וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזרת גאידמק-קליין מתחממת

12.11.2006 / 6:59

בהפועל ירושלים הפנו אצבע מאשימה לספונסר, כמי שיגרום להתרסקות אם יסגור את הברז. גאידמק: "חוצפה שמנסים להטיל עליי את האחריות"

בהפועל ירושלים הפנו בסוף השבוע אצבע מאשימה לעבר [[ארקדי גאידמק]] כמי שעלול לגרום להתרסקות הקבוצה אם יעמוד באיומו להתנתק מהמועדון ולסגור את הברז, שאמור להזרים העונה חמישה מיליון דולר לפחות. גאידמק, שעל פי רוב רק [[מני מזוז]], היועץ המשפטי לממשלה, מצליח להוציא אותו משלוותו, יוצא בראיון מיוחד ל"ספורט הארץ" באני מאשים קשה נגד דני קליין, יו"ר ירושלים.

"אני תמיד מקיים את ההבטחות שלי ועומד במלתי, אבל כאן מדובר במקרה חריג ומוזר. אני לא אוהב להיות מעורב בדבר כזה, הם לא קיימו את ההבטחות וההתחייבויות כלפיי, לכן אין לי שום התחייבות כלפיהם לשנה הקרובה", יורה גאידמק. "בירושלים לא נתנו לי להרגיש שאני עושה משהו יפה או יעיל, פשוט לא הרגשתי שום הערכה. הספורט חשוב לי, אבל במצב שהם יצרו פשוט לא הייתי שמח".

קליין אמר ביום שישי בראיון ל"רדיו ירושלים" כי "אם הכסף של ארקדי לא יגיע המשמעות היא התרסקות, ואני בטוח שגאידמק לא ירצה שבכהונתו ובכהונתי הקבוצה תתרסק". הדברים הללו, מתברר, הרתיחו את גאידמק: "אני חייב משהו לקליין? הוא הבן שלי? חבר שלי? זו פשוט חוצפה מצידו. קליין לא יכול לבוא ולהגיד שלא כיבדתי את ההתחייבות שלי. הוא טועה אם הוא חושב שזה יטריד אותי. אם הוא לא צריך אותי, אז הוא חייב להחזיר לי את הכסף.

"לא יכול להיות לי שום סיפוק מהפועל ירושלים, אז איזו סיבה יש לי להמשך לתת להם כסף? אני מעדיף לתת כסף למטרות חשובות, כמו בתי חולים וילדים במצוקה. היה לנו הסכם ואני קיימתי את החלק שלי - שילמתי בשנה שעברה 10-8 מיליון דולר".

כדוגמה לבת-חסות מוצלחת יותר, מביא גאידמק את בית"ר ירושלים: "בבית"ר אני אחראי. אולי אני לא מבין בספורט, אבל אני מנהל את בית"ר. אין לי יומרות לשנות דברים ואין לי עניין להתערב בהחלטות מקצועיות, אבל אני מעניק תמיכה כספית. עם הפועל ירושלים הייתי יכול לעשות את אותו הדבר, אבל היא מתנהלת ללא 'גאידמק ספיריט', ובית"ר כן. זה ההבדל. אין לי שום סיבה או אינטרס להגיע למשחקים של הקבוצה. הם דחו אותי, קליין לא התייחס אלי בהגינות. אני רק יכול לאחל להם בהצלחה".

יו"ר הפועל ירושלים סירב להגיב לדברים.

פיני משחר לטרף

לאור התבטאויותיו של גאידמק, לפיהן הוא עלול להפסיק לממן את הפועל ירושלים, יש מי שכבר אורב בפתח. פיני גרשון מנסה לצרף לקבוצתו היוונית, אולימפיאקוס, את הסנטר המוכשר, מריו אוסטין.

באולימפיאקוס, המודעת היטב לבעיות הכלכליות של הירושלמים, מנסים לנצל זאת ולקנות את חוזהו של אוסטין. "לפיני גרשון יש חמישה שחקנים בעמדת הסנטר, ופיני פשוט לא בוטח בשני הסנטרים שלו - ניקוס בארלוס ויאניס בורוסיס", אמר "לספורט הארץ" דימיטריס חרית'אנטיס, כתב היומון היווני "ספורט-דיילי".

על פי חוקי הליגה היוונית, על הקבוצות להצהיר מראש מי שני האמריקאים שישחקו עבורה בליגה. "אולימפיאקוס הצהירה על אלקס אקר וסקוני פן כזרים שלה בליגה, ואוסטין מתאים לגרשון לצורך חיזוק העמדה ביורוליג", מסביר חרית'אנטיס. "גרשון סומך בעיקר על הסנטרים ראיין סטאק ואנדראה זיזיץ'. בקבוצה לא מרוצים מבעיות המשקל של הסנטר סופוקליס סחורטיאניטיס, שבעטיין הוא לא יכול לשחק הרבה ולהיות מהיר. גרשון גם לא מתלהב מהרכז האמריקאי ג'רי מקנמארה, אבל אם אוסטין יצטרף לאולימפיאקוס זה לאו דווקא יהיה במקומו.

רכבת הרים במלחה

יולי 2005 - גאידמק מתמנה לנשיא הפועל י-ם ומכפיל את תקציבה ל-6 מיליון דולר

מאי 2006 - ערב המשחק עם דינמו מוסקבה, מודיע גאידמק כי החליט להקפיא את תמיכתו בהפועל ירושלים

מאי 2006 - קליין וגאידמק מגיעים להסכם על העברת 51% ממניות הפועל ירושלים לבעלות גאידמק

יולי 2006 - גאידמק מודיע לראשי ירושלים, שימשיך כספונסר עוד עונה. תמיכתו מוערכת ב-5 מיליון דולר

נובמבר 2006 - גאידמק: "אין לי כוח להישאר בהפועל ירושלים"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully