייט עשה טובה גדולה לפאאס ודאם, שקיבלו את הכרטיס השני עקב סכום מערכות טוב יותר. הטבלה הסופית של הבית האדום:

1. הנלי ואולייט 0:3 (2:6 במערכות)
2. דאם ופאאס 2:1 (4:4)
3. בריאן ובריאן 2:1 (5:4)
4. רם וארליך 2:1 (5:2)

רם וארליך נשמעו מאוד מאוכזבים בסיום המשחק: "הם נתנו חמש נקודות מושלמות", החמיא רם לצמד היריב. "זה לא שהורדנו הילוך או נתנו להם את המשחק. הם פשוט נתנו מכות גדולות, וזה מאוד מאכזב".

"היה לנו טורניר מעולה", סיכם רם את הימים האחרונים. "פתחנו בניצחון גדול על הזוג מספר אחת בעולם, והצגנו טניס טוב. אבל אתה לא משחק פה נגד שחקנים ממוצעים, אתה משחק מול הצמרת העולמית, וזה לא קל. כולם באותה רמה, כולם יכולים לנצח את כולם, אבל היום זה לא קרה לנו וחבל".

"לא באנו עד לסין בשביל להנות מהמגבות עם השם שלנו או להסתפק בלתת הופעה יפה. באנו לנצח", סיכם ארליך את הימים האחרונים. "התחלנו את השבוע עם הרבה אופטימיות, והוא נגמר באכזבה גדולה. היו לנו היום הרבה הזדמנויות, היינו יותר טובים בשלבים ארוכים של המשחק, לא ביצענו הרבה שגיאות, אבל הם נתנו כמה נקודות גדולות ברגעים המכריעים. זה יותר הם ניצחו מאשר שאנחנו הפסדנו. "הייתה לנו שנה מדהימה, אמר ארליך. "ניקח איתנו המון לשנה הבאה. אנחנו רעבים יותר מכל אחד אחר בסבב".

"כתם גדול לתקשורת הישראלית"

מחר ייפרדו השניים אחרי שנה ארוכה ומתישה. יוני יטוס מפה לתאילנד, שם יפגוש את ארוסתו, ואנדי יטוס לאיים הקריביים עם אשתו. "ניקח חופשה קצרה של שבועיים אחד מהשני ומהטניס, ונחזור בכל הכח לקראת ההכנות לאליפות אוסטרליה", אמר ארליך.

אנדי רם ביקש להדגיש שוב ושוב את האכזבה שלהם מכך שהטורניר לא שודר בישראל. "זה כתם גדול לתקשורת הישראלית שרק שני עיתונאים נסעו לסקר את האליפות" אמר אנדי, "זה אירוע הספורט הכי חשוב בעולם בימים האלה, ומשתתפים בו ישראלים. זה המעמד הכי גדול בטניס העולמי, עם שמונת הגדולים של הענף, זה משודר ב-150 מדינות, אבל לא בישראל".

"הרבה אנשים התקשרו אלינו ואמרו כמה הם היו רוצים לראות את המשחקים", אמר ארליך. "זה פספוס גדול לקהל הישראלי. אנחנו בתור ילדים גדלנו על הטורנירים האלה, וחבל שהילדים בארץ לא יכולים לראות נציגים מישראל שמשחקים ברמות הכי גבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully