וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מאור בוזגלו ייעדר חצי שנה

קשר מכבי ת"א עבר בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. ג'ונתן אסוס שוחרר מהקבוצה, שטראובר ושעיה נפגשו

מאור בוזגלו קרע את הרצועה הצולבת בברכו וייעדר לתקופה ממושכת מהמגרשים. קשר מכבי תל אביב, שנפצע במשחק האחרון של קבוצתו העונה מול מ.ס אשדוד, נבדק בבית החולים איכילוב ועבר בדיקת MRI שגילתה שהוא סובל מקרע, המצריך ניתוח ותקופת התאוששות של מספר חודשים. בוזגלו, שהתחתן אמש, ביקש לשמור את החדשות הרעות לעצמו עד לאחר החתונה, ורק הבוקר (רביעי) אישרו במכבי תל אביב שהקשר הצעיר לא יוכל לפתוח את העונה הבאה עם הצהובים. בוזגלו ייחסר גם לנבחרת הצעירה שמשתתפת בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה ותשחק בשבוע הבא במשחק חוץ בבולגריה.

בהודעה הרשמית שיצאה הבוקר מהנהלת מכבי תל אביב נמסר: "זו בשורה כואבת מאוד לקבוצה ולמאור. אנו נעמיד את האמצעים הטובים ביותר ונעשה ככל שנדרש למען החלמתו המהירה של מאור. אנו משוכנעים שמאור יחזור להוביל את הקבוצה כבר בעונה הבאה, אולם בינתיים נאלץ למצוא את הדרכים להתגבר על העדרו בחלק הראשון של העונה".

בקבוצה ידעו על פציעתו הקשה של בוזגלו כבר ביום ראשון, אולם העדיפו שלא לפרסם את העניין בכדי לא לפגוע בהכנות החתונה של הקשר הצעיר. ממצאי הפציעה התקבלו בתדהמה בקרב המועדון והבוקר אמר בכיר במכבי לוואלה! ספורט: "מה שחשוב לנו כעת זה שמאור יהיה בריא, זה הדבר הכי חשוב. נדאג למאור ונטפל בו בצורה הכי טובה. נצא מזה ביחד עם מאור".

עסקת שטראובר בספק

בתוך כך ובצל חוסר הוודאות בנוגע לגובה התקציב, ממשיכים בקבוצה לבדוק אופציות לחיזוק הקבוצה לקראת העונה. הבלם תומר בן יוסף מוזכר כאחד המועמדים הרציניים להגיע למכבי ת"א לקראת העונה הבאה. בן יוסף כבר היה בדרכו לקבוצה בעונה שעברה אולם החליט בסופו של דבר שלא לעזוב את בית"ר ירושלים. הבלם שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בגלל פציעה קשה בברכו, החלים לחלוטין וכעת הוא עשוי להגיע לקרית שלום.

כזכור, אתמול הוזכרו כמועמדים להגיע גם בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו, שמוערך מאוד על ידי המנג'ר אבי נמני אולם יש פערים כספיים בין הצדדים ובלם מכבי נתניה זאב חיימוביץ', שכבר סיכם במכבי בקיץ שעבר, אולם בעיות של בעלות על כרטיסו ודרישות מופרזות של ג'קי בן זקן לו שייכת מחצית מכרטיסו של חיימוביץ' טירפדו אז את הגעתו.

מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה נפגש הבוקר עם השוער לירן שטראובר וסוכנו רונן קצב במה שהגדירו במכבי כפגישה להבהרת עמדות. כרגע אין שום התקדמות במשא ומתן וגורמים במכבי אף מעריכים כי ייתכן והעסקה כלל לא תצא לפועל בסופו של דבר.

הנהלת הקבוצה קיימה בהמשך שיחה עם הקשר ג'ונתן אסוס. לשחקן הצרפתי נמסר כי הוא אינו נמצא בתוכניות הצוות המקצועי לעונה הבאה, וכי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully