וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודווין צפוי לחתום במכבי ת”א

26.1.2009 / 14:36

לא רק שהקשר האחורי הניגרי הרשים באימונים, הוא גם הצליח להפיח חיים בדולי ג’ונסון. המגן הימני אריק הורט סיכם לעונה וחצי בקבוצה

שחקני מכבי תל אביב החלו הבוקר (שני) בהכנות לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הקרוב. באימון נרשמה נוכחות מלאה של כל הנהלת המועדון, שהגיעה כדי לראות מקרוב את שני הנבחנים, הקשר האחורי הניגרי סמסון גודווין, שהרשים מאוד וצפוי לחתום השבוע בקבוצה, וכן החלוץ הבוליביאני חואן אדוארדו פיירו ריברה, שנטל חלק באימון אך לא הרשים במיוחד.

אריק הורט, המגן היהודי-אמריקאי שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים, סיכם את תנאיו לעונה וחצי במכבי תל אביב.

אמש סירב החלוץ הבוליביאני להיבחן בקבוצה, כיוון שחשב שהגיע על מנת לחתום על חוזה. ראשי מכבי הורו לסוכנו לפנות את השחקן מהמלון, ואף הודיעו לו כי החלוץ משוחרר. בסופו של דבר הסכים פיירו להיבחן, והבוקר, כאמור, התאמן. שני הנבחנים צפויים ליטול חלק גם בדרבי במסגרת גביע הטוטו ביום רביעי.

בכל מקרה מתכוונים במועדון לצרף השבוע חלוץ זר, ולנמני יש מועמד נוסף שמשחק באחת הליגות באירופה. במידה שיגיעו עמו לסיכום כספי, הוא יגיע כדי לחתום, ולא על מנת להיבחן. אם יוחתם החלוץ הזר, עמנואל מאיוקה יוחזר לקבוצת הנוער של המועדון. במכבי לא נואשו גם מהניסיונות לצרף את שמעון אבוחצירה לקבוצה, וזאת למרות הקשיים שמערימה הפועל פתח תקוה.

מי שיחזור לסגל הצהובים לקראת הדרבי הוא הקשר הצעיר מתן לוטטי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום שספג במשחק בנתניה.

מי שצפוי להיות משוחרר הוא החלוץ מחוף השנהב דה-קמפוס סרי אלי, שלא ממש הרשים עד כה, ובמועדון כבר התקבלה החלטה שלא להחתימו.

דולי, תתעורר

הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שהוחלף בשבת במחצית בניצחון נגד הכח עמידר רמת גן (0:1), תורגל היום עם ההרכב השני. להפתעת כל הנוכחים, ג'ונסון הפגין משחק מצוין, היה פעיל מאוד ואף רשם כמה פעולות שהזכירו מדוע הוא הובא לקרית שלום מלכתחילה.

במכבי מאמינים כי הבאתו של הניגרי גודווין, שיתופקד לצדו של ג'ונסון בקישור האחורי, עשויה לסייע לליברי לשדרג את רמתו, וזאת לאחר שעד כה הוא לא הרשים ושמו אף הוזכר כמועמד לשחרור. "אין לנו ספק ביכולותיו המקצועיות של דולי ג'ונסון, הבעיה שלו היא בראש ולא ברגליים. אם הוא יראה את מה שהוא יודע על המגרש, אין לנו ספק שנרוויח שחקן מצוין", אמר היום גורם בהנהלת המועדון. יחד עם זאת גם היום אמרו בקרית שלום שאם תגיע הצעה כספית הולמת עבור הקשר הליברי, הם לא יעמדו בדרכו והוא ישוחרר.

הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שפצוע בשריר הירך האחורי, לא התאמן, וכמוהו גם משה מישאלוב שקיבל מנוחה. יניב עזרן ושרן ייני ערכו אימון אישי עם המומחה לפיזיות בוקי ירון. הקשר ג'ונתן אסוס, שסיים את עונש ההשעיה שלו, שוב לא הורשה להתאמן עם יתר הקבוצה וערך אימון אישי בצדי המגרש. בהנהלת מכבי אמרו כי כל עוד אסוס מחפש לעצמו קבוצות אחרות, הוא לא יתאמן עם שאר חבריו לקבוצה.

אוהדי מכבי תל אביב מציינים היום את יום השנה השביעי להתמוטטותו של מני לוי במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי. בשנים האחרונות חלה התקרבות גדולה בין הנהלת המועדון לבין משפחתו של לוי, ובמכבי החליטו כי משחק הבית הקרוב מול מכבי חיפה יוקדש לכבודו של מני לוי ומשפחתו.

האקרים טורקיים פרצו שוב לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ופירסמו באתר גילויי תמיכה בפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully