וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינאבורג - בני יהודה: לוזון מתכנן שינויים בהרכב

22.7.2009 / 16:27

הזהובים נערכים למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, המאמן מתייחס במלוא הרצינות ליריבה

שחקני בני יהודה הנמצאים בלטביה יערכו הערב אימון קל, ובכך יסיימו למעשה את ההכנות לקראת משחק הגומלין (חמישי, 19:00) נגד דינאבורג במסגרת מוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית. הזהובים ניצחו 0:4 במשחק הראשון, אבל הם לא מקלים ראש ביריבה ומתייחסים למשחק בכל הרצינות.

אמש ערכה הקבוצה את האימון הטקטי המסכם, כשעל פי התרגול שערך המאמן גיא לוזון עולה כי הוא מתכנן לפחות שלושה שינויים בהרכב הפותח לעומת זה שפתח במשחק הראשון. הבלם דין מורי מוצהב, ומי שיחליפו הוא הבלם אביב חדד, שישחק לצד איבן גארידו במרכז ההגנה.

שינוי נוסף צפוי הוא הצבתו של איציק עזוז על חשבונו של עוז ראלי כמגן ימני. ראלי ספג צהוב במשחק הקודם ולוזון לא רוצה לסכנו לקראת השלב הבא. גם בקישור מתכנן המאמן לפחות שינוי כשנראה כי לירוי צעירי, שספג צהוב במשחק הקודם, יאבד את מקומו לטובת משה ביטון, שיתופקד כחלוץ שני לצד אלירן עטר.

קשר הרכש עמרי אפק, שסגר את תנאיו והמריא עם הקבוצה ללטביה, נטל חלק באימון ועל פי דברי השחקנים, אף נראה מצוין. בקרב השחקנים שורר מצב רוח טוב מאוד והם מספרים על התנאים הטובים ובמיוחד על האווירה החברתית המאוד טובה בין שחקני הקבוצה.

"אין ספק שאנחנו יוצאים למשחק הגומלין ביתרון מבטיח, אבל נבוא למשחק הזה ונעשה הכול כדי לנצח", אמר לוזון לפני שהקבוצה המריאה ללטביה, "כדי לעבור בוודאות לשלב הבא וגם כי כל ניצחון חשוב מאוד למועדון שלנו ולמסורת של בני יהודה באירופה. מעבר לכך, כל ניצחון נותן ניקוד לכדורגל הישראלי באירופה ומקדם אותנו ואת הכדורגל הישראלי, לכן כל ניצחון חשוב".

גם קפטן הקבוצה, אסי בלדוט, מוכן למשימה: "מצפה לנו משחק קשה ואני בטוח שזה לא יהיה כמו המשחק בבלומפילד. נבוא מוכנים ומרוכזים ונקווה לעבור עם טעם טוב".

אגב, בעיר דאוגבפילס, בה יערך המשחק, קיימת קהילה של 300 יהודים. ראשי הקהילה שקראו בעיתון המקומי על הגעתה של בני יהודה, יצרו קשר עם אנשי הקבוצה והזמינו אותם היום לביקור בבית הכנסת המקומי, ששרד את השואה. השחקנים, הצוות המקצועי וחברי ההנהלה התרגשו מאוד מהביקור והזמינו כ-30 מאנשי הקהילה שיעודדו אותם במשחק.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה; איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי: מהראן ראדי, חסן אבו זייד, פדרו גלבאן, אסי בלדוט; משה ביטון, אלירן עטר

הרכב משוער דינאבורג: פאבלס דווידובס, ולאדיסלאבס גאבובס, ולדימיר קולשוב, ריטוס קריוקליס, ייבגני סימונובס, ואדים לוגינס, קום סונג הונג, יורי סוקולובס, ואצ'יסלאב דנילין, ואלרי אפנאסייבס, ואסילי גוצ'שווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully