וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרשת שחיתות בקרב מאמני הפרמיירליג?

9.11.2006 / 14:16

חקירה חדשה בודקת את הטענות שמאמנים הימרו על משחקי הליגה. גראהם פול שוב עושה בעיות, וסוכנו של בניטז מדבר על עזיבה של המאמן לאיטליה

התאחדות הכדורגל האנגלי מתכוונת לחקור האשמות שמספר מאמנים מהפרמיירליג נהגו להמר על משחקי הליגה, דבר שמן הסתם אסור על פי התקנון במדינה. הפרשה החדשה צצה לאחר שעובד ממורמר שפוטר מחברת הימורים החליט לעדכן את עולם הכדורגל בנעשה מאחורי הקלעים.

ביהמ"ש האנגלי הוציא צו שמונע את פרסום שמות המאמנים וגם כמה שחקנים, ששמם עלה בחקירה של אותו עובד לשעבר.

"אנחנו נחקור את הדיווחים האלה כדי לגלות אם הייתה איזושהי הפרה של החוקים שלנו, ונשמח לקבל כל מידע חדש בנושא שיעזור לזרז את החקירה", אמר דובר ההתאחדות. הדיווחים באנגליה מספרים על ארבעה מאמנים, שאחד מהם הימר על סך 18 מיליון יורו בשנה אחת בלבד, בסופה יצא מופסד ב-620 אלף יורו.

פול בעיות לגראהם

אתמול (רביעי), באותו יום שבוואלה! ספורט ערכנו דירוג של השופטים הגרועים בליגת העל, בא גראהם פול האנגלי והזכיר לנו שאנחנו צריכים להודות כל בוקר לאלוהים על שאיש כמוהו לא מנהל משחקים באורווה ובקופסה, אלא באולד טראפורד ואנפילד.

פול שוב עורר סערה בניצחון 0:1 של ארסנל על אברטון בגביע הליגה, כאשר הרחיק את החלוץ ג'יימס מקפאדן אחרי 18 דקות בטענה שהאחרון קרא לו "רמאי", בעקבות טענות לפנדל שלא התקבלו על ידי האיש ששלף שלושה צהובים במשחק אחד לשחקן קרואטי במשחק גביע העולם מול אוסטרליה.

"השופט החליט את ההחלטה שלו, או יותר נכון את האי-החלטה שלו", הגיב מקפאדן בנוגע לפנדל שלטענתו צריך היה להישרק. "רצתי אליו ואמרתי לו 'זה חרא מזוין', ובגלל זה הורחקתי". כדאי לציין שקללות מסוימות, במיוחד אלו שכוללות בתוכן את המילה fuck, אינן נחשבות גסות במיוחד באנגליה, וביהמ"ש אף קבע שצמד המילים "פאק אוף" אינן נחשבות כקללה.

לפני ארבעה ימים היה סערה נוספת סביב פול, לאחר שקפטן צ'לסי ג'ון טרי טען כי השופט שינה את הסיבה בגינה הוציא לו כרטיס אדום בהפסד 2:1 לטוטנהאם ביום ראשון.

בניטז עוזב לאיטליה?

מאמן ליברפול רפא בניטז ישקול לעזוב את אנפילד למען עבודת אימון באיטליה, כך אמר היום (חמישי) סוכנו של הספרדי. השמועות מדברות על שתי קבוצות העיר מילאנו, AC ואינטר.

"בניטז הוא אידיאלי לכדורגל האיטלקי, ומבחינת סגנון הכדורגל שלה הוא אחד משלושת המאמנים הטובים בעולם", הוסיף הסוכן. "אם יקבל הצעה רצינית ממועדון בעל שאיפות, הוא ללא ספק ישקול ללכת על זה ויעזוב את ליברפול".



בניטז הגיע למועדון האנגלי המפואר מוולנסיה ב-2004, אחרי שהוליך את הקבוצה הספרדית לאליפות ולגביע אופ"א. מאז זכתה ליברפול בליגת האאלופות, בסופרקאפ ובגביע האנגלי, אבל בליגה נחלה כשלון אחרי כשלון, וסגנון המשחק ושיטת הרוטציות הרגיזה את האוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פורסל ייעדר כ-3 חודשים

חלוצה הפיני של ברמינגהאם מהליגה השנייה, מיקאל פורסל, נפצע בברכו הימנית, עבר ניתוח ביום רביעי וייעדר תקופה של כ-3 חודשים מהמגרשים.

פורסל כבר סבל בעבר מפציעה קשה בברכו השנייה, בגללה החמיץ את רוב עונת 2004/5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully