וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "עברנו תקופה קשה, מקווה שעכשיו ישתפר"

הפועל פ"ת עלתה לשמינית הגמר אחרי 0:1 על בני לוד ומקווה לצאת לדרך חדשה: "זה חשוב להמשך". קוליק: "יש פער בינינו לליגת העל"

הפועל פתח תקוה הפכה היום (שישי) לקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בשמינית גמר גביע המדינה כשגברה 0:1 על בני לוד במשחק שפתח את סיבוב ט'. הקבוצה של אלי מחפוד הגיע ללוד אחרי שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והסתבכות בתחתית, אבל זכתה לפגוש יריבה חלשה בהרבה, שכמעט ולא סיכנה את השער ואיפשרה למלאבסים לנצח מבלי להתאמץ יותר מדי.

לוד, מתחתית בליגה הלאומית, הגיעה למספר מצבים בפתיחה אבל נלחצה לשערה כעבור עשרים דקות, ומספר דקות טובות של פתח תקוה עשו את ההבדל כשחאיר סספדס, הרכש הפרואני מקרית שמונה, כבש את שערו הראשון בפתח תקוה לאחר בישול מצוין של ג'וניור ויזה בדקה ה-34. במחצית השנייה כבר הורידה פתח תקוה הילוך, אבל לוד לא ניצלה זאת כדי לעקוץ, וסיימה את דרכה בגביע.

אלי מחפוד, מאמן הפועל פתח תקוה, סיפר בסיום: "ירדה אבן מהלב, התקופה הזאת הייתה קשה מאוד, הפסדנו והפסדנו, חשבנו שעשינו את הדברים בסדר. היום הגענו לכמה מצבים, אבל מה שהיה חשוב זו התוצאה. הבעיה שלנו הייתה ביטחון, ניסינו לדבר עם השחקנים על כל ההפסדים, ואני מקווה שעכשיו המצב ישתפר. אני, זאביק ודני ניראון זה הצוות שהביא לפתח תקוה את הגביע ב-1992, והלוואי שנוכל לסגור מעגל ולהביא עוד תואר להפועל פתח תקוה, אבל עברנו רק משחק אחד היום, מבחינתנו הניצחון מאוד חשוב להמשך הדרך בליגה".

ערן קוליק, מאמן לוד: "זו הייתה הזדמנות פז לעשות דברים גדולים, אבל לא הגענו למצבים טובים. שחקנים לא היו במשחק, יש פער בינינו לבין ליגת העל, היינו מאוד איטיים".

מהלך המשחק

דקה 2 - אגודה קאובינה השתלט על הדיפה של שניר דורי והחטיא את המסגרת מחמישה מטרים.

דקה 25 - אור פישביין הגיע לאחד על אחד מול ניל אברבנל, והשוער המקומי הצליח להרחיק את הסכנה.

דקה 26 - הזדמנות מצוינת נוספת של פתח תקוה מצאה את שמעון אבוחצירה פנוי ברחבה, אבל מלך השערים של ליגת העל שיחרר בעיטה חלשה שלא סיכנה את השער.

דקה 34 - גול! ג'וניור ויזה שלח כדור נהדר לחאיר סספדס, שבעט שטוח מתוך רחבה לרשת וכבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה - 0:1 לפתח תקוה.

דקה 62 - אבוחצירה ניסה להפתיע את אברבנל במהלך אקרובטי של בעיטה מפתיעה תוך כדי הקפצה מקצה הרחבה, אבל השוער לא התקשה לקלוט.

דקה 70 - ויזה הרים כדור חופשי משמאל הישר לראשו של קוני ג'קאריג'ה, שנגח חלש לידיים של אברנבל.

בני לוד: ניל אברבנל, אלעד גבאי, איבוס יובלדיו, אסף בן מוחא, חאתם כריים, עומר שוורץ, דודי ליאני, דודו בן שושן (משה בן לולו 58), מורד אבו ענזה (תומר בצלאל 80), אגודה קאובינה, אחמד סבע (טל מאיר 58).

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, שגיב כהן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן; אייל שן (מארק גורמן (90), קוני ג'קאריג'ה, חאיר סספדס, ג'וניור ויזה, אור פישביין (ארמון בן נעים 64), שמעון אבוחצירה (איימן אבו סאלח 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully